Laten we het hopen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:35 schreef Olieeee het volgende:
Zou er nog een optreden in NL inzitten in oktober dan??
Ja, hier ook. Maar ik laat het maar zo, uit gemakszucht (ik woon ook niet in de buurt van een fatsoenlijke winkel om 'm te bestellen). Wel een beetje op een idiote manier gedaan. Een mailtje en als je niet binnen een aantal uur antwoordt, gaan ze er maar van uit dat het ok is. Daar ga ik ook nog maar even over klagen, vind het behoorlijk stijlloos.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:11 schreef ralfseltje het volgende:
Kreeg een mailtje dat de verzendkosten hoger uitvallen en of ik nog door wil gaan met mijn bestelling. Heb hem online besteld. Meer mensen die gekregen? Denk dat ik hem annuleer en dan via plato bestel, is dan toch bijna tien euro goedkoper (er kwam opeens 16 dollar bij mijn internetbestelling op).
Ik zie nu pas dat je in een paar uur moet reageren... Dacht dat ik las binnen 12 dagen, vond het al zo raarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Maar ik laat het maar zo, uit gemakszucht (ik woon ook niet in de buurt van een fatsoenlijke winkel om 'm te bestellen). Wel een beetje op een idiote manier gedaan. Een mailtje en als je niet binnen een aantal uur antwoordt, gaan ze er maar van uit dat het ok is. Daar ga ik ook nog maar even over klagen, vind het behoorlijk stijlloos.
Ik had dat mailtje ook,toch netjes uiteindelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:37 schreef Grobbel het volgende:
Ik kreeg net een mailtje dat de extra kosten toch niet worden doorberekend. Gelukkig maar.![]()
Ik heb mijn pakket vandaag al met de post ontvangen, trouwens!De poster vind ik persoonlijk wat tegenvallen (zowel qua grootte als qua design), maar voor de rest niks te klagen.
En volgens mij hadden ze nog een doos oude samplers staan ergens, want ik kreeg er ook nog twee verzamelaartjes bij met 'nieuwe' nummers van een dik jaar terug.
![]()
Joh, die heeft iedereen toch alquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:08 schreef Ringo het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/42082359
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |