Vergeleken bij M'sluis wel...quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik schrok al
is vlaardingen kut dan?
Waar is hier?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
overmorgen komt belle perez hier optreden
Lekker wijf![]()
Held!quote:
maar wel lekkerquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:15 schreef OA het volgende:
[..]
Waar is hier?![]()
Klinkt Spaans... jammer dat ze Belgische is....![]()
waarom ben je daar gaan wonen dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:14 schreef OA het volgende:
[..]
Vergeleken bij M'sluis wel...![]()
Meer criminaliteit, meer mensen, coffeshop vlakbij...![]()
Wel goedkopere huizen![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
overmorgen komt belle perez hier optreden
Lekker wijf![]()
Briljante serie, Al is een held!quote:
quote:
quote:
Ow. Niks gezegd danquote:
broodje kroket ftw!quote:
Omdat de koophuizen voor starters daar wel te betalen zijn, itt Maassluis...quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waarom ben je daar gaan wonen dan?
Eigenlijk heel goed wel. Mijn huis is nog steeds een enorme chaos door de verbouwing (de aannemer is zo vlug als dikke stront in een trechter) maar mijn vakantie heeft me echt heel erg goed gedaan. Ik heb heel veel rust genomen, alles rustig op me af laten komen, genoten van het mooie weer, veel aan de waterkant gezeten. Stukje bij beetje krabbel ik er weer bovenop. Ik ben in ieder geval blij weer terug te zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:57 schreef crossover het volgende:Buzzer!!!!!
![]()
De vraag die iedereen gaat stellen hier: hoe gaat het met je??
gratisquote:
Goed om dat te horen!quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
Eigenlijk heel goed wel. Mijn huis is nog steeds een enorme chaos door de verbouwing (de aannemer is zo vlug als dikke stront in een trechter) maar mijn vakantie heeft me echt heel erg goed gedaan. Ik heb heel veel rust genomen, alles rustig op me af laten komen, genoten van het mooie weer, veel aan de waterkant gezeten. Stukje bij beetje krabbel ik er weer bovenop. Ik ben in ieder geval blij weer terug te zijn
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
Eigenlijk heel goed wel. Mijn huis is nog steeds een enorme chaos door de verbouwing (de aannemer is zo vlug als dikke stront in een trechter) maar mijn vakantie heeft me echt heel erg goed gedaan. Ik heb heel veel rust genomen, alles rustig op me af laten komen, genoten van het mooie weer, veel aan de waterkant gezeten. Stukje bij beetje krabbel ik er weer bovenop. Ik ben in ieder geval blij weer terug te zijn
Good to have you backquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
Buzzer!quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
Buzzertje....quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:12 schreef Frutsel het volgende:
ik moet werken... kan het nie bijhouden![]()
quote:
idd, fok gaat voor het werkquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:13 schreef crossover het volgende:
Dan moet je wat minder hard werken.
Prioriteiten stellen he!!
www.hm.com/nlquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:11 schreef crossover het volgende:
Althans, dan moet ik weer gaan fietsen enzoniet echt veel zin in
Onvoorstelbaar!quote:
.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:12 schreef Frutsel het volgende:
zegt hij, die ook eens per week een 20 tal posts hier doet en die van anderen editquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:13 schreef crossover het volgende:
Dan moet je wat minder hard werken.
Prioriteiten stellen he!!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zegt hij, die ook eens per week dag een 20 tal posts hier doet en die van anderen edit![]()
Dat heb ik ook weleens jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:26 schreef Pheno het volgende:
ZO, ik heb geen zin meer, vandaag echt geen reet te doen. Nog erger, ik kan nergens mijn uren op schrijven, er is ook echt 100% niets te doen
best irritant vind ik. Normaal werk ik best wel door, maar nu heb ik echt een "nietsnutgevoel". Ja, ook met 100 posts per dag kun je gewoon werkenquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
best irritant vind ik. Normaal werk ik best wel door, maar nu heb ik echt een "nietsnutgevoel". Ja, ook met 100 300 posts per dag kun je gewoon werken
Nah, dat gaat niet. Mijn 400+ posts waren echt op dagen dat ik ook geen reet te doen had. 300 posts betekent toch ook al iets teveelquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
best irritant vind ik. Normaal werk ik best wel door, maar nu heb ik echt een "nietsnutgevoel". Ja, ook met 100 posts per dag kun je gewoon werken
quote:
Ik ga even een peer eten!quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, dat gaat niet. Mijn 400+ posts waren echt op dagen dat ik ook geen reet te doen had. 300 posts betekent toch ook al iets teveel
daarom is je collega er toch ook weerquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:39 schreef OA het volgende:
Eigenlijk heb ik nog zat achterstallig werk van de afgelopen weken, toen ik 2 functies had....![]()
Kan mezelf er echter niet toe bewegen te beginnen....![]()
Lekkah!quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:48 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga even een peer eten![afbeelding]
perenquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:48 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga even een peer eten![afbeelding]
Uhuhquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daarom is je collega er toch ook weer
quote:
quote:
quote:
Hier is je favoriete pinguinquote:
had dan NEC gedaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:58 schreef covie het volgende:
Zo 1 van mijn collega's kan ook niet tegen een garpje![]()
Hij is voor vitessedus had ik zijn wachtwoord veranderd in Ajaxamsterdam. (ook
)
Belt hij mij op dat hij zulke grapjes niet kan waarderen![]()
![]()
Wachtwoord van wat?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:58 schreef covie het volgende:
Zo 1 van mijn collega's kan ook niet tegen een garpje![]()
Hij is voor vitessedus had ik zijn wachtwoord veranderd in Ajaxamsterdam. (ook
)
Belt hij mij op dat hij zulke grapjes niet kan waarderen![]()
![]()
dan is het geen echtequote:Op maandag 20 augustus 2007 13:59 schreef covie het volgende:
[..]
Nee maar hij zegt zelf dat hij de meeste hekel aan ajax heeft![]()
Heb je Motorhead gezien?quote:
jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je Motorhead gezien?
sowieso: voetbalquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:02 schreef covie het volgende:
[..]
Hij is toch een kneusnerdnoob zonder lachspieren want als je je hier al druk om maakt [afbeelding]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nacht doorgetrokken, ben kapot
wel wat weggevallen af en toe, wel een uurtje in de tent gelegen omdat ik t koud had.. nu even tot vanavond buffelen en dan inhalen die hapquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je tot nu toe nog steeds niet gepit dan?
held.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wel wat weggevallen af en toe, wel een uurtje in de tent gelegen omdat ik t koud had.. nu even tot vanavond buffelen en dan inhalen die hap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |