Ah okayquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
nee 23:55 pas op Sbs6 de herhaling van vanmiddag.
de wave was erg coolquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:32 schreef nils7 het volgende:
Ik ben vanochtend geinterviewed door SBS6 over Spyker (vanwege mijn Spyker F1 jas)... iemand enig idee of het uitgezonden is geweest? Aangezien de herhaling straks maar een half uur duurt ipv een uur van vanmiddag...
Vanochtend lekker vroeg gegaan... en op een stekje gaan zitten op Hofplein!
Alles goed kunnen zien! Op 5m reden ze van me vandaan.
En idd de wave![]()
Dat ventje sprintenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:43 schreef kepler het volgende:
[..]
de wave was erg cool![]()
Jammer dat ze daar niks van hebben laten zien, net als dat stukje van Doornbos over het gras...
het was eigenlijk een samenvatting van een samenvatting?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
dat is jammer zeg, dat de herhaling een half uur korter is ... dan zal je de band moeten opvragen bij Sbs (kost iets van 35 euro). ik zal kijken of je er tussen zit.
ik zat ook heerlijk op 't hofplein, op m'n ladder
Het was NOG erger dan je schetst, want de 'live stream' kondigde pas het 'einde' aan tegen 17:00 uur.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:55 schreef existenz het volgende:
maar komop om 17:00 iets uitzenden wat om 16:30 was afgelopen! Dan loop je toch gigantisch veel kijkers mis...... Beetje dom van sbs6.
Die stonden heel de tijd Feyenoord liedjes te zingenquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:42 schreef TJDoornbos het volgende:
De wave starte bij de RDvlag en na paar kansloze pogingen ging die lekker door en deden die gasten in die huizen goed mee!!
Iemand foto's van de RDfanvlag?? (voor die kebabhal in de bocht)
Hoho die rukkers in die huizen begonnen na de 0-1 van Bruins en toen zijn wij ff mee gaan doen, maar het meeste zongen we toch echt voor RD!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die stonden heel de tijd Feyenoord liedjes te zingen![]()
Genoegquote:
Ik zal even aan Spooky vragen of hij ze kan postenquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:32 schreef SimtekF1 het volgende:
Tijd dat wij ze ook te zien krijgen Sanger.
Ja, vreemd hequote:Op maandag 20 augustus 2007 15:03 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Leuk dat City Racing..
Ben om 14.30 vanuit Noord Brabant aangereden, en kwamen rond 16.00 in Rotterdam aan (verkeerd gereden). Toen nog 20 minuten lopen naar de plek waar het te doen was, hoorde we nog net de laatste wagen wegrijden
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |