Hij weet het allemaal zo enorm goed. Wereld trainer zou hij zijn...quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:44 schreef Beezz het volgende:
Waarom hebben ze in hemelsnaam Jan van Halst ook meegenomen? Ben ik de enige die niets aanneemt van die gozer? Wat een amateur zeg, kan me er echt aan ergeren![]()
Leuk he, die hypes?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:46 schreef SCH het volgende:
Humberto Tan die FC Groningen 'de trots van het noorden' noemt
Tijd om de studio te bestormen
Agh die andere 'trots van het Noorden' werd vandaag behoorlijk afgedroogd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:46 schreef SCH het volgende:
Tijd om de studio te bestormen
Wees Jol maar dankbaar.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh die andere 'trots van het Noorden' werd vandaag behoorlijk afgedroogd.
quote:
Ketterquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:50 schreef SCH het volgende:
Maar het is net zoiets als Excelsior DE club van Rotterdam noemen natuurlijk.
Oppertunisme heerst sowieso in het voetbal, vorig seizoen werd Feyenoord op basis van zo'n zelfde hype al definitief afgeschreven en dood verklaardquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:48 schreef Chivu het volgende:
[..]
Leuk he, die hypes?FC Groningen doet het een keertje leuk en alle prestaties van Heerenveen worden eventjejs vergeten
Lijkt wel alsof het gemoedelijke Heerenveen niet interessant genoeg is nationaal gezien, anders had niet AZ maar Heerenveen op die hype-golf richting top 4 gesurfd.
Groningen staat toch veel hoger op de ranglijst allertijden?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:48 schreef Chivu het volgende:
[..]
Leuk he, die hypes?FC Groningen doet het een keertje leuk en alle prestaties van Heerenveen worden eventjejs vergeten
Lijkt wel alsof het gemoedelijke Heerenveen niet interessant genoeg is nationaal gezien, anders had niet AZ maar Heerenveen op die hype-golf richting top 4 gesurfd.
Nee, was het ook niet, maar het was wel cruciaal en onvergeeflijke fout.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat het nooit de schuld van de scheidsrechter was. Volgens mij zei jij dat toch altijd?
Ach, dat is toch ook gewoon zo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:46 schreef SCH het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach, dat is toch ook gewoon zo.
Zeur niet zo.
Hebben ze wel gedaan, RTL4 laat het blijkbaar alleen niet zien.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:43 schreef SCH het volgende:
Waarom interviewen ze de scheidsrechter niet over zijn wedstrijdbepalende blunder?
Doe es niet zo jaloers joh.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:57 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Er worden halve internetoorlogen afgevochten om die titel en 'is het gewoon zo'?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:59 schreef Chivu het volgende:
[..]
Hebben ze wel gedaan, RTL4 laat het blijkbaar alleen niet zien.
Niet om die titel maar het is wel raar dat hij het zo zegt, dat weet jij ook best.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doe es niet zo jaloers joh.![]()
Beetje druk maken om die titel....
Wees Jol maar dankbaar dat Ajax geen penalty kreeg na die dwaze overtreding van Vandenbussche. Rood en een strafschop, dan spelen we het netjes uit en winnen we met 10-0.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, was het ook niet, maar het was wel cruciaal en onvergeeflijke fout.
Bij 0-2 op dat moment gooien wij de boel dicht en krijg je een heel andere wedstrijd.
Volgens mij staat Groningen op de eeuwige ranglijst hoger dan Heerenveenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet om die titel maar het is wel raar dat hij het zo zegt, dat weet jij ook best.
Och, ik vind het wel leuk..quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet om die titel maar het is wel raar dat hij het zo zegt, dat weet jij ook best.
Neen, NAC was bagger.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:22 schreef SCH het volgende:
De uitslag bij Feyenoord is wel erg geflatteerd. 4-2 was realistischer geweest.
Gemakkelijk gegeven pingel en met de andere goals was ook allemaal wel iets en 2 reuzekansen voor NAC. Terechte overwinning maar ze hebben vooralsnog het programma niet tegen.
(gelukkig komen wij al snel langs)
Wat ontzettend leuk dat Ten Rouwelaar weer terug is
Tan heeft een hekel aan Heerenveen omdat hij Abe een racist vond. Heel vilein geeft hij altijd wat steekjes onder water. Zo ook nu.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Volgens mij staat Groningen op de eeuwige ranglijst hoger dan Heerenveen
http://nl.wikipedia.org/w(...)ijst_.281956-2007.29
kennersquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Groningen staat toch veel hoger op de ranglijst allertijden?
Vandenbussche die gewoon de bal wegtikt, sinds wanneer mag dat niet meer???quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:02 schreef Chivu het volgende:
[..]
Wees Jol maar dankbaar dat Ajax geen penalty kreeg na die dwaze overtreding van Vandenbussche. Rood en een strafschop, dan spelen we het netjes uit en winnen we met 10-0.
Ik ga hem binnenkort interviewen, zal ik eens terugstekenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:05 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Tan heeft een hekel aan Heerenveen omdat hij Abe een racist vond. Heel vilein geeft hij altijd wat steekjes onder water. Zo ook nu.
Ik ben altijd al een slechte verliezer?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Vandenbussche die gewoon de bal wegtikt, sinds wanneer mag dat niet meer???
Je bent altijd al een slechte verliezer maar nu ook nog eens een slechte winnaar![]()
Ach, Sc Heerenveen zijn ook de joden van het Noorden. Stelletje theaterbezoekers die massaal afkomen op het mooie imago van die clubquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:10 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een slechte verliezer?
Het was gewoon een leuke post om maar duidelijk te maken hoe ironisch het is dat jij SC Heerenveen aanhanger bent, want je reageert als een stereotype Ajacied
Nou nou, wat heeft Ajax toch een leuk imago de laatste paar jaarquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach, Sc Heerenveen zijn ook de joden van het Noorden. Stelletje theaterbezoekers die massaal afkomen op het mooie imago van die club![]()
Joden een mooi imago?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach, Sc Heerenveen zijn ook de joden van het Noorden. Stelletje theaterbezoekers die massaal afkomen op het mooie imago van die club![]()
We overwegen ook om rode gordijnen op te hangen!quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:15 schreef SCH het volgende:
[..]
We overwegen ook om rode gordijnen op te hangen!
Bij feyenoord niet gelukkigquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Helemaal eens. Het is zo slepend. Gewoon zonder reclame er door heen jassen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:46 schreef ErikT het volgende:
Maar jongens, die samenvattingen zijn toch te lang en Jan van Halst moet toch weg?
Om 8 uur moet t klaar zijn !
De volgorde is al wel relaxed.
Jawel, geen Genee en de topwedstrijden eerst.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het nog steeds apart dat ze de toppers als eerste doen.
Tot nu toe is het niets beter dan 'De Wedstrijden'.
De reclame is niet eens zo erg. Maar de samenvattingen zelf zitten al zo vol onzinnige zooi, die zijn gewoon slaapverwekkend tot en met.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Helemaal eens. Het is zo slepend. Gewoon zonder reclame er door heen jassen.
Ik vond hem al op iemand lijken...., maar hij is idd een Barney lookalikequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het is net Raymond van Barneveld zeg, de manier van praten, die bolle kop...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |