Ja tuurlijk was ik daar:) zowiezo voor Pinkquote:Op zondag 9 september 2007 00:53 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik had al zo'n idee dat je er zou zijn.
Ik heb er (wederom) gewerkt en heb er erg veel van mee gekregen. Was niet een heel leuk einde van de avond ...
Ik was bezig met wat VIPs backstage rond te leiden (hadden ze gewonnen met een prijsvraag), komt Dennis (presentator) met zijn cameraman door mijn groepje heen zetten, begint een vriendin van me (met wie ik de rondleiding gaf) te interviewen, met mij er naast. Alles kwam live op de schermen, ik werd gelijk plat gebeld. Vervolgens loop Di-rect dwars door mijn groepje heen en Pink steekt haar hoofd om de hoek van het P!NK Village (speciaal voor haar gebouwd). Ik geloof dat er een aantal VIPs toen al aan de beademing moesten.quote:Op zondag 9 september 2007 20:09 schreef roque79 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk was ik daar:) zowiezo voor PinkDus het was een beetje een domper op de avond dat gebeuren voor je:(
Heb je wel pink van dichtbij gezien?? en en en? haha
10-09-07 00:45:17 Brandweer Haaglanden Prio 2 GV Thorbeckelaan 723 brandlucht 0031quote:Op maandag 10 september 2007 00:49 schreef XL het volgende:
Er staat wat in de fik hier, er vliegen allemaal brandweerauto's tegen de richting in door mijn rustige eenrichtingsstraatje.
Qua huisnummer scheelt het geen 40 cijfers. Ik kan alleen niet gaan kijken want er is tennis op tv.quote:Op maandag 10 september 2007 00:51 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
10-09-07 00:45:17 Brandweer Haaglanden Prio 2 GV Thorbeckelaan 723 brandlucht 0031
1500010 Brandweer Regionaal Monitorcode RAC
1500105 Brandweer Den Haag Bevelvoerder Loosduinen
1500505 Brandweer Den Haag Lichtkrant Loosduinen
10-09-07 00:43:44 Brandweer Haaglanden Prio 1 GV Oranjeplein 39 Binnenbrand 0032 0055 0044 0093
1500010 Brandweer Regionaal Monitorcode RAC
1500025 Brandweer Regionaal OvD West
1500101 Brandweer Den Haag Bevelvoerder Centrum
1500102 Brandweer Den Haag Bevelvoerder Escamp
1500501 Brandweer Den Haag Lichtkrant Centrum
1500502 Brandweer Den Haag Lichtkrant Escamp
Is dat ietwat in de buurt?
* O * grotere Oquote:Op maandag 10 september 2007 00:50 schreef roque79 het volgende:
ga er heen , kijken en kom het dan vertellen *o* ik kan toch niet slapen
quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:04 schreef roque79 het volgende:
ehmm solidas het is met een grote O , lekker flauw ik weet het
Je meent utquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:04 schreef roque79 het volgende:
ehmm solidas het is met een grote O , lekker flauw ik weet het
Wat niet? Lang verhaal en het werkt alleen met uitgebreide karakterbeschrijvingen van de betrokkenen.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:48 schreef 4-elements het volgende:
Pourquoi? Wat is er mis met je familie?
Dit speelt al bijna 3 jaar dus ken je nagaan op ATWT tempo is dit 6 jaar materiaalquote:Op woensdag 12 september 2007 20:17 schreef Koploperkopper het volgende:
Daar moet je de rechten van verkopen joh, dat is weer genoeg materiaal voor 2 jaar ATWT!
Goudmijntje!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:46 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dit speelt al bijna 3 jaar dus ken je nagaan op ATWT tempo is dit 6 jaar materiaal![]()
Een fles wijn kan je van me krijgen bij een romantisch dineetje maar je familie hoef ik dus niet te hebben hoor...quote:Op woensdag 12 september 2007 20:04 schreef Jill-RMC het volgende:
Familie af te halen in ruil voor een fles wijn![]()
Wanneer wel?quote:Op zondag 16 september 2007 22:23 schreef admiraal_anaal het volgende:Den Haag ik hou van jullie
Oja ADO staat niet echt positief in het nieuws he
En het blijft zo tot 2009quote:Op maandag 17 september 2007 14:44 schreef Plotinus het volgende:
Ik geloof dat we een nieuw openlucht zwembad erbij hebben in Den Haag. Het ligt tussen Centraal Station, BuZa en de KB in. Het was de bedoeling dat er een parkeergarage zou komen, maar ze hebben besloten om er een zwembad van te maken. Het water ligt er al in. Nu alleen nog chloor d'r in pleuren en een glijbaan en een springplank plaatsen....
SCHIETEN ZE GVD NOU EENS EEN KEER OP BIJ DAT GARE KUT dEN hAAG NIEUW CENTRAAL??? Voorlopig is het nog steeds een grote bouwput en is er niks nieuws aan!
Het tramplatform is nieuwquote:Op maandag 17 september 2007 14:44 schreef Plotinus het volgende:
Ik geloof dat we een nieuw openlucht zwembad erbij hebben in Den Haag. Het ligt tussen Centraal Station, BuZa en de KB in. Het was de bedoeling dat er een parkeergarage zou komen, maar ze hebben besloten om er een zwembad van te maken. Het water ligt er al in. Nu alleen nog chloor d'r in pleuren en een glijbaan en een springplank plaatsen....
SCHIETEN ZE GVD NOU EENS EEN KEER OP BIJ DAT GARE KUT dEN hAAG NIEUW CENTRAAL??? Voorlopig is het nog steeds een grote bouwput en is er niks nieuws aan!
Dat is ook meteen het enige dat nieuw is ('t is wel mooi geworden, dat dan weer wel). Volgend jaar gaan ze aan de terminal beginnen, dat gaat dus 'even' 3 jaar duren. En waarom? De HSL gaat zoals het er nu naar uitziet helemaal niet stoppen in Den Haag. Ze hadden beter naar Antwerpen kunnen kijken als voorbeeld. Dat station loopt ook dood. Dus om er toch voor te zorgen dat de HSL daar kan stoppen zonder veel tijd te verliezen bouwen ze een ondergronds station dat op het huidige traject aangesloten kan worden. Hadden ze hier ook moeten doen.quote:
2 meisjes nu in ieder gevalquote:Op maandag 17 september 2007 17:49 schreef SolidasRock het volgende:
Jongens (en 1 enkele meisje), jullie zijn er weer![]()
Den haag is 1 grote bouwput.
Beterschap!quote:Op maandag 17 september 2007 19:34 schreef roque79 het volgende:
[..]
2 meisjes nu in ieder geval![]()
Ik ben weer toe aan vakantieen voel me ziek. Zo dat is eruit!
Ik heb bedacht dat je gewoon blij moet zijn ipv jezelf afhankelijk te maken van dingen die je blij maken. Ja, het klonk mij ook wat vreemd in het begin, maar het werktquote:Op maandag 17 september 2007 20:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik zou al blij worden van een zonnetje...
Weekend was top! In Delft gespeeld, was echt tof! En een leuk feestje erna gehad en daar gecast voor een nieuwe voorstelling, dus het was een goed weekendquote:Op maandag 17 september 2007 21:15 schreef roque79 het volgende:
Dank je wel , ik heb een timmermannetje in mijn hoofdje zitten denk ik.
Komt goed straks lekker shark kijken en dan slapen , fijn weekend gehad R?
Ah! Daar kan ik erg goed inkomenquote:Op maandag 17 september 2007 21:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Okee laat ik het dan anders formuleren
Ik zou nog blijer worden van een zonnetje
Wat toevallig nou, ik ook alquote:Op maandag 17 september 2007 21:59 schreef 4-elements het volgende:
Ik word altijd zo blij van het fietsen in een stortbui...![]()
Misschien heb ik iets gemisd maar vanwaar die timmermannetje/humeur? Heb jij soms ook al je familie in de aanbieding voor een fles wijn?quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:24 schreef roque79 het volgende:
Het timmermannetje in mijn hoofd zit er nog steeds.
Hij houdt zelfs geen lunchpauze!
maar goed , straks maar een aantal opgenomen series achter elkaar kijken aangezien ik voor anderen geen prettig gezelschap ben op het moment!
Mijn dochtertje vind me trouwens nog steeds de liefste ondanks mijn humeur hoor ik net![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:59 schreef JortK het volgende:
Ik schijt op de parkeer garage Grote Markt
Viezerikquote:Op woensdag 19 september 2007 22:59 schreef JortK het volgende:
Ik schijt op de parkeer garage Grote Markt
ik heb al een paar daagjes pijn mijn hoofd en flink verkouden , al begint het beter te worden ... vandaar als gevolg een slecht humeur!:Dquote:Op woensdag 19 september 2007 22:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemisd maar vanwaar die timmermannetje/humeur? Heb jij soms ook al je familie in de aanbieding voor een fles wijn?
