quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ajax mag wel even een nieuwe tune gaan zoeken zeg.. wat een kuttune.
Hij weet het allemaal zo enorm goed. Wereld trainer zou hij zijn...quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:44 schreef Beezz het volgende:
Waarom hebben ze in hemelsnaam Jan van Halst ook meegenomen? Ben ik de enige die niets aanneemt van die gozer? Wat een amateur zeg, kan me er echt aan ergeren![]()
Leuk he, die hypes?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:46 schreef SCH het volgende:
Humberto Tan die FC Groningen 'de trots van het noorden' noemt
Tijd om de studio te bestormen
Agh die andere 'trots van het Noorden' werd vandaag behoorlijk afgedroogd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:46 schreef SCH het volgende:
Tijd om de studio te bestormen
Wees Jol maar dankbaar.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh die andere 'trots van het Noorden' werd vandaag behoorlijk afgedroogd.
quote:
Ketterquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:50 schreef SCH het volgende:
Maar het is net zoiets als Excelsior DE club van Rotterdam noemen natuurlijk.
Oppertunisme heerst sowieso in het voetbal, vorig seizoen werd Feyenoord op basis van zo'n zelfde hype al definitief afgeschreven en dood verklaardquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:48 schreef Chivu het volgende:
[..]
Leuk he, die hypes?FC Groningen doet het een keertje leuk en alle prestaties van Heerenveen worden eventjejs vergeten
Lijkt wel alsof het gemoedelijke Heerenveen niet interessant genoeg is nationaal gezien, anders had niet AZ maar Heerenveen op die hype-golf richting top 4 gesurfd.
Groningen staat toch veel hoger op de ranglijst allertijden?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:48 schreef Chivu het volgende:
[..]
Leuk he, die hypes?FC Groningen doet het een keertje leuk en alle prestaties van Heerenveen worden eventjejs vergeten
Lijkt wel alsof het gemoedelijke Heerenveen niet interessant genoeg is nationaal gezien, anders had niet AZ maar Heerenveen op die hype-golf richting top 4 gesurfd.
Nee, was het ook niet, maar het was wel cruciaal en onvergeeflijke fout.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat het nooit de schuld van de scheidsrechter was. Volgens mij zei jij dat toch altijd?
Ach, dat is toch ook gewoon zo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:46 schreef SCH het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach, dat is toch ook gewoon zo.
Zeur niet zo.
Hebben ze wel gedaan, RTL4 laat het blijkbaar alleen niet zien.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:43 schreef SCH het volgende:
Waarom interviewen ze de scheidsrechter niet over zijn wedstrijdbepalende blunder?
Doe es niet zo jaloers joh.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:57 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Er worden halve internetoorlogen afgevochten om die titel en 'is het gewoon zo'?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:59 schreef Chivu het volgende:
[..]
Hebben ze wel gedaan, RTL4 laat het blijkbaar alleen niet zien.
Niet om die titel maar het is wel raar dat hij het zo zegt, dat weet jij ook best.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doe es niet zo jaloers joh.![]()
Beetje druk maken om die titel....
Wees Jol maar dankbaar dat Ajax geen penalty kreeg na die dwaze overtreding van Vandenbussche. Rood en een strafschop, dan spelen we het netjes uit en winnen we met 10-0.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, was het ook niet, maar het was wel cruciaal en onvergeeflijke fout.
Bij 0-2 op dat moment gooien wij de boel dicht en krijg je een heel andere wedstrijd.
Volgens mij staat Groningen op de eeuwige ranglijst hoger dan Heerenveenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet om die titel maar het is wel raar dat hij het zo zegt, dat weet jij ook best.
Och, ik vind het wel leuk..quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet om die titel maar het is wel raar dat hij het zo zegt, dat weet jij ook best.
Neen, NAC was bagger.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:22 schreef SCH het volgende:
De uitslag bij Feyenoord is wel erg geflatteerd. 4-2 was realistischer geweest.
Gemakkelijk gegeven pingel en met de andere goals was ook allemaal wel iets en 2 reuzekansen voor NAC. Terechte overwinning maar ze hebben vooralsnog het programma niet tegen.
(gelukkig komen wij al snel langs)
Wat ontzettend leuk dat Ten Rouwelaar weer terug is
Tan heeft een hekel aan Heerenveen omdat hij Abe een racist vond. Heel vilein geeft hij altijd wat steekjes onder water. Zo ook nu.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Volgens mij staat Groningen op de eeuwige ranglijst hoger dan Heerenveen
http://nl.wikipedia.org/w(...)ijst_.281956-2007.29
kennersquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Groningen staat toch veel hoger op de ranglijst allertijden?
Vandenbussche die gewoon de bal wegtikt, sinds wanneer mag dat niet meer???quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:02 schreef Chivu het volgende:
[..]
Wees Jol maar dankbaar dat Ajax geen penalty kreeg na die dwaze overtreding van Vandenbussche. Rood en een strafschop, dan spelen we het netjes uit en winnen we met 10-0.
