Niet? Ik probeer altijd zoveel mogelijk lekkere kerels te zoenenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben boers joepie![]()
Maar op een verjaardag feliciteer ik echt niet iedereenen zeg nooit met ons
mijn klinkt niet zo lekker als onsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:03 schreef Troel het volgende:
Waarom niet mijn mam en mijn pap
Jullie zijn toch niet allemaal van adel
Hehequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:17 schreef Troel het volgende:
Nog een keer achteraan bellen dan maar? In je beste Duits
En de Brabantse dames in dit topic zijn dubbel gezellig... én Brabants én dik!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:22 schreef Pandorah het volgende:
Ik vind dat Brabantse taaltje wel grappig. En ook wel gezellig daar.
zo dat kom je niet vaak tegen met dat soort shirtsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:30 schreef omearos het volgende:
Ik heb op Lowlands een trui en een shirt gekocht (girly-shirt) en beide in maat M, en ze passen gewoonShirtje zit nog wel iets strak, maar eigenlijk alleen om de borsten, buik gaat prima.
Laat ik nou nooit in de Bilt zijn gaan zwemmen omdat het niet zo'n groot bad is. Ik weet ook niet hoe warm dat water is. Maar als je eigenlijk gewoon wilt gaan bewegen, kan je ook een keer mee gaan badmintonnen ipv tennissen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:27 schreef Troel het volgende:
De Bilt is ook goed te doen vanaf hier. Als het maar een beetje warm water is. Op zich is zwemmen iets wat je altijd wel redelijk goed afgaat (nouja, voor Bert wat minder in verband met zijn oor) en ik wil wel iets beweging krijgen. Voor de tennisbaan hier is een flinke wachtlijst omdat er te weinig banen zijn, dus dat schiet ook niet echt op.
ik feliciteer ook niet iedereenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben boers joepie![]()
Maar op een verjaardag feliciteer ik echt niet iedereenen zeg nooit met ons
badminton is leukquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:40 schreef Troel het volgende:
Oew badmintonnen heb ik vroeger ook gedaan
Maar ik heb geen flauw idee of ik de shuttles nog kan raken en fanatiek genoeg ben. Op welke dag doe je dat?
Dat is echt iets waar ik aan heb moeten wennen toen ik voor 't eerst in Brabant naar een verjaardag ging. Maar eigenlijk vind ik 't wel makkelijk. Ik was gewend om iedereen langs te gaan en te feliciteren... overigens was het voor mijn vriend lastiger om te wennen aan de andere aanpak. (Hij moest dus opeens iedereen langs ipv de jarige, de partner en directe familie).quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:10 schreef Riann het volgende:
[..]
ik feliciteer ook niet iedereen
diegene die jarig eventueel aanwezig ouders en verder niet
Een schuddeldoukquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:07 schreef teigan het volgende:
Ik ben gewoon een import stadjer hier..
Flevoland is nou niet echt iets om trots op te zien qua historie of taal oid..
Wel grappig, wij hadden het vanmorgen nog over schoteldoek(freecell gebruikt dat woord namelijk ook, maar dan als Nederlandse vertaling van het Groningse woord voor theedoek, wat ik niet zou kunnen schrijven..)
gelukkig is alles goed gegaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:08 schreef Vogue het volgende:
Ik ben er weer
![]()
Het viel alleszins mee. Er werd wel een heel mediaspektakel van gemaakt. We waren met 4 meiden en ieder half uur belde wel een verslaggever naar een van ons (nova, netwerk, vtm radio, btn (oid), wereldomroep NL en GB, omroep friesland, radio limburg, rtv oost, enz. De hele nacht door, ik heb geen oog dichtgedaan. Je kan mijn interview horen op de RTV oost website
http://www.rtvoost.nl/radio/?datum=21/8/2007. Ik was bij jullie om 06.10 en rondom 11.15 op de radio te horen (2 verschillende interviews)
Schade valt mee, ik heb net alweer gefietst. Het strand is weg maar dat komt wel weer terug, we zijn nu de schade aan het opnemen in Chetumal en Belize en kijken wanneer we onze toeristen kunnen terughalen (we weten nog niet wanneer de wegen weer berijdbaar zijn)
Kilo´s: zelfde als vorige week, dus ook dat valt mee![]()
Typische hardloopblessure, ik wist niet dat je dat ook deed?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga hier ook een fysiotherapeut zoeken, ik heb nog steeds veel last van mijn tractus iliotibialis
Maar jij hebt Vogue dan ook wel eens gemeet toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 06:53 schreef YPPY het volgende:
Gelukkig dat het meeviel Vogue.
Je was niet de enige g-b, ik heb er ook aan gedacht gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |