abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60915476
Kreeg SMSje dat ik beter geen SBS kon kijken klopt dat Sal?
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:37:20 #53
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_60919129
Het was aardig maar naar mijn idee niet tha bomb, daarvoor waren onze plekken te slecht. Wel smorgens als prijswinnaars van Postbank een meet en greet met Robert Doornbos (dus fototje en handtekeningetje) dat was wel top. De ontvangst met 3 luxe broodjes en drankjes was prima in orde. Ik heb er een goeie bodem van gemaakt. In combinatie met een kleine inkoop ronde bij de AH to go en 3 muntjes die we kregen van de Postbank was de catering weer ruim voldoende en niet te duur op deze manier.

De plekken op de bronzen tribune die we kregen waren wel kloten. We zaten (lees: we kozen er voor om te staan) op de Coolsingel, precies voor het stadhuis. Enige wat we eigenlijk zagen was snel voorbij rijdende wagens, af en toe met een startje, maar geen donuts oid. Mensen die een gratis plek hadden bij het Hofplein hadden wat dat betreft absoluut de beste plekken. Trulli had er inderdaad niet veel zin in geloof ik, hij reed erg langzaam vaak voorbij elke keer met zn handje uit het raam. Ook tijdens de rijders parade keek hij erg chagerijnig, zat hij diep onderuit in de klassieke wagen met een petje diep op zn hoofd en grote zonnebril. Gevalletje "Fail” zeg maar zoals er wel meer waren die dag .

Het grote scherm waar we op keken, stond een enorme lantaarnpaal voor, waardoor we een stuk niet konden zien. Fail . De tribunes van de bronzen plekken waren te ver naar achteren geplaatst en te laag gemaakt tijdens het opbouwen konden de stewards ons vertellen, die uiteindelijk erg meewerkend waren. Wat was het geval: De hekken stonden ook te dicht bij de baan (op zich vreemd omdat de mensen aan de overkant op de gratis plekken nog dichterbij stonden) en als gevolgd daarvan moesten we, let op, als er GEEN WAGEN reed 2 meter naar achteren lopen om daar te staan, en als er WEL WAGENS reden mochten we 2 meter naar voren lopen tegen het hek aan staan, en ons fototje maken, maar daarna moesten we onmiddelijk weer terug naar die plek 2 meter achter het hek. Dit wilden de 40 stewards de 2500 mensen opleggen die op de bronzen tribune zaten.

Dit was echt belachelijk, en dat gaven de stewards ook toe, maar zij hadden ook regels opgelegd gekregen. Na was tegenstribbelen en praten "als brugman" met de stewards en teamleiders kregen we dan uiteindelijk toestemming (alleen wij 2) om bij de hekken te blijven staan als er niets reed. Dit was medemogelijk gemaakt door een van de teamleiders die ons aanzag als pers met onze DSLR en monopod. Later toen zelfs de hekken nog weer 2 meter naar achteren werd geplaatst, omdat die regel van iedereen 2 meter achter het hek niet te handhaven was (DUH!!! ), hebben we het zelfs voorelkaar gekregen dat één van ons over het hek heen mocht, en op het tussenterrein mocht staan te fotograferen tussen de stewards. Toen konden we iig nog wat zien anders dan vangrail....

Verder waren de geluiden van de F1 wagens erg indrukwekkend, de uitgereikte Renault F1 Team oordoppen waren dan ook een handige toevoeging. Verder dus wel weer vermaakt, maar ik had van de plekken iets betere plekken voorgesteld als je ze wint als VIP. Maar goed...

Ik ben bezig een filmpje te maken van wat we zagen en een klein aantal foto wat ik heb gemaakt zal ik wel ff kijken wat ik post...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_60919586
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 06:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Kreeg SMSje dat ik beter geen SBS kon kijken klopt dat Sal?
HAHAHAHAhahaha. Dat zou jammer zijn, als je het niet gezien had... Die lui hadden namelijk veel beter uitzicht, want de fotografen mochten dus NIET op de hefliften komen omdat die verdomde camera's van SMS6 daar stonden

Terwijl de dag ervoor nog gezegd was dat er zo'n 15 man op konden/mochten...

[ Bericht 1% gewijzigd door Sally op 18-08-2008 11:59:54 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_60919940
@CybPraetorian: Jammer dat je niet zo dicht bij mocht komen, en pech dat je net voor die lantaarnpaal zat.

Als fotograferende pers mocht ik wel tegen de vangrail aanstaan. Al was er even een - achteraf bedacht - eng momentje:

[23:59:39] <@Sal|lt> ik had bijna een Porsche in m'n binnenzak...
[00:00:07] <@Sal|lt> die kwam aanrijden vanaf het Hofplein, en ik stond inmiddels in de kijkrichting van waar hij vandaan kwam
[00:00:16] <@Sal|lt> maar die kon de bocht bijna niet houden
[00:00:50] <@Sal|lt> even daarna kwamen die mannen die de vlaggen doen maar vragen of ik niet beter weer terug kon komen om aan de andere kant van de bocht te gaan staan
[00:01:00] <@Sal|lt> die Porsche staat ook op de foto..
[00:01:07] <@Sal|lt> dat was wel even van oef...

[ Bericht 6% gewijzigd door Sally op 18-08-2008 12:17:40 ]
pi_60923361
Ik heb een leuke dag gehad, al had dat meer te maken met de gezelligheid eromheen dan het evenement zelf. De plekken waren idd ruk (tegenover stadhuis), en het enige wat we konden zien waren de snel langsrijdende wagens. Hoogtepunt was Doornbos, hij maakte er een mooie show van met veel donuts en burnouts. Qua foto's viel het tegen, het enige wat je soms kon fotograferen waren de handjes met toestellen erin langs de baan Geen voldoening uit het fototgraferen is gehaald dus...
Ach, het kostte niets, dus dan kan het gauw
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:05:29 #57
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_60938057
hier wat pics:

foto en handtekening ff ingescanned. Hij had zn handtekening achterop het kaartje gezet...

De Chicks incl wat wild:

maandag 18 augustus 2008 @ 23:07:52 #58
34586 kepler
No bounce, no play
pi_60938119
was leuk weer

Stond deze keer bij de blaak, vlak voor ze linksaf gingen

Hier een aantal foto's:

http://www.ricardis.tudelft.nl/~devlieger/reis/?page_id=12&album=1&gallery=8
The line is a dot to you!
pi_60947399
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:07 schreef kepler het volgende:
was leuk weer

Stond deze keer bij de blaak, vlak voor ze linksaf gingen

Hier een aantal foto's:

http://www.ricardis.tudelft.nl/~devlieger/reis/?page_id=12&album=1&gallery=8
Cool, daar stond ik ook ik stond aan de andere hoek, afslag naar Coolsingel Aleen dan tegen de vangrail
pi_60950919
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:05 schreef CybPraetorian het volgende:
hier wat pics:
.....
Laat ik 100 meter van je vandaan gestaan hebben De volgende keer hoop ik dat ze de tribune rondom het hofplein opbouwen, dan hebben we meer zicht op de actie....
Die laatste foto trouwens, ik heb gezien hoe er bij die wagen iets "knalde", en er allerlei onderdelen op de baan terecht kwamen. Ik heb geen idee wat het geweest is. De marshall die er het dichtste bij stond, trok handschoenen aan om het vervolgens met zijn voeten onder de vangrail te schoppen
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:30:02 #61
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_60958399
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:31 schreef LeXX het volgende:

[..]

Laat ik 100 meter van je vandaan gestaan hebben De volgende keer hoop ik dat ze de tribune rondom het hofplein opbouwen, dan hebben we meer zicht op de actie....
Die laatste foto trouwens, ik heb gezien hoe er bij die wagen iets "knalde", en er allerlei onderdelen op de baan terecht kwamen. Ik heb geen idee wat het geweest is. De marshall die er het dichtste bij stond, trok handschoenen aan om het vervolgens met zijn voeten onder de vangrail te schoppen
Ok, ik had wel gedacht dat er meerdere fokkers aanwezig zouden zijn...

Ja die drifter viel ineens stil en ging niet meer verder. Kreeg wel een hard applaus van het publiek toen ze aan het duwen gingen...
pi_60964433
pi_60972276
In mijn verslagen was wat weinig ruimte, dus ik plaats het hier.

Het asfalt op de Blaak kreeg steeds meer streepjes.

Op de Coolsingel werd ook wat neerlegd.

Ook het Hofplein werd allengs zwarter...

Het weer betrok steeds meer, laatste half uurtje ging het regenen.

pi_60974158
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 06:56 schreef Sally het volgende:
In mijn verslagen was wat weinig ruimte, dus ik plaats het hier.

Het asfalt op de Blaak kreeg steeds meer streepjes.
...

Op de Coolsingel werd ook wat neerlegd.
[ afbeelding ]

Ook het Hofplein werd allengs zwarter...
...

Het weer betrok steeds meer, laatste half uurtje ging het regenen.
...
Toch grappig dat er allerlei Fokkers (iig jij en CybP ) in het wild rondlopen, en elkaar waarschijnlijk op 50 meter oid gepasseerd hebben Had je niet ff kunnen zwaaien?
Leuk om te zien dat er idd veel rubber werd neergelegd. Overigens heb ik niet gecontroleerd of het nog steeds zo zichtbaar is toen ik gisteren tot twee keer toe over het Hofplein reed
pi_60974675
Die Oranje henk gaf MIJ wat rubber. Goed buiten beeld gehouden Sal!
pi_60978979
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[inkopper]
Waarschijnlijk was Sally bang voor de schadelijke effecten op de lens bij het in beeld brengen van jouw gelaat, TJ.
[/inkopper]
pi_60979032
Dat kan uiteraard ook Lexx maar ze heb al x foto's van me gemaakt volgens mij
pi_60980401
Ik vond het ook erg leuk om een keer mee te maken
Stond op de Coolsingel, bij de bocht naar Blaak

wat pics..

en 2 filmpjes
geen beste kwaliteit en op zn zijkant, maar het gaat om het geluid toch

woensdag 20 augustus 2008 @ 17:35:59 #69
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_60986638
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:49 schreef LeXX het volgende:

[..]

Toch grappig dat er allerlei Fokkers (iig jij en CybP ) in het wild rondlopen, en elkaar waarschijnlijk op 50 meter oid gepasseerd hebben Had je niet ff kunnen zwaaien?
Leuk om te zien dat er idd veel rubber werd neergelegd. Overigens heb ik niet gecontroleerd of het nog steeds zo zichtbaar is toen ik gisteren tot twee keer toe over het Hofplein reed
Op deze foto van CybPreatorian zitten, net iets onder het midden, mijn oom, tante, moeder en 2 vrienden van mij Ik sta er waarschijnlijk tegenover bij het hek met m'n vader

Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_60988180
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:49 schreef LeXX het volgende:

[..]

Ik wist toch niet dat en waar je stond

Anders ha'k ie wel ekkes op d'n foto zet!
pi_60988502
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Zelfde als hierboven geldt veur oe
pi_60988621
pi_60995900
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:48 schreef Sally het volgende:

[..]

Ik wist toch niet dat en waar je stond

Anders ha'k ie wel ekkes op d'n foto zet!
Moet ik het toch weer met mijn eigen fotookes doen.... We hadden er wel een Fokking goede meeting van kunnen maken! Enne, wij hadden nog een tribunekaartje over, maar ik geloof dat jij betere plekken had dan wij
Edit: Wat een gaaf gifje heb je op je verslag staan!

[ Bericht 11% gewijzigd door LeXX op 20-08-2008 23:22:24 ]
pi_60995952
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:35 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Op deze foto van CybPreatorian zitten, net iets onder het midden, mijn oom, tante, moeder en 2 vrienden van mij Ik sta er waarschijnlijk tegenover bij het hek met m'n vader

[ afbeelding ]
Half Fok zat op de Coolsingel! Toevallig ook nog bij de mexicaan gegeten na afloop? Misschien hebben we daar ook nog wel naast elkaar gezeten
pi_60997118
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:15 schreef LeXX het volgende:

[..]

Moet ik het toch weer met mijn eigen fotookes doen.... We hadden er wel een Fokking goede meeting van kunnen maken! Enne, wij hadden nog een tribunekaartje over, maar ik geloof dat jij betere plekken had dan wij
Edit: Wat een gaaf gifje heb je op je verslag staan!
[ afbeelding ]
Leuk he? Gemaakt door donroyco, maar van mijn foto's

Standje continu en maar knippen 3x per seconde.

Als ik er volgend jaar weer ben, moeten we maar wat afspreken
pi_60997283
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:05 schreef Sally het volgende:

[..]

Leuk he? Gemaakt door donroyco, maar van mijn foto's

Standje continu en maar knippen 3x per seconde.

Als ik er volgend jaar weer ben, moeten we maar wat afspreken
* LeXX noteert het vast in zijn agenda
pi_61000348
* TJDoornbos is er zeker bij, al kost het mn leven/relatie/werk
pi_61026869
De rijdersparade was ook wel grappig. 4 Coureurs uit de absolute top van de autosport komen voorbij - Mild applaus. Vlak erachteraan een aantal Bavaria pitspoezen in strakke pakjes - staande ovatie.
Is not this the true romantic feeling - not to desire to escape life, but to prevent life from escaping you?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')