Ik ga hem binnenkort interviewen, zal ik eens terugstekenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:05 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Tan heeft een hekel aan Heerenveen omdat hij Abe een racist vond. Heel vilein geeft hij altijd wat steekjes onder water. Zo ook nu.
Ik ben altijd al een slechte verliezer?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Vandenbussche die gewoon de bal wegtikt, sinds wanneer mag dat niet meer???
Je bent altijd al een slechte verliezer maar nu ook nog eens een slechte winnaar![]()
Ach, Sc Heerenveen zijn ook de joden van het Noorden. Stelletje theaterbezoekers die massaal afkomen op het mooie imago van die clubquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:10 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een slechte verliezer?
Het was gewoon een leuke post om maar duidelijk te maken hoe ironisch het is dat jij SC Heerenveen aanhanger bent, want je reageert als een stereotype Ajacied
Nou nou, wat heeft Ajax toch een leuk imago de laatste paar jaarquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach, Sc Heerenveen zijn ook de joden van het Noorden. Stelletje theaterbezoekers die massaal afkomen op het mooie imago van die club![]()
Joden een mooi imago?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach, Sc Heerenveen zijn ook de joden van het Noorden. Stelletje theaterbezoekers die massaal afkomen op het mooie imago van die club![]()
We overwegen ook om rode gordijnen op te hangen!quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:15 schreef SCH het volgende:
[..]
We overwegen ook om rode gordijnen op te hangen!
Bij feyenoord niet gelukkigquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Helemaal eens. Het is zo slepend. Gewoon zonder reclame er door heen jassen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:46 schreef ErikT het volgende:
Maar jongens, die samenvattingen zijn toch te lang en Jan van Halst moet toch weg?
Om 8 uur moet t klaar zijn !
De volgorde is al wel relaxed.
Jawel, geen Genee en de topwedstrijden eerst.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het nog steeds apart dat ze de toppers als eerste doen.
Tot nu toe is het niets beter dan 'De Wedstrijden'.
De reclame is niet eens zo erg. Maar de samenvattingen zelf zitten al zo vol onzinnige zooi, die zijn gewoon slaapverwekkend tot en met.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Helemaal eens. Het is zo slepend. Gewoon zonder reclame er door heen jassen.
Ik vond hem al op iemand lijken...., maar hij is idd een Barney lookalikequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het is net Raymond van Barneveld zeg, de manier van praten, die bolle kop...![]()
Tja, je kan moeilijk verwachten dat ze geen reclames gaan uitzenden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:29 schreef Pedroso het volgende:
Ik vind er eigenlijk geen enkel verschil nzitten t.o.v. vorig jaar (talpa, 10). Alleen de toppers komen nu als eerste maar verder... niets.
Nee, begrijp ik. Maar v. Westerloo (irritant ventje overigens) had toch zo'n grote bek dat ze het voetbal weer naar het volk gingen brengen ? Enige verschil is de kleur van de presentator (Tan is overigens wel ok).quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tja, je kan moeilijk verwachten dat ze geen reclames gaan uitzenden.
Hij heeft er inderdaad ervoor gezorgd dat de topwedstrijden nu eerst worden uitgezonden. Al moet ik ook nog maar zien of ze dat ook heel het seizoen gaan volhouden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, begrijp ik. Maar v. Westerloo (irritant ventje overigens) had toch zo'n grote bek dat ze het voetbal weer naar het volk gingen brengen ? Enige verschil is de kleur van de presentator (Tan is overigens wel).
Ik vond dat blauw ook veel beter inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:19 schreef knnth het volgende:
Ik vind het allemaal wel best, maar de kleurstelling moeten ze echt veranderen. Oranjerood is allesbehalve fijn voor de ogen. Gewoon rustig blauw of groen ofzo. Of trendy wit, met dan zo'n kale neger ervoor 14.gif
Populistisch gelul natuurlijk. Hoe denkt van Westerloo het voetbal terug naar het volk te brengen dan? Hij runt een commercieel bedrijf.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, begrijp ik. Maar v. Westerloo (irritant ventje overigens) had toch zo'n grote bek dat ze het voetbal weer naar het volk gingen brengen ? Enige verschil is de kleur van de presentator (Tan is overigens wel ok).
Het commentaar is neit veranderd hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:20 schreef Bernard0s het volgende:
Ik vind het een goede zaak dat het voetbal nu bij RTL is. Alle sporten van belang zijn nu gebundeld op RTL. Ik vind het programma beter geworden. Minder gelul, leuke wedstrijden eerst, kortere reclames, goed commentaar. Super.
Wilfred de homo is weg, das voor mij reden om weer te kijken. Maar de commentatoren zijn idd helaas nog steeds hetzelfde.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het commentaar is neit veranderd hoor.
Die kerel van Voetbal Insite is er nu toch bij... Ik weet niet hoe hij heet, maar er zijn nieuwe volgens mij. Evengoed, ik vind het commentaar wel best, al tipt niemand aan de NOSverslaggevers Frank Snoeks en consorten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het commentaar is neit veranderd hoor.
Die zit bij Voetbal Insite anders prima op z'n plek. Dat programma is er sinds de terugkeer van Genee (en Van Halst) een behoorlijk stuk op vooruit gegaan. En doet Studio Voetbal eigenlijk vergeten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wilfred de homo is weg, das voor mij reden om weer te kijken. Maar de commentatoren zijn idd helaas nog steeds hetzelfde.
Ja Leo Driessen.. Een ramp op pootjes, maar dat hebben ze bij de NOS ook. Er zijn weinig goede Nederlandse verslaggevers.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:28 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Die kerel van Voetbal Insite is er nu toch bij...
Leo Driessen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:28 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Die kerel van Voetbal Insite is er nu toch bij... Ik weet niet hoe hij heet, maar er zijn nieuwe volgens mij.
Homo als scheldwoord is strafbaarquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wilfred de homo is weg, das voor mij reden om weer te kijken. Maar de commentatoren zijn idd helaas nog steeds hetzelfde.
Volgens mij niet. Alleen wil hij nu voorlopig een paar jaartjes niets met voetbal van doen hebben volgens mij. En of hij ooit naar Nederland terugkomt? Ik betwijfel het, hij en z'n gezin zitten dacht ik lekker op hun plek daar.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:36 schreef VoreG het volgende:
Ik denk dat Bergkamp wel intressant is om naar te luisteren als het om voetbal gaat. Alleen heeft hij dat nog nooit gedaan ofwel?
tegen een agent in functiequote:
Dat is geen probleem dan zouden ze dealen met de liverechten en die stemmen gebruiken wat nu ook gedaan wordt.quote:Ik heb net zoals anderen een haat-liefdeverhouding met RTL.
In november vindt er weer een aanbestedingsronde over de uitzendrechten van de Eredivisie plaats. RTL krijgt van mij het voordeel van de twijfel, de publieken mogen pas hun rechten terughebben als de NOS belooft dat ze de zondaguitzending niet onderbreken door het NOS Journaal (de HvN-strategie dus) en niet twintig à dertig minuten uittrekken voor Ajax, PSV of Feyenoord.
SBS mag onder geen beding een concessieonderdeel winnen, vanwege deze conflicten:Acuut bezettingsprobleem (Edward van Cuilenborg is de enige anchorman, Hans Kraay II de enige reporter en er zijn maar twee à drie commentatoren, flink inkopen dus.)
In het contract van nu staat dat het om zondag 7 uur moet worden uitgezonden, dus daar zullen dan ook wel de afspraken over worden gemaakt.quote:Een stokstijve programmering (SBS is geenszins van plan om de programmering van alledrie de zenders te reconstrueren, verwacht wordt dat SBS6 dan de Eredivisiesamenvattingen op een unheimliche tijdstip neerzet.)
over die laatste drie verwacht ik ook contractueel van de CBV ofzo wel goede dingen. Maar ik hoef het voetbal niet bij sbs iddquote:Uitbuiting (SBS zal ongetwijfeld het belspelletjesassortiment uitbreiden en Ernst HB een loer draaien. Het kan zo zijn dat de uitzendingen toch wat langer duren dan noodzakelijk.) Kijkersongemak (Bij de vrijdagavond zal in geval van een ander sportevenement gebruik gemaakt worden van een split-screen, alle kijkers leveren in.) Weinig informatie (Als je goed kijkt naar de link naar het Oranjenieuws, dan wordt deze verzorgd door een reclamepartner. Verkapte bezuiniging.)
Hij zet er toch geen vieze of vuile voor ? Ben trouwens benieuwd hoe een fanatieke moslim reageert als je hem met Homo aanspreekt. Kan ie niet echt waarderen denk ik.quote:
Ik heb het toevallig wel over de vrijdag- en de zaterdagavond. Dus mocht je Hart van Nederland, Piet's weerbericht en Shownieuws hebben, dan zou je bij SBS6 de samenvattingen pas om 23:30 zien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:27 schreef borisz het volgende:
In het contract van nu staat dat het om zondag 7 uur moet worden uitgezonden, dus daar zullen dan ook wel de afspraken over worden gemaakt.
Bijna goed. NL1=sport+entertainment, NL2=verdieping, NL3=jeugd+series.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:28 schreef ErikT het volgende:
De Publieke omroepen hebben de hele zooi omgegooid. Nieuws is nu op 1, sport op 3. Dus dat zal niet gebeuren, journaal door het voetbal heen.
En voetbal niet om 19:00 zal nooit gebeuren, zit in het pakket.
Knevel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:16 schreef hello_moto1992 het volgende:
Voor de fans: Derksen straks bij het Elfde Uur. Begint zo op Nederland 2.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:41 schreef koningdavid het volgende:
Derksen net tegen Knevel:
"We hebben één ding gemeen, we zijn allebei even irritant.![]()
tja maar jij bent dan ook een ajaxied he. De nos is immers de huiszender (maar dat is algemeen bekend.) Zie hier een stukje uit een tv recencie van vandaag :quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:43 schreef Wooldoor het volgende:
Vergeleken met de champions league uitzendingen van de NOS is het nog steeds bagger
En dan vooral het commentaar, maar het is in ieder geval al beter dan Talpa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |