Ik heb natuurlijk geen maagzuur op het wls forum zeg men dat ik ermee moet stoppen. Ik slik er een maagbeschermer bij heb er ook geen last van maar het idee dat het niet goed is staat me niet aan. Paracetamol slik ik er al bij mag er 8 op een dagquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bubseltje, ik weet niet wat de dosering is wat je dagelijks gebruikt, maar de belangrijkste vraag is wel: heb je last van je maag en gebruik je diclofenac al heel erg lang of ziet het er naar uit dat je het heel lang gaat gebruiken? Het klopt dat deze pijnstiller niet geweldig voor je maag is. Ik ken een paar oplossingen. Stoppen met het gebruik van diclofenac en over gaan op paracetamol (bij gewrichtsklachten minder goed dan diclofenac, dat is gewoon zo), een maagbeschermer vragen (losec, nexium, esomeprazol) of (bij uitzondering, moet je dus echt al flinke klachten hebben) een cox-2-remmer (bijv. celebrex). Dat is een pijnstiller die hetzelfde doet als diclofenac, maar is niet schadelijk voor de maag. Heeft alleen weer andere risico's (verhoogt risico op hart- en vaatziekten). En dan is er nog Arthrotec (ik weet niet of ik dat goed spel) en dat is diclofenac met misoprostol, een maagbeschermer ineen. Ik ben benieuwd wat je internist vindt. Als je geen klachten hebt, heb je kans dat hij het zo laat.
wat is jouw bmi eigenlijk als ik mag vragen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:15 schreef teigan het volgende:
Zo, ik heb net ook nog even hardgelopen, ik heb de hele middag gewacht op mensen die zeggen dat ik niet thuis was, en toen ik keek wat voor weer eraan kwam ben ik maar snel weggegaan..
Ik ben nu iig weer voor de regen thuis, en ben toch nog even goed sportief geweest..
Maar ik zweet echt op elke plekje van mijn lijf nu..
Ben jij eigenlijk ooit nog begonnen met hardlopen Isa? Of wacht je nog even tot je gewicht wat lager is?
Pas wel op met ideeën over 'pijnstiller werkt ook niet goed meer', je zou de eerste niet zijn die denkt dat het bijna niets meer doet, stopt en vervolgens niets meer kan door de overheersende pijn. Bleek de pijnstiller veel meer te dempen dan ze dachtenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb natuurlijk geen maagzuur op het wls forum zeg men dat ik ermee moet stoppen. Ik slik er een maagbeschermer bij heb er ook geen last van maar het idee dat het niet goed is staat me niet aan. Paracetamol slik ik er al bij mag er 8 op een dag. De pijnstilling werkt ook niet goed meer dus ik win zoiezo advies in bij de internist en bij de ortopeed bespreek ik de rest wel.
Tnx voor je antwoord!!
Ik ben begonnen met spierversterkende oefeningen voor ik ga hardlopen en ik heb nu al last van mijn rechterkniequote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:15 schreef teigan het volgende:
Ben jij eigenlijk ooit nog begonnen met hardlopen Isa? Of wacht je nog even tot je gewicht wat lager is?
vervelendquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met spierversterkende oefeningen voor ik ga hardlopen en ik heb nu al last van mijn rechterknie![]()
he, dat is vervelend..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met spierversterkende oefeningen voor ik ga hardlopen en ik heb nu al last van mijn rechterknie![]()
Volgens mij moet je in Groningen gaan wonen!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:56 schreef Isabeau het volgende:
Ja! En ik moet al zoveel in GroningenIk moet nog skaten, ik moet nog wandklimmen en dan ook nog zwemmen
![]()
* freecell duimtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Wil iedereen even heel hard voor me duimen dat mijn tentamen beter is gegaan dan ik zelf denk dat het gegaan is? Dank u
* miss_dynastie gaat even bijlezen
Ik mocht als puber geen beugel, omdat ik nog niet was uitgewisseld.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:38 schreef Fannetje het volgende:
Ik duim ook!
Vervelend freecell, orthodontie wordt meestal inderdaad alleen vergoed bij kinderen...!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:13 schreef Isabeau het volgende:
Weet je hoe Jezus in de Koran genoemd wordt?! Daar kom ik nu pas achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow en Miss_D, ik duim voor je hoor!!!
Hier trouwens 6 ons lichter tov vorige week... de 7 komt inzicht
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:13 schreef Isabeau het volgende:
Weet je hoe Jezus in de Koran genoemd wordt?! Daar kom ik nu pas achterBen je de Koran aan ´t lezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zit dan ook geen lijn in het verhaal, het zijn allemaal korte verhaaltjesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:21 schreef Levitation het volgende:
Hoi, kom net van de musical Cats vandaan... was een lastminute aanbieding met 50% korting.![]()
Maar, uh, misschien ben ik een cultuurbarbaar, maar ik vond het eigenlijk niet zo geweldig.![]()
![]()
Het was wel spectaculair en de zang en dans waren mooi en knap enzo... maar...
Ik miste een beetje lijn in het "verhaal" , het ging werkelijk nergens over. Maarja, misschien ben ik gewoon niet het juiste publiek voor zoiets.Was verder wel een vermakelijke avond.
![]()
Geen flauw ideequote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zit dan ook geen lijn in het verhaal, het zijn allemaal korte verhaaltjesWie had je als Grizabella?
Ja OK, maar waarom dan kip in kokossaus en ook nog sateh? Of is Isa een heuse carnivoor?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:21 schreef Troel het volgende:
Nee, dat is satesaus
Sate is gemarineerd vlees aan een stokje, liefst op de barbecue
Ja, ik kom morgen ook even langs, denk ikquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb amarettocake gebakkenMijn schoonouders komen morgen, dat was een mooi excuus
misschien een kijk-eens-wat-we-nog-in-de-vriezer-hebben-qua-restjes maaltijdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja OK, maar waarom dan kip in kokossaus en ook nog sateh? Of is Isa een heuse carnivoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |