mee laten voeren door de stroom die vrij snel weer weg is en dan rustig schuin naar de kust te zwemmen. Tegen de stroom opzwemmen is niet te doen, je raakt uitgeput en verzuipt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:23 schreef Jill-RMC het volgende:
De zee is verradelijk wat dat betreft. Ze adviseren ook altijd om vooral niet het water in te gaan, maar hulp in te roepen van de reddingsbrigade en diegene in zee in de gaten te houden zodat je precies aan kan duiden waar de persoon zich bevindt.
En als je meegesleurd wordt in het water, niet in paniek raken (altijd makkelijker gezegd dan gedaan) en schuin proberen terug te zwemmen naar de kust.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:23 schreef Jill-RMC het volgende:
De zee is verradelijk wat dat betreft. Ze adviseren ook altijd om vooral niet het water in te gaan, maar hulp in te roepen van de reddingsbrigade en diegene in zee in de gaten te houden zodat je precies aan kan duiden waar de persoon zich bevindt.
En als je meegesleurd wordt in het water, niet in paniek raken (altijd makkelijker gezegd dan gedaan) en schuin proberen terug te zwemmen naar de kust.
Dat is de reden waarom ik nooit zwem in de zeequote:Op dinsdag 4 september 2007 15:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mee laten voeren door de stroom die vrij snel weer weg is en dan rustig schuin naar de kust te zwemmen. Tegen de stroom opzwemmen is niet te doen, je raakt uitgeput en verzuipt.
Ja, dat bedoelde ik ook met schuin terugzwemmen naar de kust. Stroompjes zijn niet lief.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mee laten voeren door de stroom die vrij snel weer weg is en dan rustig schuin naar de kust te zwemmen. Tegen de stroom opzwemmen is niet te doen, je raakt uitgeput en verzuipt.
ik vind de zee zo viesquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:59 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook met schuin terugzwemmen naar de kust. Stroompjes zijn niet lief.
Nouja niet dat ik deze info anytime soon nodig ga hebben want de zee is iew, bah en eng
Als klein kind menig encounter met kwallen en krabben gehad, dus ik blijf lekker op het strand liggen
En ik maar denken dat ik de enige was.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:56 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik haat voetbal!!!
Zo dat moest er even uit
Ooooh...bij mij hoop ikquote:Op woensdag 5 september 2007 14:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Gelukkig is het bijna de deadline en ben ik voorlopig weer een jaar van het voetbal af
Trouwens de straatprijs van de postcodeloterij is in Den Haag gevallen. Acht gezinnen hebben geld gewonnen, waarvan één gezin 50.000 euro. Evil weer....ik win nooit wat.
Ik weet straks meer, waar het precies is enzo.
Begin een aktie! Stort 1 euro om Jill-RMC door de winter te helpen!quote:Op woensdag 5 september 2007 16:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee idd, vond ik ook al.
Wilde nog die man zn BMW aftroggelen. Kijk jij heb grote mooie Volvo al, ik een klein Peugeotje wat ws niet door de APK gaat komen....I need it more!
Hihi, ik dacht dat je "inside information" had en het verder nog niet bekend was...quote:Op woensdag 5 september 2007 16:40 schreef Jill-RMC het volgende:
Malakkastraat in de Archipelbuurt, zoals ik al zei 8 gezinnen met postcode 2585SW geloof ik.
Vergeeft me als ik naar iets vraag wat ik ergens in voorgaande topics (die ik overigens niet allemaal gelezen heb) had kunnen uitvinden, maar hóe wist jij dat dan allemaal?quote:Op woensdag 5 september 2007 22:19 schreef Jill-RMC het volgende:
Nouja het werd vandaag pas bekend. Pers enzo werden last minute gebeld met een verzamelpunt en daarvanuit gingen ze naar de straat.
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:32 schreef Lovechild het volgende:
Vergeeft me als ik naar iets vraag wat ik ergens in voorgaande topics (die ik overigens niet allemaal gelezen heb) had kunnen uitvinden, maar hóe wist jij dat dan allemaal?
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:19 schreef Jill-RMC het volgende:
Nouja het werd vandaag pas bekend. Pers enzo werden last minute gebeld met een verzamelpunt en daarvanuit gingen ze naar de straat.
Ja, dacht ik al; pers. Ik ging voordat ik het ging vragen je profiel bekijken maar zag daar alleen "student" staan, dus twijfelde ikquote:
Fok deed niet lief daarstraxquote:Op donderdag 6 september 2007 22:43 schreef Lovechild het volgende:
Hoeveel tijd heb je daarvoor nodig?
quote:Op donderdag 6 september 2007 22:43 schreef Lovechild het volgende:
Hoeveel tijd heb je daarvoor nodig?
Opgelostquote:Beroep: Redactrice
Bel de gemeentereiniging of ze je fiets hebben meegenomenquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:05 schreef Jill-RMC het volgende:
Mijn fietsexperiment is vandaag officieel beeindigd. Had begin december mn oude verragte, met stickers beplakte fiets met lekke banden en een te lelijke grote paars met roze bel op de hoek van de Drogersdijk/Kolenwagenslag gezet, alleen met zo'n dun slot om het achterwiel. Vreemd genoeg heeft het tot vandaag geduurd tot dat iemand m heeft weggehaald. Ik vraag me af of hij echt gestolen is of dat de gemeentereiniging m uit pure verveling maar heeft meegenomen
Nee...strax willen ze m terugbrengenquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Bel de gemeentereiniging of ze je fiets hebben meegenomen
ik ben daar 1 uur geleden geweest, niks gezien hoor?quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:52 schreef Koploperkopper het volgende:
En waarom is een stuk van de parkeerplaats van de Jumbo (bij de haven) afgezet?
De hele helft aan de kant van 't Snuitje zeg maar is nu afgezet met lint.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik ben daar 1 uur geleden geweest, niks gezien hoor?
Die duikwinkel is overvallen. Gewapend en al. Hadden de eigenaar of iig diegene die achter de toonbank stond vastgeketend en zijn er vandoor gegaan met spullen en geld. Das ook weer zoiets van: Hoe kom je er in godesnaam bij om een duikwinkel te gaan overvallen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:29 schreef ook_gek het volgende:
Jill-RMC wat is er gisteren in de juriankokstraat gebeurd?
veel politie mannen in witte pakken lijke wagen.
zeg maar bij de duikwinkel
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:07 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Die duikwinkel is overvallen. Gewapend en al. Hadden de eigenaar of iig diegene die achter de toonbank stond vastgeketend en zijn er vandoor gegaan met spullen en geld. Das ook weer zoiets van: Hoe kom je er in godesnaam bij om een duikwinkel te gaan overvallen.
En de afzetting bij het Snuitje zou kunnen dat ze er filmopnames aan het maken zijn. Ze gaan de zaak namelijk aankomende woensdag bespreken bij TeamWest op TV West...dus misschien is het daar voor?
is er ook iemand dood geschoten dan. want er is een lijkenwagen geweestquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:07 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Die duikwinkel is overvallen. Gewapend en al. Hadden de eigenaar of iig diegene die achter de toonbank stond vastgeketend en zijn er vandoor gegaan met spullen en geld. Das ook weer zoiets van: Hoe kom je er in godesnaam bij om een duikwinkel te gaan overvallen.
Ik dacht het niet. Dus waarom die erbij was ???quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is er ook iemand dood geschoten dan. want er is een lijkenwagen geweest
Ah ja, zou wel i.v.m. filmopnames kunnen zijn geweest.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:15 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Dus waarom die erbij was ???
Maar ik weet maandag meer.
Ik vraag me dan altijd af of dat echt zo gaat he: je kijkt door je raam, of je komt je straat inlopen en ziet iets liggen. "Hee, wat ligt daar nou? Verrek een gewonde man!"quote:Zwaargewonde man op straat gevonden in Den Haag
DEN HAAG - Buurtbewoners hebben zaterdagmiddag op de Zilverplevierhof in Den Haag een zwaargewonde man gevonden. Hij lag bewusteloos op straat. De man is naar het ziekenhuis gebracht en het gaat volgens een politiewoordvoerster „erg slecht” met hem. De politie zei uit te gaan van een misdrijf. Waarschijnlijk is de man neergestoken.
Ik had al zo'n idee dat je er zou zijnquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:48 schreef roque79 het volgende:
ja of je moet er over struikelen voordat je het ziet, nee serieus ik zou me rotschrikken.
Valt mee dat er nog niks over die overleden jongen van beatstad hier staat. Ik heb er totaal niks van meegekregen die avond maar goed ik was na Pink ook meteen richting huis.
Autosurfenquote:Vrouw rijdt mee op motorkap van overvallers
DEN HAAG - Een 19-jarige vrouw is vrijdagavond in Den Haag een paar straten meegesleurd door de auto van twee mannen die haar hadden overvallen. Dat maakte de politie zondag bekend.
De Haagse liep 's avonds laat door de Jan ten Brinkstraat, toen zij werd aangesproken door twee mannen in een personenauto. Zij probeerden plotseling haar handtas uit haar handen te rukken en weg te rijden. Doordat de vrouw haar tas bleef vasthouden, belandde ze op de motorkap.
Pas enkele straten verder hield het slachtoffer het niet meer vol en viel ze op straat. Daarbij raakte ze lichtgewond. De overvallers wisten met tas en al te ontkomen.
Dat zou ik ook denkenquote:Op zondag 9 september 2007 00:19 schreef ook_gek het volgende:
daar ligt weer zo en drank orgel
zo iets zal het zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |