abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72812279
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:14 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Jij "kent" Stefan_P duidelijk niet. Het is ONMOGELIJK om Stefan_P de mond te snoeren.

Elke poging om zijn belachelijke uitlatingen bespreekbaar met 'm te maken eindigt in uitspraken als:
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Let op ... dit is uit één topic (meeste zelfs uit één post) ... maar zoek wat verder en je zult zien dat die pukkel-puber per definitie zo'n air heeft en een bord voor z'n kop van authentiek Amerikaans plaatstaal.

Ik gok dat Stefan_P de uit Nederland weggepeste nerd is die daar eindelijk wat vriendjes kan kopen van bedragen waar je hier niet eens je kind als zakgeld durft te geven, zo weinig. Al z'n uitspraken en z'n houding wijzen op een jong iemand met heel veel haantjes-gedrag maar vooral weinig substantie (vandaar "puber" al zal hij die leeftijd waarschijnlijk net ontlopen zijn).
Ik wist dat ie erg was maar het wordt echt steeds erger lijkt het wel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_72813050
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:14 schreef Googolplexian het volgende:

[..]
Ik gok dat Stefan_P de uit Nederland weggepeste nerd is die daar eindelijk wat vriendjes kan kopen van bedragen waar je hier niet eens je kind als zakgeld durft te geven, zo weinig. Al z'n uitspraken en z'n houding wijzen op een jong iemand met heel veel haantjes-gedrag maar vooral weinig substantie (vandaar "puber" al zal hij die leeftijd waarschijnlijk net ontlopen zijn).
Je moet Stefke niet zo pesten straks scheldt hij je fotoboek vol .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_72813275
Als het verplaskliekje nu gewoon even ophoudt met hun naamtopics, en met zijn allen in een kroeg gaat zitten, zijn we in de rest van PTA van dit geneuzel af. Vergeet niet een lineaal mee te nemen om te controleren wie de grootste lul is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')