Voor de liefhebbers:
We kwamen donderdag mooi op tijd aan op de dijk om vervolgens lekker snel binnen te zijn dus al snel de tenten opgezet op de vaste plek op camping 1. Rond middernacht naar de Fokmeet geweest
![]()
oke onvindbaar dus, later kwamen het beroemde bord tegen langs het pad op camping 1 maar de bewoners van de omliggende tenten hadden ff geen zin in onze meligheid
![]()
het belangrijkste, de bands:
vrijdag:
Just Jack
![]()
een onverwacht groot feest in de Bravo
Editors ![]()
gewoon erg goed
Justice
![]()
we stonden op 4 meter van de boxen links en dat hebben we geweten
![]()
wat een briljant optreden. Ze klonken heerlijk en wat werd We Are Your Friends heerlijk uitgemolken
The Killers ![]()
mooi plekje in het voorvak en daar was het genieten van een compleet en geweldig optreden!
Best of Brittish ![]()
kutgeluid! Wat een drama daar in de Grolsch
James Holden
![]()
heerlijke warme dansbare beats
![]()
zaterdag:
Uffie & Feadz ![]()
Feadz draaide briljant, het optreden van Uffie was eigenlijk gewoon een downtempo onderbreking.... beetje jammer deze formule. Maar afzonderlijk was het erg leuk, ik heb genoten van Uffie
![]()
. Enige minpunt was dat ik een mooi plek midden vooraan had maar dat er na 5 minuten een maniak naar voren kwam die echt als een mongool tekeer ging!
The View ![]()
erg leuke britpop
Interpol ![]()
Na een moeizaam begin kwam het allemaal goed, leuk
90's Now
![]()
enorm hoogtepunt weer, alleen waarom gaat steeds het geluid wat zachter
![]()
, zo zacht op een gegeven moment dat je je best moet gaan doen om het goed te volgen
Dave Clarke ![]()
lijkt me verder duidelijk
zondag:
LL Uni Robbert Dijkgraaf ![]()
erg ingewikkeld maar wel leuk.
The Shins ![]()
geweldig optreden en het geluid in de Grolsch was een keertje goed... tenminste waar ik stond
UNKLE ![]()
ende er nog niet zoveel van maar erg tof
Goose ![]()
de Bravo ging uit zn dak maar niet echt mijn ding.
Trentemoller
![]()
prachtig optreden, zo goed
![]()
en prachtige visuals
Groove Armada ![]()
Wat een feest, wat een drukte en wat ging het los
Simian Mobile Disco ![]()
heerlijke set
Doesn't Smell like 90's now ![]()
Erg tof alleen weer dat geluid steeds zachter
Richie Hatwin ![]()
Met bamboe de Bravo in, wat een heerlijke bende is het daar toch altijd op zandagnacht
![]()
Richie maakte er ook nog eens een groot feest van
![]()
Maandag rel dag nog genoten van het karnemelk werpen met de pakjes die over waren in de supermarkt en het kleine foodfightje met de harde broodjes
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)