Iddquote:Op zondag 30 september 2007 15:04 schreef Het_hupt het volgende:
Damn, dat maakt zelfs deze regenachtige dag weer goed![]()
en dan Verdonk er nog bij en er kan eindelijk echt iets gedaan wordenquote:Op zondag 30 september 2007 15:04 schreef Terecht het volgende:
PVV + VVD + CDA = 77 zetels. Hebben we in Nederland ooit zo'n groot aandeel op rechts gehad?
CDA, VVD, LPF.quote:Op zondag 30 september 2007 15:04 schreef Terecht het volgende:
PVV + VVD + CDA = 77 zetels. Hebben we in Nederland ooit zo'n groot aandeel op rechts gehad?
CDA + VVD hebben toch vaak genoeg samen een meerderheid kunnen behalenquote:Op zondag 30 september 2007 15:04 schreef Terecht het volgende:
Hangt dr vanaf, als de PVV haar voorman verliest zal het waarschijnlijk weer het zelfde scenario worden.quote:Op zondag 30 september 2007 15:18 schreef Terecht het volgende:
[..]
nu alweer vergeten, zou dat een teken zijn?![]()
Maar het CDA positioneert zich vaak links of rechts van haar regeringspartner. Een slimme manier om jezelf te profileren.quote:Op zondag 30 september 2007 15:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
CDA + VVD hebben toch vaak genoeg samen een meerderheid kunnen behalen
Vandaar dat meestal de coalitiepartners de meeste klappen krijgen.quote:Op zondag 30 september 2007 15:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Maar het CDA positioneert zich vaak links of rechts van haar regeringspartner. Een slimme manier om jezelf te profileren.
Klopt. Een partij die dat spelletje niet goed doorheeft is D66.quote:Op zondag 30 september 2007 15:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Vandaar dat meestal de coalitiepartners de meeste klappen krijgen.
lol, die leven in hun eigen droomwereld, het zou zo een sprookjesboek van Terlouw kunnen zijnquote:Op zondag 30 september 2007 15:39 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Klopt. Een partij die dat spelletje niet goed doorheeft is D66.
Droomcoalitie.quote:Op zondag 30 september 2007 15:04 schreef Terecht het volgende:
Waarom? Ze zullen zich in elk scenario soepel moeten opstellen willen ze een kabinet kunnen vormen. Nu is dat met links, anders is het met rechts.quote:Op zondag 30 september 2007 16:16 schreef Hexagon het volgende:
Voor het CDA een nachtmerrie denk ik
Zelden zo eens geweest met iemand.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:01 schreef Ippon het volgende:
"Den Haag" wordt bevolkt door idioten en baantjesjagers. Hun onvermogen de grote problemen van deze tijd op te lossen is schrikbarend. Ik heb van deze ambtelijke struikrovers nog geen inhoudelijk argument gehoord dat gebaseerd is op logica en rationaliteit. Slechts emoties voeren de boventoon.
Ongeveer de afgelopen honderdvijftig jaar pas. Overigens, peilingen, tsja... ze zijn indicaties, geen profetie.quote:Op zondag 30 september 2007 15:04 schreef Terecht het volgende:
Denk ook niet dat de CDA stemmer een coalitie met PVV wilquote:Op zondag 30 september 2007 16:27 schreef gelly het volgende:
Ik denk niet dat de PVV een serieuze optie is voor het CDA (of de VVD) .
Als het_hupt een politieke partij zou oprichten, dan heeft hij mijn stem!quote:Op zondag 30 september 2007 17:32 schreef Klopkoek het volgende:
Sjonge, jonge als Martijn 77 en hethupt representatief zijn voor Nederland ga ik denk ik maar verhuizen.
Waarom niet?quote:Op zondag 30 september 2007 17:37 schreef henkway het volgende:
[..]
Denk ook niet dat de CDA stemmer een coalitie met PVV wil
quote:Op zondag 30 september 2007 17:32 schreef Klopkoek het volgende:
Sjonge, jonge als Martijn 77 en hethupt representatief zijn voor Nederland ga ik denk ik maar verhuizen.
Hoe komt het toch dat Nederland in zo'n korte tijd de zegeningen van links is vergeten?quote:Op zondag 30 september 2007 17:37 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Als het_hupt een politieke partij zou oprichten, dan heeft hij mijn stem!
Waar niets is, kan niets vergeten worden.quote:Op zondag 30 september 2007 17:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat Nederland in zo'n korte tijd de zegeningen van links is vergeten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |