abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52720734
Ik vind er eigenlijk geen enkel verschil nzitten t.o.v. vorig jaar (talpa, 10). Alleen de toppers komen nu als eerste maar verder... niets.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_52725838
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:29 schreef Pedroso het volgende:
Ik vind er eigenlijk geen enkel verschil nzitten t.o.v. vorig jaar (talpa, 10). Alleen de toppers komen nu als eerste maar verder... niets.
Tja, je kan moeilijk verwachten dat ze geen reclames gaan uitzenden.
pi_52725978
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:05 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Tja, je kan moeilijk verwachten dat ze geen reclames gaan uitzenden.
Nee, begrijp ik. Maar v. Westerloo (irritant ventje overigens) had toch zo'n grote bek dat ze het voetbal weer naar het volk gingen brengen ? Enige verschil is de kleur van de presentator (Tan is overigens wel ok).

[ Bericht 1% gewijzigd door Pedroso op 27-08-2007 14:22:49 ]
pi_52726223
Ik vind het allemaal wel best, maar de kleurstelling moeten ze echt veranderen. Oranjerood is allesbehalve fijn voor de ogen. Gewoon rustig blauw of groen ofzo. Of trendy wit, met dan zo'n kale neger ervoor 14.gif
pi_52726307
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:10 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Nee, begrijp ik. Maar v. Westerloo (irritant ventje overigens) had toch zo'n grote bek dat ze het voetbal weer naar het volk gingen brengen ? Enige verschil is de kleur van de presentator (Tan is overigens wel).
Hij heeft er inderdaad ervoor gezorgd dat de topwedstrijden nu eerst worden uitgezonden. Al moet ik ook nog maar zien of ze dat ook heel het seizoen gaan volhouden.
En dat was met de utopische wens op geen reclames, toch wel een van de belangrijkste verwijten aan het adres van Talpa.
pi_52727918
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:19 schreef knnth het volgende:
Ik vind het allemaal wel best, maar de kleurstelling moeten ze echt veranderen. Oranjerood is allesbehalve fijn voor de ogen. Gewoon rustig blauw of groen ofzo. Of trendy wit, met dan zo'n kale neger ervoor 14.gif
Ik vond dat blauw ook veel beter inderdaad.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52731131
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:10 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Nee, begrijp ik. Maar v. Westerloo (irritant ventje overigens) had toch zo'n grote bek dat ze het voetbal weer naar het volk gingen brengen ? Enige verschil is de kleur van de presentator (Tan is overigens wel ok).
Populistisch gelul natuurlijk. Hoe denkt van Westerloo het voetbal terug naar het volk te brengen dan? Hij runt een commercieel bedrijf. Ik heb de bewuste quote van hem overigens gemist dus weet de context niet.
  maandag 27 augustus 2007 @ 17:20:55 #161
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_52731238
Ik vind het een goede zaak dat het voetbal nu bij RTL is. Alle sporten van belang zijn nu gebundeld op RTL. Ik vind het programma beter geworden. Minder gelul, leuke wedstrijden eerst, kortere reclames, goed commentaar. Super .
pi_52731320
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:20 schreef Bernard0s het volgende:
Ik vind het een goede zaak dat het voetbal nu bij RTL is. Alle sporten van belang zijn nu gebundeld op RTL. Ik vind het programma beter geworden. Minder gelul, leuke wedstrijden eerst, kortere reclames, goed commentaar. Super .
Het commentaar is neit veranderd hoor.
pi_52731393
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:24 schreef VoreG het volgende:

[..]

Wilfred de homo is weg, das voor mij reden om weer te kijken. Maar de commentatoren zijn idd helaas nog steeds hetzelfde.
-
  maandag 27 augustus 2007 @ 17:28:46 #164
179034 Bernard0s
pi_52731417
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:24 schreef VoreG het volgende:

[..]

Die kerel van Voetbal Insite is er nu toch bij... Ik weet niet hoe hij heet, maar er zijn nieuwe volgens mij. Evengoed, ik vind het commentaar wel best, al tipt niemand aan de NOSverslaggevers Frank Snoeks en consorten.
pi_52731442
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wilfred de homo is weg, das voor mij reden om weer te kijken. Maar de commentatoren zijn idd helaas nog steeds hetzelfde.
Die zit bij Voetbal Insite anders prima op z'n plek. Dat programma is er sinds de terugkeer van Genee (en Van Halst) een behoorlijk stuk op vooruit gegaan. En doet Studio Voetbal eigenlijk vergeten.
pi_52731443
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:28 schreef Bernard0s het volgende:

[..]

Die kerel van Voetbal Insite is er nu toch bij...
Ja Leo Driessen.. Een ramp op pootjes, maar dat hebben ze bij de NOS ook. Er zijn weinig goede Nederlandse verslaggevers.
pi_52731452
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:28 schreef Bernard0s het volgende:

[..]

Die kerel van Voetbal Insite is er nu toch bij... Ik weet niet hoe hij heet, maar er zijn nieuwe volgens mij.
Leo Driessen.
pi_52731763
Vergeleken met de champions league uitzendingen van de NOS is het nog steeds bagger
En dan vooral het commentaar, maar het is in ieder geval al beter dan Talpa.
  maandag 27 augustus 2007 @ 17:45:40 #169
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52731819
Die achtergrond moeten ze echt veranderen idd. Verder maakt het me weinig uit.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_52732123
Het is jammer dat de meeste Nederlandse oud-voetballers ofwel charisma, ofwel tactisch inzicht ontberen en de Nederlandse presentatoren vrijwel nooit een sportachtergrond hebben. Anders had je de formule van MotD kunnen kopieren.

Danny Blind vind ik altijd een met betere analyses. Dan nog eentje voor de simpele opmerkingen erbij en een oud-voetballer als commentator en klaar ben je.
pi_52733018
Het wedstrijdcommentaar is inderdaad vaak om te

Net als de nabeschouwingen, niet dat die niks toevoegen, juist wel eigenlijk maar het maakt het programma onnodig langdradig, dit kan makkelijk in een speciaal programma voor de nabeschouwing ofzo.

Als ze dan toch in deze vorm doorgaan neem dan een analist die prikkelende uitspraken doet, ipv Jan van Halst die op een monotone toon clichés uitbraakt alsof hij ze zelf heeft bedacht.

Ik heb liever een recalcitrante Jan Mulder of Willem van Hanegem die onzin uitkraamt maar waar je mee kunt lachen, die durven tenminste ook een keer te schoppen om het schoppen en tegen de gangbare meningen in te gaan, anders is het allemaal zo voorspelbaar.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_52733070
Ik denk dat Bergkamp wel intressant is om naar te luisteren als het om voetbal gaat. Alleen heeft hij dat nog nooit gedaan ofwel?
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:59:29 #173
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52733711
Die woont toch nog in London?
pi_52733826
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Homo als scheldwoord is strafbaar
pi_52736340
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:36 schreef VoreG het volgende:
Ik denk dat Bergkamp wel intressant is om naar te luisteren als het om voetbal gaat. Alleen heeft hij dat nog nooit gedaan ofwel?
Volgens mij niet. Alleen wil hij nu voorlopig een paar jaartjes niets met voetbal van doen hebben volgens mij. En of hij ooit naar Nederland terugkomt? Ik betwijfel het, hij en z'n gezin zitten dacht ik lekker op hun plek daar.
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:03 schreef SCH het volgende:

[..]

tegen een agent in functie
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 00:20:31 #176
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_52742225
Ik heb net zoals anderen een haat-liefdeverhouding met RTL.

In november vindt er weer een aanbestedingsronde over de uitzendrechten van de Eredivisie plaats. RTL krijgt van mij het voordeel van de twijfel, de publieken mogen pas hun rechten terughebben als de NOS belooft dat ze de zondaguitzending niet onderbreken door het NOS Journaal (de HvN-strategie dus) en niet twintig à dertig minuten uittrekken voor Ajax, PSV of Feyenoord.

SBS mag onder geen beding een concessieonderdeel winnen, vanwege deze conflicten:
  • Acuut bezettingsprobleem (Edward van Cuilenborg is de enige anchorman, Hans Kraay II de enige reporter en er zijn maar twee à drie commentatoren, flink inkopen dus.)
  • Een stokstijve programmering (SBS is geenszins van plan om de programmering van alledrie de zenders te reconstrueren, verwacht wordt dat SBS6 dan de Eredivisiesamenvattingen op een unheimliche tijdstip neerzet.)
  • Uitbuiting (SBS zal ongetwijfeld het belspelletjesassortiment uitbreiden en Ernst HB een loer draaien. Het kan zo zijn dat de uitzendingen toch wat langer duren dan noodzakelijk.)
  • Kijkersongemak (Bij de vrijdagavond zal in geval van een ander sportevenement gebruik gemaakt worden van een split-screen, alle kijkers leveren in.)
  • Weinig informatie (Als je goed kijkt naar de link naar het Oranjenieuws, dan wordt deze verzorgd door een reclamepartner. Verkapte bezuiniging.)
  •   Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 augustus 2007 @ 00:27:40 #177
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_52742368
    quote:
    Ik heb net zoals anderen een haat-liefdeverhouding met RTL.

In november vindt er weer een aanbestedingsronde over de uitzendrechten van de Eredivisie plaats. RTL krijgt van mij het voordeel van de twijfel, de publieken mogen pas hun rechten terughebben als de NOS belooft dat ze de zondaguitzending niet onderbreken door het NOS Journaal (de HvN-strategie dus) en niet twintig à dertig minuten uittrekken voor Ajax, PSV of Feyenoord.

SBS mag onder geen beding een concessieonderdeel winnen, vanwege deze conflicten:
  • Acuut bezettingsprobleem (Edward van Cuilenborg is de enige anchorman, Hans Kraay II de enige reporter en er zijn maar twee à drie commentatoren, flink inkopen dus.)
  • Dat is geen probleem dan zouden ze dealen met de liverechten en die stemmen gebruiken wat nu ook gedaan wordt.
    quote:
  • Een stokstijve programmering (SBS is geenszins van plan om de programmering van alledrie de zenders te reconstrueren, verwacht wordt dat SBS6 dan de Eredivisiesamenvattingen op een unheimliche tijdstip neerzet.)
  • In het contract van nu staat dat het om zondag 7 uur moet worden uitgezonden, dus daar zullen dan ook wel de afspraken over worden gemaakt.
    quote:
  • Uitbuiting (SBS zal ongetwijfeld het belspelletjesassortiment uitbreiden en Ernst HB een loer draaien. Het kan zo zijn dat de uitzendingen toch wat langer duren dan noodzakelijk.)
  • Kijkersongemak (Bij de vrijdagavond zal in geval van een ander sportevenement gebruik gemaakt worden van een split-screen, alle kijkers leveren in.)
  • Weinig informatie (Als je goed kijkt naar de link naar het Oranjenieuws, dan wordt deze verzorgd door een reclamepartner. Verkapte bezuiniging.)
  • over die laatste drie verwacht ik ook contractueel van de CBV ofzo wel goede dingen. Maar ik hoef het voetbal niet bij sbs idd
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      dinsdag 28 augustus 2007 @ 00:28:48 #178
    44470 ErikT
    Lekker PSV!
    pi_52742395
    De Publieke omroepen hebben de hele zooi omgegooid. Nieuws is nu op 1, sport op 3. Dus dat zal niet gebeuren, journaal door het voetbal heen.

En voetbal niet om 19:00 zal nooit gebeuren, zit in het pakket.
    Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
    3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
    pi_52742834
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 19:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij zet er toch geen vieze of vuile voor ? Ben trouwens benieuwd hoe een fanatieke moslim reageert als je hem met Homo aanspreekt. Kan ie niet echt waarderen denk ik.
      dinsdag 28 augustus 2007 @ 01:38:14 #180
    111382 Ofyles2
    pi_52743534
    quote:
    Op dinsdag 28 augustus 2007 00:27 schreef borisz het volgende:
    In het contract van nu staat dat het om zondag 7 uur moet worden uitgezonden, dus daar zullen dan ook wel de afspraken over worden gemaakt.
    Ik heb het toevallig wel over de vrijdag- en de zaterdagavond. Dus mocht je Hart van Nederland, Piet's weerbericht en Shownieuws hebben, dan zou je bij SBS6 de samenvattingen pas om 23:30 zien.

Zondag kan wel makkelijk worden ingevuld, maar dan nog blijf ik net zoals jou tegen SBS.
      dinsdag 28 augustus 2007 @ 01:40:34 #181
    111382 Ofyles2
    pi_52743557
    quote:
    Op dinsdag 28 augustus 2007 00:28 schreef ErikT het volgende:
    De Publieke omroepen hebben de hele zooi omgegooid. Nieuws is nu op 1, sport op 3. Dus dat zal niet gebeuren, journaal door het voetbal heen.

En voetbal niet om 19:00 zal nooit gebeuren, zit in het pakket.
    Bijna goed. NL1=sport+entertainment, NL2=verdieping, NL3=jeugd+series.

Op Nederland 1 heb je dan wel een supersportzondag die (onafgebroken) van 12:00 tot 21:00 uur loopt. En ja, ook de NOS doet aan herkenning, ze zijn bang dat de kijker in de war raakt als het Journaal niet om 20:00 uur komt. Alsof alle TV-kijkers aan autisme lijden.
    pi_52763680
    Voor de fans: Derksen straks bij het Elfde Uur. Begint zo op Nederland 2.
    pi_52763829
    quote:
    Op dinsdag 28 augustus 2007 21:16 schreef hello_moto1992 het volgende:
    Voor de fans: Derksen straks bij het Elfde Uur. Begint zo op Nederland 2.
    Knevel.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    pi_52763902
    quote:
    Op dinsdag 28 augustus 2007 21:20 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Knevel.
    Linda Wagenmakers .
    pi_52764196
    Johan aan het woord.
    pi_52764536
    Derksen net tegen Knevel:

"We hebben één ding gemeen, we zijn allebei even irritant.
    pi_52774832
    quote:
    Op dinsdag 28 augustus 2007 21:41 schreef koningdavid het volgende:
    Derksen net tegen Knevel:

"We hebben één ding gemeen, we zijn allebei even irritant.
    pi_52805638
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 17:43 schreef Wooldoor het volgende:
    Vergeleken met de champions league uitzendingen van de NOS is het nog steeds bagger
    En dan vooral het commentaar, maar het is in ieder geval al beter dan Talpa.
    tja maar jij bent dan ook een ajaxied he. De nos is immers de huiszender (maar dat is algemeen bekend.) Zie hier een stukje uit een tv recencie van vandaag :

Negen van de tien keer wint Ajax van zo’n ploeg”, sprak verslaggever Evert ten Napel tot driemaal toe. En dat terwijl wij juist hadden waargenomen dat Ajax slechts tweemaal Slavia had ontmoet en tweemaal had verloren. Het was trouwens allemaal onterecht, want Ajax was in principe veel beter, meende de reporter. En zo daasde het maar door met Ajax-verheerlijking; kortom, we waren weer terug bij de NOS die het voetbalavondje verzorgde.
    pi_52806557
    wat is de bron van die recensie?
    pi_52807648
    ziet er objectief en betrouwbaar uit.
    pi_52807918
    quote:
    mijn ogen, wat doe je!?
    pi_52897122
    VVV-Roda een derby noemen

Dan is ADO-Feyenoord dat ook
      zondag 2 september 2007 @ 19:09:25 #194
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_52897178
    Wel apart dat ze als commerciële zender toch met de toppers beginnen.
    pi_52897259
    Die commentator spreekt de naam van Suárez geen twee keer achter elkaar hetzelfde uit. Het is ffs je werk man
      zondag 2 september 2007 @ 19:23:14 #196
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_52897470
    nu reclame toch? ik ben weggelopen tijdens van halst
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
      zondag 2 september 2007 @ 19:23:23 #197
    7859 456
    Onze excuses voor het ongemak
    pi_52897476
    Gelukkig heeft van Halst een nieuw woordje geleerd vandaag, creatief!
    Dans Paris à vélo on dépasse les autos
    pi_52897807
    En nu doet De Mos opeens heel nuchter
    pi_52897989
    Oh mijn god
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
    pi_52898255
    Bezoekjes bij spelers thuis en interviews met fans kunnen best leuk zijn, maar doe dat in een ander programma.
    Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
    pi_52898626
    Jammer dat ze Utrecht-Graafschap helemaal achterin gooien.
    pi_52899283
    Het duurt allemaal nog steeds te lang maar ik vind het wel prettiger dan bij Talpa. Minder opgefokt en die overzichtjes per club van de vorige wedstrijden vind ik heel aardig.
    pi_52899468
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 20:38 schreef SCH het volgende:
    prettiger dan bij Talpa

Na drie speelronden ben ik al helemaal gewend. Reclame overleef ik wel, zit niet aan de buis gekluisterd, doe tussendoor toch andere dingen.
    pi_52903945
    verkeerde draedt

[ Bericht 17% gewijzigd door knnth op 02-09-2007 22:48:21 (verkeerde draedt) ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')