quote:
held.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wel wat weggevallen af en toe, wel een uurtje in de tent gelegen omdat ik t koud had.. nu even tot vanavond buffelen en dan inhalen die hap
Heb ik toch tegen hem gezegdquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:03 schreef OA het volgende:
Hoe is hij achter het nieuwe ww gekomen dan?
Omdat ik systeembeheerder ben dus ik heb toegang tot alles en ik kan iedereens wachtwoord veranderen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:03 schreef OA het volgende:
En waarom heb je zijn ww?
vuilakquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:09 schreef covie het volgende:
[..]
Heb ik toch tegen hem gezegd
[..]
Omdat ik systeembeheerder ben dus ik heb toegang tot alles en ik kan iedereens wachtwoord veranderen.![]()
En dit was in overleg met zijn directe collega's die vroegen het. Nou ik ben wel een keer in voor zoiets.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:09 schreef covie het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik systeembeheerder ben dus ik heb toegang tot alles en ik kan iedereens wachtwoord veranderen.![]()
En dit was in overleg met zijn directe collega's die vroegen het. Nou ik ben wel een keer in voor zoiets.
Yep hoort erbij hequote:Op maandag 20 augustus 2007 14:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wel wat weggevallen af en toe, wel een uurtje in de tent gelegen omdat ik t koud had.. nu even tot vanavond buffelen en dan inhalen die hap
moet je effe herlaarzen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mijn scroll werkt neit meer bij ff, kut vuurvos
Is hij on-line te hacken?quote:
Neequote:Op maandag 20 augustus 2007 14:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is hij on-line te hacken?![]()
quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:09 schreef covie het volgende:
[..]
[..]
quote:
The rockquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:16 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb gister Welcome to the jungle gekeken
Wat een film is dat zeg
[afbeelding]
The Rockquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:16 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb gister Welcome to the jungle gekeken
Wat een film is dat zeg
[afbeelding]
GMTAquote:
42quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hitchhikers Guide to the Galaxy
The Answer to the question of life, the universe and everything.quote:
ik vind het niet echt een leuke film.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
The Answer to the question of life, the universe and everything.
Wel rustig ineens....quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:35 schreef eer-ik het volgende:
goed topic.
hier nog eenquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
honger
Bierik is even drukquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:53 schreef OA het volgende:
[..]
Wel rustig ineens....[afbeelding]
We hebben een reltopic nodig.... Iemand? Knekwurst, Bierik???![]()
Je moet ook geen leuke films kijken als je niet in de stemming bentquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik vind het niet echt een leuke film.
Nou moet ik 'm mischien nog eens overnieuw kijken, want ik was strontchagrijnig toen ik 'm keek, maar toch
Dat zal vast.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet ook geen leuke films kijken als je niet in de stemming bent![]()
Het boek is trouwens vast beter.
Hij is al 10 jaar leuk, ik heb hem vandaag nog ergens gepostquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij is al 10 jaar leuk, ik heb hem vandaag nog ergens gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |