Thx, ik zapte precies op tijdquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zap even naar Wegmisbruikers omdat daar volgens het voorstukje zo meteen een Porsche in de vangrail duikt tijdens een achtervolging. Be right back.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:20 schreef Thelonious het volgende:
Een stukje jonger dan 62, haha.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:02 schreef Thelonious het volgende:
Zou ze van onderen er ook nog zo strak uitzien.
Die spreekt precies als Frans Bauerquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:16 schreef golfer het volgende:
Ah, papa De Mol moet ook nog even in beeld komen.
Nou? Zeg het eens?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben geen fan... kijk wel, maar ik vind het allemaal nogal tja...
Sicher, kerl.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ik moest ff plassen, maar laat ze nou ook fragmenten van haar zélf zien?
Wel hervorragend duits, en dan die waterige ogen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef golfer het volgende:
Een stukje film van jezelf uitzoeken om te bewijzen hoe goed je wel bent in een bepaald vak...tja.![]()
Hopelijk zorg hij nog voor een verrassing door uit zijn rol te vallen. Daar ga ik nu maar op inzetten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef Mugger het volgende:
Ik vind het ook leuk, vooral omdat je bijna kunt voelen dat het Joris steeds meer moeite kost om z'n sarcasme te onderdrukken.
Oppervlakkig? Onboeiend? Onnodige zelfverheerlijking? Ongelofelijkequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |