abonnement Unibet Coolblue
pi_72408409
De komende tijd word er absoluut strenger opgetreden in het busrukkerstopic.
pi_72408689
dag
pi_72408851
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
De komende tijd word er absoluut strenger opgetreden in het busrukkerstopic.
meeleest
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_72610802
Geachte Heren,

Gaarne zou ik een verzoek willen maken om een apart forum of subforum voor alles dat met stickers/spoilers of andere idioterie te maken heeft.

Het zgn. fenomeen "tunen" wat in het eind van de 20ste en 21ste eeuw wordt gedefinieerd als o.a. "het verzieken van de standaard aerodynamica en grip en verblinden van je tegenligger" heeft helaas weinig meer met auto's te maken, dus daar wil ik in dit geval gaarne dispensatie voor aanvragen.

Graag verneem ik uw antwoord.

Met vriendelijke groeten,

Iemand die bezorgd is om het wel en wee der wegverkeer
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_72610841
pi_72612181
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:29 schreef 68Chevelle het volgende:
Geachte Heren,

Gaarne zou ik een verzoek willen maken om een apart forum of subforum voor alles dat met stickers/spoilers of andere idioterie te maken heeft.

Het zgn. fenomeen "tunen" wat in het eind van de 20ste en 21ste eeuw wordt gedefinieerd als o.a. "het verzieken van de standaard aerodynamica en grip en verblinden van je tegenligger" heeft helaas weinig meer met auto's te maken, dus daar wil ik in dit geval gaarne dispensatie voor aanvragen.

Graag verneem ik uw antwoord.

Met vriendelijke groeten,

Iemand die bezorgd is om het wel en wee der wegverkeer
Geachte heer 68Chevelle,

Wij zijn net als u erg bezorgt om het wel en wee van het wegverkeer.

Daarom zijn wij van mening om topics over moderne auto's met voorzieningen die het veiliger maken om de openbare weg (esp, abs enz enz) juist meer op het bovenste gedeelte van de topiclijst te laten komen.

Aan de andere kant werken we in het kader van het wel en wee wegverkeer aan het verbannen van topics over de oudere, slecht rijdende, benzine zuipen sloepen.

Eigenlijk voornamelijk iedere auto wat nog met bladveren rond rijdt en er bij de eerste de beste snel genomen bocht er al gigantisch uitvliegt. Levensgevaarlijk voor de flora en fauna bij elke bocht in Nederland.
Deze auto's vaak met gigantische motoren uitgerust tot 7,4 liter terwijl ze en maar in verhouding gezien er maar een zeer klein vermogen uithalen (50pk/liter) maar wel met een verbruik van 1:1, volgens ons zijn deze motoren verantwoordelijk voor de komst van de prius, civic hybrid om de boel te compenseren op gebied van vervuiling en verspilling benzine.

Eerst willen wij uiteraard dit project afmaken voordat we gaan kijken naar het tuning gedeelte op FOK!

Zodra er meer bekend is zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Met vriendelijke groet,

ThaFreak
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_72613805
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:16 schreef ThaFreak het volgende:

[..]


Geachte heer 68Chevelle,

Wij zijn net als u erg bezorgt om het wel en wee van het wegverkeer.

Daarom zijn wij van mening om topics over moderne auto's met voorzieningen die het veiliger maken om de openbare weg (esp, abs enz enz) juist meer op het bovenste gedeelte van de topiclijst te laten komen.

Aan de andere kant werken we in het kader van het wel en wee wegverkeer aan het verbannen van topics over de oudere, slecht rijdende, benzine zuipen sloepen.

Eigenlijk voornamelijk iedere auto wat nog met bladveren rond rijdt en er bij de eerste de beste snel genomen bocht er al gigantisch uitvliegt. Levensgevaarlijk voor de flora en fauna bij elke bocht in Nederland.
Deze auto's vaak met gigantische motoren uitgerust tot 7,4 liter terwijl ze en maar in verhouding gezien er maar een zeer klein vermogen uithalen (50pk/liter) maar wel met een verbruik van 1:1, volgens ons zijn deze motoren verantwoordelijk voor de komst van de prius, civic hybrid om de boel te compenseren op gebied van vervuiling en verspilling benzine.

Eerst willen wij uiteraard dit project afmaken voordat we gaan kijken naar het tuning gedeelte op FOK!

Zodra er meer bekend is zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Met vriendelijke groet,

ThaFreak
Rotterdam, 10 September 2009


Geachte Heer ThaFreak,

Mijn dank voor het snelle reageren op mijn eerdere bericht.

Het stelt mij zeer teleur dat u het verzoek van onze achterban van "De Bezorgde SloepAautomobilisten op een lagere prioriteit zet, aangezien wij ook zeer begaan zijn met het milieu zijn wij van mening toegedaan dat de beste methode is om met dit dilemma om te gaan is om het olieniveau zo snel mogelijk te consumeren zodat er bij tekort zo snel mogelijk actief naar alternatieven kan worden gewerkt.

Om het gebrek van rijeigenschappen te compenseren maken wij hier slechts gebruik van zeer ervaren gekwalificeerde chauffeurs, welke om kunnen gaan met zowel eventuele beperkingen in het rijden, als de technische kennis om dit gebrek te verminderen of te compenseren.

Gaarne willen wij u nogmaals met klem verzoeken om deze prioriteitsstelling te wijzigen om daarmee zowel de natuurdilemma's als de persoonlijke ongemakken terug te brengen naar een acceptabel niveau.

Graag verneem ik van u.

Met vriendelijke groeten,

68Chevelle
Voorzitter DBSA
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_72738387
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:16 schreef ThaFreak het volgende:

[..]
Geachte heer T. Freak,

Langs deze weg wil ik u, namens de stichting HRVW (Hard Rijden Voor Wehnag), veel succes wensen met uw recente project -welk wij in onze kringen inmiddels liefkozend "Fok Tha Freakin' DBSA" hebben gedoopt- waarmee u een waardevolle bijdrage levert aan de algemene rij- en Fok!-ervaringen in ons beminde Nederland door technologisch inferieure auto's en hun bezitters wellicht te scheiden van het serieuzere auto-liefhebbend volk.

U kunt op alle steun rekenen van onzer zijde.


G.g. Plexian
Penningmeester HRVW
Calm down, please!
pi_72816449
Kom StefanP, post die loonstrook eens

Beste staaltje modwerk sinds tijden op fok.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 17 september 2009 @ 10:32:18 #261
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_72832482
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kom StefanP, post die loonstrook eens

Beste staaltje modwerk sinds tijden op fok.
Hulde!
  maandag 5 oktober 2009 @ 11:28:39 #263
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_73386502
Mijn Audi S4 op de operatietafel..

Door mij gestart topic.
Dacht dat het wel gewaardeerd zou worden om een dergelijk topic te openen.
Helaas veel azijnpissers die het leuk vinden alles af te zeiken.
Kan hier wat aan gedaan worden of moet ik het maar over me heen laten komen?
In het laatste geval mag je het topic wat mij betreft direct verwijderen, daar heb ik geen zin in en ga ik al helemaal geen moeite voor doen.

[ Bericht 23% gewijzigd door smegmanus op 05-10-2009 11:47:35 ]
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_73387269
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:28 schreef smegmanus het volgende:
Mijn Audi S4 op de operatietafel..

Door mij gestart topic.
Dacht dat het wel gewaardeerd zou worden om een dergelijk topic te openen.
Helaas veel azijnpissers die het leuk vinden alles af te zeiken.
Kan hier wat aan gedaan worden of moet ik het maar over me heen laten komen?
In het laatste geval mag je het topic wat mij betreft direct verwijderen, daar heb ik geen zin in en ga ik al helemaal geen moeite voor doen.
Ho stop even.

Ondanks dat ik niet gereageerd heb op je topic.

Ik heb de boel doorgelezen en kwam negatieve reacties tegen van !!4!! users tegenover god mag weten hoeveel positieve, normaliter liggen de verhoudingen in een topic op PTA wel anders, als Turq hetzelfde beleid zou voeren zou het bv snel afgelopen zijn.

Ik hoop dat je je keuze heroverweegt, ik vind het een leuk topic en hier en daar zelfs informatief .

Nu ben ik het er wel mee eens dat eeen verhaaltje en wat extraa foto's de boel alleen mar nog meer opleukt, het hoeft niet, maar reken maar dat het gewaardeerd word.;)

En nou niet zeiken en verdersleutelen.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:04:46 #265
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_73387405
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:59 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Ik hoop dat je je keuze heroverweegt, ik vind het een leuk topic en hier en daar zelfs informatief .

Wat mij betreft ga ik gewoon door.
Heb de vervelende personen gevraagd om niet meer in het topic te posten.
Als het wel gebeurt zou het fijn zijn als een mod in zou kunnen grijpen.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_73387478
Als je niet tegen commentaar kunt moet je een weblog starten zonder reageerfunctie, hoort er bij op een forum, je krijgt feedback op je project, en dat is niet altijd even leuk nee. Verder sluit ik me volledig bij 68Chevelle aan. Het is een leuk topic, zou jammer zijn dat je je door die paar azijnzeikers af laat leiden.

Topics verwijderen doen we niet aan trouwens, even ter info.
pi_73387506
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:04 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Wat mij betreft ga ik gewoon door.
Heb de vervelende personen gevraagd om niet meer in het topic te posten.
Als het wel gebeurt zou het fijn zijn als een mod in zou kunnen grijpen.
We kijken iig mee, en als iemand over de schreef gaat word er ook ingegrepen uiteraard. Als je ff een TR zet op het moment dat je iets ziet wat je niet in je topic wilt hebben, kan TF of ik er direct naar kijken.
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:23:32 #268
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_73387846
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

We kijken iig mee, en als iemand over de schreef gaat word er ook ingegrepen uiteraard. Als je ff een TR zet op het moment dat je iets ziet wat je niet in je topic wilt hebben, kan TF of ik er direct naar kijken.
Ok, thanks
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:19:28 #269
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_73643473
Mijn Audi S4 op de operatietafel..

Kan dit topic opgeschoond worden?
Lijkt wel een SC topic
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_73653488
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 12:19 schreef smegmanus het volgende:
Mijn Audi S4 op de operatietafel..

Kan dit topic opgeschoond worden?
Lijkt wel een SC topic
nieuw schoon topic openen geen idee????
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:10:02 #271
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_73656292
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:38 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

nieuw schoon topic openen geen idee????
Done, oude mag wel weg dan.
Of op slot.

[ Bericht 2% gewijzigd door smegmanus op 13-10-2009 19:57:21 ]
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 08:46:41 #272
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_73671631
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:38 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

nieuw schoon topic openen geen idee????
jammer dat het topic dicht is.
einde discussie
  woensdag 14 oktober 2009 @ 08:49:57 #273
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_73671695
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:07 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kijk ook wel uit voordat ik hier een projecttopic open. Niet omdat ik bang ben voor de reacties, maar gewoon omdat ik niet zit te wachten op alle kinderen die vinden te moeten zeiken. Ik denk dat er een hoop meer mensen zijn die dat gevoel hebben. Negatief commentaar is prima, maar zinloos gezeik wordt niemand blij van.
Dit dus.
Zelfs toen (of misschien beter: juist omdat )ik hier nog mod was durfde ik geen topic te openen over mijn supra. hoewel dat ook een compleet nieuwe auto is onderhand en ik alles zelf heb gedaan.
Zodra er 1 sjonnie over de dam is, is het topic kapot.
pi_73671721
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:46 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

jammer dat het topic dicht is.
einde discussie
discussie mag zowiezo hier in dit topic, maar we zijn bezig met onderstaande quote:
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:00 schreef Barcaconia het volgende:
Edit: Misschien een idee om PTA op te delen in subfora zoals in V&A etc. Gewoon een project/tuning subforum waar wat strenger gemod wordt? Dat zou mij in ieder geval al stimuleren om een en ander over mijn auto te vertellen.
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:01:23 #275
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_73671892
En een apart forum voorkomt troll opmerkingen ?
denk het niet

je houdt nog steeds het verschil in tuning
- ice tuning
- styling
- motorische aanpassingen

die 3 bijten elkaar in elk opzicht. wil je dan 3 subfora ?
op nagenoeg elk autominded forum zijn zit soort grove opdelingen gemaakt. is pta daar wel groot genoeg voor?
Je hebt geen subforum nodig om strenger te kunnen modden, maar een strenger beleid.

imho
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')