Nouja ik heb meegspoten bumpers alleen d'r zit aan de bovenkant nog net een zwart kunstof randje en daar had ik het muurtje precies op gepakt. Ja, als ik iets raak doe ik het ook netjesquote:Op donderdag 20 september 2007 14:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Als ze niet zijn meegespoten valt het nog mee ja.
Ga dan ook op de fiets !:Dquote:Op donderdag 20 september 2007 14:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Als ze niet zijn meegespoten valt het nog mee ja.
Grmbl, proberen even snel een boodschap te doen in de Badhuisstraat, en dan zolang zoeken naar een parkeerplekje dat je beter even op de fiets had kunnen gaan.
Stationsbuurt is niet al te slecht, al maakt het wel uit waar je zit. De Wolterbeekstraat ken ik niet (routeplanner ook niet) dus daar kan ik niet al teveel over zeggen. Waar zit het? Ik ken wel de Noorderbeekstraat.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik woon nu in de Vruchtenbuurt. Een keurige buurt is dat.
Maar we zijn op zoek naar een nieuw, groter huis.
Het liefst dichter bij CS en uitvalswegen.
Nu heb ik leuke (nieuwbouw) huizen gezien, echter deze staan resp. in de Groente en Fruitmarkt-buurt (Lau Mazirellaan) en in de Stationsbuurt (Wolterbeekstraat).
Nu weet ik dat deze buurten als 'slecht' te boek staan.
Maar omdat ik geen Hagenees ben en ook nooit in die wijken kom, weet ik niet hoe slecht....iemand meer info?
Maar dan moet ik fietsen.quote:
Appartamentje in het nieuwe Babylon?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Nu heb ik leuke (nieuwbouw) huizen gezien, echter deze staan resp. in de Groente en Fruitmarkt-buurt (Lau Mazirellaan) en in de Stationsbuurt (Wolterbeekstraat).
Maar omdat ik geen Hagenees ben en ook nooit in die wijken kom, weet ik niet hoe slecht....iemand meer info?
Iets in Bezuidenhout zoeken kan ook. Zit je ook dicht bij centraal/centrum/uitvalswegen.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Deze straat heette tot voor kort Poeldijksestraat. Als ik daarop Google vind ik wel 'interessante' verhalen.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Stationsbuurt is niet al te slecht, al maakt het wel uit waar je zit. De Wolterbeekstraat ken ik niet (routeplanner ook niet) dus daar kan ik niet al teveel over zeggen. Waar zit het? Ik ken wel de Noorderbeekstraat.
Hm goeie tipquote:Op donderdag 20 september 2007 19:34 schreef Koploperkopper het volgende:
Appartamentje in het nieuwe Babylon?
Das randje centrum, is aardig, hoe dichter bij het Oranjeplein en richting Hoefkade wordt minder. Aan de andere kant, 1 van mijn medewerkers heeft jaren op de hoefkade gewoond en het prima naar haar zin gehad. Tis een beetje persoonlijk denk ikquote:Op donderdag 20 september 2007 20:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Deze straat heette tot voor kort Poeldijksestraat. Als ik daarop Google vind ik wel 'interessante' verhalen.
Het was ooit bijv. dé prostitutiestraat. Maar nu is alles dicht en plat en is er nieuwbouw.
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Deze straat heette tot voor kort Poeldijksestraat. Als ik daarop Google vind ik wel 'interessante' verhalen.
Het was ooit bijv. dé prostitutiestraat. Maar nu is alles dicht en plat en is er nieuwbouw.
Nou...toen ik gistermiddag tégen de wind in mijn kiddies uit school ging halen, bedacht ik me dat ik eigenlijk toch liever de regenbui van die ochtend had.quote:Op maandag 17 september 2007 21:59 schreef 4-elements het volgende:
Ik word altijd zo blij van het fietsen in een stortbui...![]()
R.I.Pquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:02 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/124(...)dt_fietser_dood.html
Weet ik niets van... maar dat moet ik zienquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:44 schreef jna het volgende:
Ik hoor dat ze vanavond een soort landingsbaan gaan nabootsen dmv licht en geluid in de grote marktstraat. Iemand die er wat meer van weet?
Hier staat meer informatie (site doet het af en toe niet maar gewoon blijven proberen)quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Weet ik niets van... maar dat moet ik zien
Okeeee...ik was vanmorgen in Pathé, zijn daar overgestoken om naar de BK te gaan en ik heb deze dingen gewoon niet gezienquote:Op zondag 23 september 2007 15:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Maar ik ging dus eigenlijk even naar het Kurhausplein voor deze juweeltjes...altho Ferarri nog steeds wel het bekijken waardGeloof dat ze er nog staan tot vanavond 20.00 uur. Staan ook nog 2 lambo's en een alfa.
appart verhaal. Want de scheveningse gevangenis heeft een eigen ziekenhuis waar de zware criminelen worden verzorgt. Noem een hollederquote:Op maandag 24 september 2007 10:12 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/124(...)ngse_gevangenis.html
The roof iz on fire!quote:Op maandag 24 september 2007 10:12 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/124(...)ngse_gevangenis.html
misschien hadden ze brandwondenquote:Op maandag 24 september 2007 10:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
appart verhaal. Want de scheveningse gevangenis heeft een eigen ziekenhuis waar de zware criminelen worden verzorgt. Noem een holleder
Scheveningen is overgens helemaal geen gevangenis. Het is een huis van bewaring. Dat houd in dat daar mensen zitten in voorarest en afwachten op hun straf. Mooi voorbeeld is bv Mink K de wapen leverancier van de onderwereld. Zit er al jaren lang.quote:Op maandag 24 september 2007 12:10 schreef roque79 het volgende:
[..]
misschien hadden ze brandwondendan moet je toch naar beverwijk (als het ernstig is dan ..) , het brandwondencentrum, of klets ik weer eens uit mijn nek op de maandag middag?:D
Ik wist niet dat scheveningen zijn eigen ziekenafdeling had overigens.
Mohammed B en Volkert van der G zitten er toch ook?quote:Op maandag 24 september 2007 12:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Scheveningen is overgens helemaal geen gevangenis. Het is een huis van bewaring. Dat houd in dat daar mensen zitten in voorarest en afwachten op hun straf. Mooi voorbeeld is bv Mink K de wapen leverancier van de onderwereld. Zit er al jaren lang.
Of de zieke criminele zitten daar. Holleder, en samier a zijn daar een mooi voorbeeld van.
Voor de rest is het een huis van bewaring voor het tribinaal.
Gelukkig, ik twijfelde echt aan mezelf!quote:
Mohammed B zit toch in vucht in de extre zwaar bewaakte gevangenis, net als alle andere radicale moslims?quote:Op maandag 24 september 2007 12:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Mohammed B en Volkert van der G zitten er toch ook?
Ik zeg KLBquote:Op maandag 24 september 2007 13:32 schreef RATMEN het volgende:
Casema bedankt ... wat een prutsers. Vrijdag had ik in een keer geen internet en digitale TV meer, ik bellen. De eerst monteur in de avond kon 18 oktober ... dus toch maar een halve dag vrij nemen. In 1 keer springt net alles weer aan, nog geen monteur gezien. Vervolgens wordt er aangebeld, koppeling was in het wijkkastje losgesprongen, die heeft die even vastgezet ... hij is niet eens binnen geweest ...
1. Waarom konden ze dat vrijdag niet eerst even controleren?
2. Waarom moest ik hier voor thuis zijn, monteur is niet binnen geweest?
Grrrr.
Goed punt!quote:
Prutsers zijn het gewoon, als ze me nu maar niet meer afsluiten. Ik heb onder andere mijn internet veel te hard voor nodig voor mijn werk ...quote:Op maandag 24 september 2007 13:36 schreef roque79 het volgende:
kan ook een foutje geweest zijn , dat ze jou ipv een ander een poosje terug hebben afgekoppeld in dat wijkkastje.
Die fouten gebeuren heel veel bij verhuizingen bijvoorbeeld, dan sluiten ze gewoon het verkeerde huis af.
iddquote:Op maandag 24 september 2007 14:16 schreef roque79 het volgende:
Ik hoop het voor je , zul je zien dat ze de volgende keer weer een ander excuus hebben![]()
Het is altijd wat met casema.. vijf keer niks was het toch...
krengquote:Op maandag 24 september 2007 14:18 schreef ook_gek het volgende:
zelf afsluiten in het wijk kastje is veel leuker
Gelukkig woon je niet al te dicht bij mequote:Op maandag 24 september 2007 14:18 schreef ook_gek het volgende:
zelf afsluiten in het wijk kastje is veel leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |