quote:
Jij bent moeder toch? Ik heb honger, weet jij wat ik nu moet doen??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
Naam-topic....![]()
![]()
![]()
maar wel erg lief van je OA....![]()
![]()
![]()
oeh, goeie vraag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij bent moeder toch? Ik heb honger, weet jij wat ik nu moet doen??
Ik snap er niks van![]()
eeuuuhhh..tja...jeetje..nou vraag je me wat zeg....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij bent moeder toch? Ik heb honger, weet jij wat ik nu moet doen??
Ik snap er niks van![]()
Zie gewijzigde OP....quote:
Nee, zou dat werken denk je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eeuuuhhh..tja...jeetje..nou vraag je me wat zeg......heb je voedsel geprobeert te nuttigen...
![]()
Sjiekquote:
nee joh, dat slaat toch nergens op.quote:
Kuuk kreeg zoeen OP, dus MPG ook...quote:
ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:39 schreef OA het volgende:
[..]
Kuuk kreeg zoeen OP, dus MPG ook...![]()
Wie is de volgende jarige?![]()
Papier..4 September...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:39 schreef OA het volgende:
[..]
Kuuk kreeg zoeen OP, dus MPG ook...![]()
Wie is de volgende jarige?![]()
volgens mij zat echt half nederland daar....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nog aan het bijkomen van LL....![]()
![]()
![]()
en dan ben ik de volgende denk ikquote:
wanneer ben je jarig?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:41 schreef vdvorst het volgende:
[..]
en dan ben ik de volgende denk ik![]()
me wordt dan 18!!!
vdv...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:40 schreef vdvorst het volgende:
[..]
volgens mij zat echt half nederland daar....
ohja, goeiemorgen JJ!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer precies?quote:
zo jong....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:41 schreef vdvorst het volgende:
[..]
me wordt dan 18!!!
Ik ook niet, vind dat niet zo super leukquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vdv...![]()
![]()
![]()
..helaas was IK er niet bij....
![]()
![]()
![]()
Jaquote:
!@#&@)$%quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:42 schreef vdvorst het volgende:
[..]
, ik lekker EERDER!!!!
13 september
dus toch gemeet met MMquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
mijn zoon is op 12-09 jarig....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:42 schreef vdvorst het volgende:
[..], ik lekker EERDER!!!!
13 september
Ik stem voorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
kunnen we dat niet in de OP zetten...? maar dan alleen van de vaste KSC'rs....![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn zoon is op 12-09 jarig....![]()
![]()
![]()
mja...ben blij geen 18 meer te zijn...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:43 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Jaheerlijk toch
moet wel autorijbewijs halen![]()
![]()
![]()
ik zou wel weer 18 willen zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...ben blij geen 18 meer te zijn...![]()
Welnee...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
!@#&@)$%
Godsamme.
oeh, volgend jaar ben jij op vrijdag de 13e jarig
Is dat zo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...ben blij geen 18 meer te zijn...![]()
Dat dus,quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:45 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee...
Schrikkeljaar, dus zaterdag de 13e wordt het...[afbeelding]
ach..alle leeftiden zijn leuk...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:45 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Is dat zo?
nadeel is autorijbewijs, maar verder is het toch leuk?(hoop ik
)
kut, jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:45 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee...
Schrikkeljaar, dus zaterdag de 13e wordt het...[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:46 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dat dus,
maar, ik was, jaren geleden, op vrijdag de 13e 13 geworden,...
leuk planquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
kunnen we dat niet in de OP zetten...? maar dan alleen van de vaste KSC'rs....![]()
![]()
![]()
voor mij betekend dat geen ongeluk hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kut, ja
ontspringt ie de dans weer
en toch goed terecht gekomen...???..knap...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:46 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dat dus,
maar, ik was, jaren geleden, op vrijdag de 13e 13 geworden,...
zet in de OP van koffie alle verjaardagen,quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:47 schreef vdvorst het volgende:
[..]
voor mij betekend dat geen ongeluk hoor
hier nog een.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:36 schreef OA het volgende:
BTW: MPG verjaart vandaag, dus als hij zich meldt, feliciteert iedereen hem!!!![]()
Bijgelovig? Ik loop altijd expres onder ladders doorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en toch goed terecht gekomen...???..knap...![]()
redelijk goed, jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en toch goed terecht gekomen...???..knap...![]()
zodat ie nóg groter wordt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:48 schreef vdvorst het volgende:
[..]
zet in de OP van koffie alle verjaardagen,
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:48 schreef MPG het volgende:
Mogge![]()
[..]![]()
![]()
Neem allemaal een bak koffie, of thee, met een flink stuk vlaai. Ik heb voor jullie in de aanbieding: abrikoos-, kruimel-, kersen-, rijste- met slagroom en fruit-.
ik heb een zwarte katquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Bijgelovig? Ik loop altijd expres onder ladders door
Lekker, dank je!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:48 schreef MPG het volgende:
Mogge![]()
[..]![]()
![]()
Neem allemaal een bak koffie, of thee, met een flink stuk vlaai. Ik heb voor jullie in de aanbieding: abrikoos-, kruimel-, kersen-, rijste- met slagroom en fruit-.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:48 schreef MPG het volgende:
Mogge![]()
[..]![]()
![]()
De op was veel groter,quote:
FILSTIT Mquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:48 schreef MPG het volgende:
Mogge![]()
[..]
![]()
![]()
van mij mag ie nog kleinerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:49 schreef vdvorst het volgende:
[..]
De op was veel groter,
met het koffie-lied etc...
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehe.. idd.. Ik zou voor geen goud 18 meer willen zijn...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach..alle leeftiden zijn leuk......maar als ik mezelf vergelijk met hoe ik toen was en nu....
![]()
je vergeet de Eed...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:49 schreef vdvorst het volgende:
[..]
De op was veel groter,
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..PROFICIAT LIEVERD.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie wel allemaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
FILSTIT M![]()
[afbeelding][afbeelding]
Ben jij pas 17???quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:41 schreef vdvorst het volgende:
[..]
me wordt dan 18!!!
Ik heb de OP pas iets ingekort... met name het stuk van de users...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:49 schreef vdvorst het volgende:
[..]
De op was veel groter,
Daar ben je eindelijk!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:51 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel allemaal![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:51 schreef Pheno het volgende:
Kut TT
Dankjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:52 schreef covie het volgende:
[..]
Daar ben je eindelijk!!
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Bij deze ook nog gefeliciteerd. Ik krijg niet eens een topic als ik jarig benquote:
Dank je Ph.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij deze ook nog gefeliciteerd. Ik krijg niet eens een topic als ik jarig ben
wanneer ben je jarig dan..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij deze ook nog gefeliciteerd. Ik krijg niet eens een topic als ik jarig ben
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dank je Ph.
00-00 is ook een moeilijke datum![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
Die was te makkelijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dank je Ph.
00-00 is ook een moeilijke datum![]()
hoe weet jij dat.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:55 schreef covie het volgende:
Trouwens ik ben 3 september (ongeveer) verwekt dus eigenlijk wordt ik al bijna 23 [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
looks like it...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:55 schreef shifto het volgende:
de chat gaat echt te snel voor me, ben ik het verleert?
Dat zou ik nog niet eens willen wetenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe weet jij dat.....????
tja...mijn zoon is op 12-12 verwerkt en 12-09 geboren....![]()
![]()
quote:
nee, ze hebben echt niets meer te doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:55 schreef shifto het volgende:
de chat gaat echt te snel voor me, ben ik het verleert?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:59 schreef Jo0Lz het volgende:
MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!.
Dankjulliequote:
He, waarom denk je dat ik het zei, kijkt iemand ook eens naar mijn verborgen post countquote:
ik vind jou altijd zo negatief Ph..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ze hebben echt niets meer te doen![]()
Ph is niet negatief joh... daar moet je doorheen prikken... het is een act, een image...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vind jou altijd zo negatief Ph......of ligt het aan mij..???
Alweer?quote:
Thnx matequote:
Dat was waerde vrind Miljonair!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Alweer?
Ga dan wel eerst in je naakse nix met een badjas en slipperts naar de super![]()
mja...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ph is niet negatief joh... daar moet je doorheen prikken... het is een act, een image...![]()
linkje....???quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:05 schreef OA het volgende:
Ik heb wel iets bedacht, maar het gaat nergens over... zou net zo goed in ONZ kunnen...![]()
WFL dus.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:05 schreef OA het volgende:
Ik heb wel iets bedacht, maar het gaat nergens over... zou net zo goed in ONZ kunnen...![]()
Owja. Mijn excuus.quote:
SLAM.FM.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:07 schreef shifto het volgende:
welke radio zender meot ik trouwens gaan luisteren? nu staat 3fm aan, niks mis mee hoor maar mss loop ik wat mis (zoals 538 jumpstyle!)
WTF moet ik dan bedacht hebben?quote:
538quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:07 schreef shifto het volgende:
welke radio zender meot ik trouwens gaan luisteren? nu staat 3fm aan, niks mis mee hoor maar mss loop ik wat mis (zoals 538 jumpstyle!)
mijn verjaardag - 9 maandenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe weet jij dat.....????
tja...mijn zoon is op 12-12 verwerkt en 12-09 geboren....![]()
![]()
Fear.FMquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:07 schreef shifto het volgende:
huuuu. nee. daar moet ik niet aan denkenquote:
Einde voorjaar 1981...quote:
wat is er negatief?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vind jou altijd zo negatief Ph......of ligt het aan mij..???
Dat patat en friet in wezen hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
doet er niet toe toch..
Dat er aardappel in patat zit ofzo,.
ik wilde toch weer voor een turkse pizza gaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
doet er niet toe toch..
Dat er aardappel in patat zit ofzo,.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik wilde toch weer voor een turkse pizza gaan
hoi mede negatievelingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
ik moet nog even pinnen, een boodschap voor de vrouw halen en dan kan ik de pizza halen. Met sambalquote:
Hopelijk vergaat de wereld, met alle kerken erbijquote:
met sambal....bah...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik moet nog even pinnen, een boodschap voor de vrouw halen en dan kan ik de pizza halen. Met sambal
Eenschquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk vergaat de wereld, met alle kerken erbij
Mee eens, mij een beetje wekken terwijl ik wil uitslapen. Sommige mensen hebben nog vakantie..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
peuterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mee eens, mij een beetje wekken terwijl ik wil uitslapen. Sommige mensen hebben nog vakantie..
straks siesta denk ik
Als de wereld vergaat zonder kerken word het tijd om gelovig te worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
je klinkt als een oude lquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mee eens, mij een beetje wekken terwijl ik wil uitslapen. Sommige mensen hebben nog vakantie..
straks siesta denk ik
Ik werd er niet wakker van hoor. Je bent gewoon een mietje!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
straks siesta denk ik
En waar is het goed voor? Een beetje de hele omgeving wakker houden met die herriequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
straks siesta denk ik
Dan word ik ketterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als de wereld vergaat zonder kerken word het tijd om gelovig te worden.
jij woont ook iets verder van de kerk dan ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik werd er niet wakker van hoor. Je bent gewoon een mietje!
burenruziequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik werd er niet wakker van hoor. Je bent gewoon een mietje!
Dat betekent dat het een ervaren lul is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je klinkt als een oude ll....
![]()
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
OA, heb je nou al een topic geopend?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
hoef niet....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat betekent dat het een ervaren lul is.
Laten we ze ritueel gaan verbranden, kut kerken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En waar is het goed voor? Een beetje de hele omgeving wakker houden met die herrie![]()
Leuk dat er mensen in sprookjes geloven, maar een slaapbehoefte is een feit![]()
Beeldenstorm ftwquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laten we ze ritueel gaan verbranden, tyfuskerken.
ik klink oud, jij bent oudquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je klinkt als een oude ll....
![]()
quote:
Hij post toch niet in dat kansloze singlestopic in R&Pquote:
No problemoquote:
ja, maar dat is dan ook echt een lelijk dingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
stel voor om te beginnen met die kerk in wasp
Een wijs iemand zou niet op fok zittenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wel oud...maar zekers wijs...![]()
![]()
![]()
geen idee...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij post toch niet in dat kansloze singlestopic in R&P
touché..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een wijs iemand zou niet op fok zitten![]()
eenschquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar dat is dan ook echt een lelijk ding
link plzquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
R&Pquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
WLzquote:
Nee, was even druk doende hier!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
quote:
Nee, gaat over taart...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jazegtie
Wel al een goed topic bedacht?
Wat heb je voor je verjaardag gehad?quote:
WFL -> friet = patat = friet etcquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jazegtie
Wel al een goed topic bedacht?
Open zelf lekker een topic daar!quote:
Een kaart en een financiële bijdrage aan mijn externe HD.quote:
pin, boodschap, lunsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:29 schreef MPG het volgende:
Luns.
Nee, echt niet hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:51 schreef covie het volgende:
[..]
Ben jij pas 17???
Ik had altijd het idee dat je al veel ouder was![]()
Mijn verjaardag 03-06-2008
toch aardig van hemquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:30 schreef OA het volgende:
Een collega van mij is heute ook jarig, maar de lijer is thuis en deelt morgen pas taart uit..![]()
Ik heb je anders helemaal niet gezien in mijn pauze.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:55 schreef Aarti het volgende:
ik ook
beter kijkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb je anders helemaal niet gezien in mijn pauze.![]()
waarom niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb je anders helemaal niet gezien in mijn pauze.![]()
Pheñoquote:
Je zat niet bij mij op het balkon.quote:
heel vreemd....quote:
waarom niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je zat niet bij mij op het balkon.![]()
quote:
*krijgt deja vu naar irritante reclame "waarom?"quote:
baggeren gok ik zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan?
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan?
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:08 schreef Jump het volgende:
Lenny_Leonard kan pas over 48 uur terug topics kicken.
Ik was je vergeten uit te nodigenquote:
Hij zat allemaal hele oude topics te kickenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan?
![]()
Niet echt, maar wel vermakelijk. Nu zal hij zich helemaal stierlijk vervelen...quote:
van mij en van xtreem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hij zat allemaal hele oude topics te kicken.
H
Flauw...quote:
Inet doet moeilijk, ik zie geen plaatjes meerquote:
vagigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Inet doet moeilijk, ik zie geen plaatjes meer![]()
Wel smileys trouwens![]()
he, dat deden we jaren geleden op een project ook. Lekker lomp trappen in de kantoortuinquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:22 schreef eer-ik het volgende:
er zijn een paar werknemers hier aan het voetballen
tja, de klonen van Lenny komen nu natuurlijk ook langsquote:
en doorrijden!quote:
Ontzettend!!quote:
Whehe.....quote:
Mja.. knekwurst zal zo wel verschijnen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
tja, de klonen van Lenny komen nu natuurlijk ook langs
quote:
ja, daar idd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euuhh...ok...wat is hier...ik neem aan op je werk...???![]()
![]()
Hi! Een hele erge nieuwe!quote:
Ongehoord....quote:
Hoi Papierversnipperaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hi! Een hele erge nieuwe!![]()
![]()
Iemand die zich registreert voor de koffie sc, terwijl er net iemand gebanned isquote:
tttsss.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:46 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Hoi Papierversnipperaar
Tenminste nog iemand die me normaal verwelkomt
FOEI. Zeg hem maar dat ik dat geen stijl vind.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:30 schreef OA het volgende:
Een collega van mij is heute ook jarig, maar de lijer is thuis en deelt morgen pas taart uit..![]()
Dankjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:41 schreef Aarti het volgende:
MPG, gefeli!
GMTAquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iemand die zich registreert voor de koffie sc, terwijl er net iemand gebanned is_
Ik ben een maat van Vrolijke Frits.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iemand die zich registreert voor de koffie sc, terwijl er net iemand gebanned is_
geen ban..niet eens een note....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:45 schreef covie het volgende:
Ik heb pas 1 keer een autoban gekregen op de fp.![]()
Ik ben zo braaf * covie geeft zichzelf een schouderklopje
Sorryquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tttsss.......dan moet je maar heel gauw terug lezen....
![]()
![]()
Pieterquote:
uhuhquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:48 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Ik ben een maat van Vrolijke Frits.
Studiemaat.
Die zei dat ik hier eens moest komen kijken
echt welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
geen ban..niet eens een note....![]()
![]()
![]()
![]()
en vandaag aangemeld...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:48 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Studiemaat.
Wie goed doet, goed ontmoetquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:46 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Hoi Papierversnipperaar
Tenminste nog iemand die me normaal verwelkomt
hoe is het met de sex?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie goed doet, goed ontmoet![]()
Ik ook geen ban in 2,5 jaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
geen ban..niet eens een note....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
tja, deze sc trekt ze aan schijnbaar...quote:
echt wel...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niewe mensen hebben geen ava en vullen echt niet die hele mikmak in
jaja, het is me wat met die matenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:51 schreef OA het volgende:
Een maat van Frits... dat is de 2e al deze week....![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:52 schreef eer-ik het volgende:
Zo.
Komt net een vent binnen, die zegt: kan i keven in mijn unit?
Ik: ja, natuurlijk.
Kijk weer verder naar m'n papierwerk, zegt ie: ja, mag ik erin dan?
Ik: ja ntuurlijk.
Ga weer verder, blijft ie nog steeds staan
Ik: deur is open hoor, ga maar verder.
Gaat ie weer weg
Wie is er nog meer een maat van hem dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:51 schreef OA het volgende:
Een maat van Frits... dat is de 2e al deze week....![]()
lollerz en zo. Makkelijke klanten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:52 schreef eer-ik het volgende:
Zo.
Komt net een vent binnen, die zegt: kan i keven in mijn unit?
Ik: ja, natuurlijk.
Kijk weer verder naar m'n papierwerk, zegt ie: ja, mag ik erin dan?
Ik: ja ntuurlijk.
Ga weer verder, blijft ie nog steeds staan
Ik: deur is open hoor, ga maar verder.
Gaat ie weer weg
Ik wil je best geloven maar dan wil ik het eerst horen van vrolijke fritsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:48 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Studiemaat.
oh ja, datquote:
Nee Sassa... Die er overigens niet van verdacht wordt een kloon te zijn...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:53 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Wie is er nog meer een maat van hem dan?
Zit Jorick hier ook ofzo?
en er wordt nu over en weer gepm'ed.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:53 schreef covie het volgende:
[..]
Ik wil je best geloven maar dan wil ik het eerst horen van vrolijke frits![]()
En laat die nou net op vakantie zijn...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:53 schreef covie het volgende:
[..]
w want details...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:53 schreef covie het volgende:
[..]
wie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:53 schreef OA het volgende:
[..]
Nee Sassa... Die er overigens niet van verdacht wordt een kloon te zijn...![]()
Op dit moment zie ik mogelijkheden, maar als ik aktie onderneem word ik ontslagen. Dus ik wacht nog ff tot ik vrij ben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |