nou, dat gaat snelquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:54 schreef lookinforyou het volgende:
Justin is net 3 minuten buiten, komt ie terug met een jochie die ik niet ken. Zeg ie, mam ik heb een vriendje erbij![]()
Ja heerlijk makkelijk nog op die leeftijd.quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:44 schreef Suijk het volgende:
Ik vind je niet eng Bos!
Toffiequote:Op maandag 20 augustus 2007 17:51 schreef pascalheister het volgende:
Thuis
1e werkdag bij de nieuwe baas is goed bevallen, leuke sfeer en collega's
Goed. Gaat nog steeds lekker daar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:08 schreef pascalheister het volgende:
Hoe staat het met je andere werk Bos?
Momenteel 2 dagenquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nog steeds 1 dag per week of meer?
Dat is nog onbekend. Eind september is er weer een evaluatie gesprek.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en al goede vooruitzichten in petto?
Je hebt dus genotenquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:18 schreef rubbereend het volgende:oi
rond 18.30 thuis gekomen van een fantastische Lowlands![]()
Het gaat eigenlijk gewoon prima hierquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:05 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja heerlijk makkelijk nog op die leeftijd.
En hoe is het met de allerkleinste mascotte, zijn mama en jou?
--> KPDquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:19 schreef Suijk het volgende:
Kuttopic.
Op de A15 hier op knooppunt Gorinchem lag een VW Golf (nog net herkenbaar) onder een oplegger gevouwen en was de gehele hoofdrijbaan afgesloten toen ik langs kwamquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:29 schreef golfer het volgende:
Ook weer thuis na m'n werkdagje.
Je kan wel merken dat de vakanties hier weer voorbij zijn.
Plus werkzaamheden aan de A-9.
Dus op de terugweg over 25 km. ruim 1 uur gedaan.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:21 schreef Ole het volgende:
[..]
Je hebt dus genoten![]()
goede lineup hoorde ik al
Lessen beginnen pas volgende week.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:39 schreef Suijk het volgende:
Beviel eerste werkdagje weer, Ole?
quote:
volgend jaar kom ik weer buurvrouw spelenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]bijna buurvrouw
leven is een groot woord
vandaag een heerlijke dag gehad, relax als één van de laatste de toko verlaten
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgend jaar kom ik weer buurvrouw spelenen blijf ik langer en zorg ik dat ik dinsdag niet hoef te werken
quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik mag morgen wel nog aan de gang
lekker na die korte nachten
en nu ben ik volgens mij ff over mn slaap heen
[..]je zou ook eens naar Lowlands moeten gaan
ja dan wordt het wat duidelijkerquote:
> 48 was een ban, toch?quote:
ja, één van de beste Lowlandsen waar ik ooit geweest ben.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:27 schreef Bjoro het volgende:
zie maar weinig....kortom je hebt het erg naar je zin gehad ?
jij ook weer eens naar Pinkpopquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik mag morgen wel nog aan de gang
lekker na die korte nachten
en nu ben ik volgens mij ff over mn slaap heen
[..]je zou ook eens naar Lowlands moeten gaan
kwam vast mede omdat ik er wasquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, één van de beste Lowlandsen waar ik ooit geweest ben.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij ook weer eens naar Pinkpop![]()
nou het kan dan net zo goed beter weer zijn dan nuquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
emn pinkpop>? ik bibberde nu al mn tent uit moet je nagaan met pinkpop
omg weer vergetenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt bijzonder cool Eend.
vergeet niet de wielerprono vanaf nu he
ach je sliep toch in een rubberbootje?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:42 schreef rubbereend het volgende:
maar nu ga ik denk ik maar eens slapen... mn langste nacht was 4 uur verde minder geslapen.... en vannacht een klein slaapje van 1,5 uur gemaakt waarin 3 keer de tent uit moest omdat ik moest pissen
eerste 2 delen ook gezien?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:48 schreef golfer het volgende:
ff lekker een filmpje bekeken: The Bourne Ultimatum.
Lekkere actiefilm.![]()
Nope, Bluezz wel deel 1.quote:
Oe Ole das ff wennen, sterkte en have fun met the youngstersquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:41 schreef Ole het volgende:
Trusten!![]()
Werkenmorgen, dat wordt weer wennen
![]()
Lekker!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe Ole das ff wennen, sterkte en have fun met the youngsters
* Bluezz en golfer tellen al stiekumpjes af tot eindelijk onze zomervakantie begint
Dus jij hebt Tong wakker gezongenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:20 schreef RayMania het volgende:
Hoihoi.
Als jullie keihard iemand horen meezingen, dat ben ik.
André Hazes met Bloed, Zweet en Tranen. Heerlijk.
Hazes' mooiste vond ik die vuurpijl van hem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat vind ik wel Hazes' mooiste.
als je van een spetterend einde houdt wel natuurlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n topvlucht was dat niet.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:42 schreef Bjoro het volgende:
als je van een spetterend einde houdt wel natuurlijk
Jij was al naar bed lummel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik krijg diarree visioenen, of spreek ik teveel scopieën afquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:42 schreef Bjoro het volgende:
Moei. En dan moet de introductie voor de nuldejaars morgen pas beginnenquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik krijg diarree visioenen, of spreek ik teveel scopieën af
quote:
Lekkere dwarse druifquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:30 schreef Suijk het volgende:
Doe mij maar een kopje thee.
Goed.quote:
Heb binnenkort een bruiloft, dus een goede reden om alles nieuw te kopenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:02 schreef Bluezz het volgende:
Oe, wat ga je kopen Look?
hm, eigenlijk wel een goed plan, zou ik ook moeten doen.quote:
Blquote:
Moeilijk, leuk, druk, heftig, pittig, gezellig en fijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:01 schreef appelsientje het volgende:
Bluezzik ben helemaal vergeten om te vragen hoe je eerste werkdagen waren
Buon Giorno Bjoro, tutto bene?quote:
Si si, e voi?quote:
Dus geen spijt ervan dat je naar een andere job bent gegaan??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moeilijk, leuk, druk, heftig, pittig, gezellig en fijn
Zie blog over de voortgang van onze douche![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat is er bloes?quote:
Hou wort, ook zo aan het genieten van het mooie weer?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:28 schreef clauwheee het volgende:
Moiii.
Jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je droppels gekregen nu?
Hehe..nou ja..ik ben thuis vandaag ipv op mn werk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hou wort, ook zo aan het genieten van het mooie weer?
Ja en hij noemt zichzelf Kanuquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
We hebben een Braziliaan op proef Gollem
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:53 schreef clauwheee het volgende:
Yeah Sandje![]()
Wie, wat, waar, wanneer?????
Ja, gek eigenlijk... Werd steeds maar 30e of 40e bij de woningbouwvereniging, en nu ineens is het voor mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:00 schreef clauwheee het volgende:
Klein is fijn Sandje![]()
En wat snel al!!
Gewoon mazzel, en dat mag best een keer! Misschien door de vakanties ofzo..!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, gek eigenlijk... Werd steeds maar 30e of 40e bij de woningbouwvereniging, en nu ineens is het voor mij.
Maar mij hoor je niet klagen hoor.
En zo is het maar netquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Gewoon mazzel, en dat mag best een keer! Misschien door de vakanties ofzo..!
Jij snapt me haha... Ach, misschien is zelfs dat nog wel leuk als het voor jezelf is...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:18 schreef clauwheee het volgende:
Als het voor jezelf is, is dat best leuk. Alleen de IKEA niet![]()
Ik dacht eerder aan Van Velzenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:20 schreef methodmich het volgende:
Netjes Sandje!
Komt Kleintje Pils ook op je huiswarmfeest?
Kan John ook al zingen dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan Van Velzen.
Ik heb m even moeten googelenquote:
dat moet ik nog ff terug kijken op 3voor12 maar deze Lowlands zat vol helse keuzesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:14 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Rubbereend je hebt Motorhead gemist man.
Daar heb ik altijd al last van en ik ben nog nooit op Lowlands geweestquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:38 schreef rubbereend het volgende:
ik heb een beetje last van Lowlands ontwennigsverschijnselen, heb al de hele dag enorm zin in bier, zet alle muziek hard en wil alles op de grond flikkerengelukkig heb ik nog nergens wild staan plassen
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:10 schreef SCH het volgende:
Ik ook van jou Bossie - stop nu maar met je ontwenningsverSCHijnselen en kom eens bij je beste vriend op SCHoot
Je leeft nogquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:49 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
dat moet ik nog ff terug kijken op 3voor12 maar deze Lowlands zat vol helse keuzes![]()
![]()
Heb ook Arcade Fire met pijn in mn hart moeten missen
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je leeft nog
gaaf weekend gehad ?
Banquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:07 schreef SCH het volgende:
Waarom mag je hier geen Slavia zeggen
SLAVIA SLAVIA SLAVIA SLAVIA SLAVIA
Die is van Againzender toch?quote:
Ja van AZ.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Die is van Againzender toch?
Nog meer ontwikkelingen? Met wie neuk jij momenteel? Met wie doet Clauw het tegenwoordig?
Volgens mijn normen zeker!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:59 schreef RayMania het volgende:
Welkom terug SCH. Ga je je gedragen?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Die schnoll is nooit snel tevreden, dat weet jij ook.
En gaf Umbrie daar zomaar toestemming voor, of moest je eerst een kunstje doen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je al een cadeautje voor me gekocht, coninio? We hebben lekkere coninio gegeten in Umbrie.
Die vraag kunnen we jou ook stellenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:22 schreef SCH het volgende:
Ben je zwanger Suijk?
Fucking asshole, ik ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:24 schreef RayMania het volgende:
Die vraag kunnen we jou ook stellen.
Ik ga Fuck Gordon Ramsey Fuck Fucking Hell kijken.
Het zal wel weer een herhaling van een herhaling zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:24 schreef RayMania het volgende:
Ik ga Fuck Gordon Ramsey Fuck Fucking Hell kijken.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heb ik altijd al last van en ik ben nog nooit op Lowlands geweest
Ja, kan ik me voorstellen. Ik word overigens alleen hier Bossie genoemd. Ik heb ook de voorkeur voor Boske wat de weinige mensen die mij bos noemen snel gebruiken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verwarrend als Bos Bossie genoemd wordt terwijl dat ook mijn bijnaam is
Ach ... ik ben dronken en vliefd, wat wil je nog meer
De kleine heeft jullie wakker gehouden?quote:
nogal. veel krampjes, spugen etc. En vervolgens vindt Axel het dan om 6 uur wel weer mooi geweest en wil hij uit bed.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De kleine heeft jullie wakker gehouden?
Jemig 6 uur al... tja dat zijn idd korte nachtjesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
nogal. veel krampjes, spugen etc. En vervolgens vindt Axel het dan om 6 uur wel weer mooi geweest en wil hij uit bed.
Nou ja, vannacht maar weer proberen
ik ben vrij deze week, juist vanwege dit soort nachtenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jemig 6 uur al... tja dat zijn idd korte nachtjesach een beetje bij slapen op je werk
Koffie ?![]()
Verstandigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben vrij deze week, juist vanwege dit soort nachten
Maar koffie is welkom ja![]()
SLAVIAquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
Eens even voor een mooi vloertje kijken.
Na zondag piep je weer als iets wat daar op rijmtquote:
Piepquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Na zondag piep je weer als iets wat daar op rijmt.
En chocolade telegram?? Wat moet ik me daarbij voorstellen ??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Piep
Vrees dat je gelijk krijgt.
Ik heb een chocoladetelegram gehad, dat is weer iets nieuws, zo gebeurt er telkens weer iets anders in het leven![]()
een telegram bestaande uit chocolade letters?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En chocolade telegram?? Wat moet ik me daarbij voorstellen ??
Een dolle boel in huize SCH.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Piep
Vrees dat je gelijk krijgt.
Ik heb een chocoladetelegram gehad, dat is weer iets nieuws, zo gebeurt er telkens weer iets anders in het leven![]()
Huh?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iemand een sloot koffie? Moet ff wat wegspoelen in mn hoogd. Zo naar ochtendgymnastiek met Barbara de Loor
middag....erwtensoep gegeten ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:41 schreef Beschouw het volgende:
Goedemorgen. Hard wind hier in Spijkenisse.
Hier ook een stevig briesje, maar wel volop zon en niet koud.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:41 schreef Beschouw het volgende:
Goedemorgen. Hard wind hier in Spijkenisse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |