quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:32 schreef jstylo het volgende:
Ik zoek een beetje house/electro nummer met de tekst
"take a fellow man make him understand try to make him see we must live in unity"
het zou kunnen dat het een remix is natuurlijk van een ander nummer.
Iemand?? PM tje zou makkelijk zijn dan!
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:16 schreef Rabrynil het volgende:
Heb het even gefloten want wist geen tekst meer. Komt uit één of andere clubmix.
http://rabrynil.novixa.nl/Liedje.wma
Alvast bedankt.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:55 schreef Maartel het volgende:
Eind jaren 90 (ik schat 1998) was er een clip op tv met een donkere zangeres die rondloopt om een man in een stoel en hem al zingend aan een kruisverhoor onderwerpt (weet niet of dit uit de beelden bleek of door de tekst kwam) de clip was vrij donker, veelal zwart/wit/blauw-tinten..
In mijn herinnering heette het nummer 'the letter' oid maar die kan ik niet vinden dus het zal wel heel iets anders wezen.. 't was een beetje Angie-Stonerige muziek.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:13 schreef Horatio het volgende:
Euj
ik zoek een hardcore nummer waarin de volgende tekst voorkomt:
Every time I spit, I tick to show you it's hot
Leave me in the deck too long I blow up your box
had al gegoogled en dan kom ik bij een nummer van royce da 5'9 uit.. alleen dat is hiphop en geen hardcore
is ook al een iets ouder nummer, dacht dat ik hem rond 2004 gehoord heb
bij voorbaat dank
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:46 schreef JustinK het volgende:
tvp:+
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:47 schreef kvd het volgende:
meedenk- en -zoekpost
Kid Frost - La Razaquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef katerwater het volgende:
Ha! Boeiend! tvp!
Ik zoek:
Het is een latino-liedje met een snelle piano in (de pianotune klinkt braziliaas)
Ik herriner me vooral de videoclip: de zanger zingt in een sloppenwijk, op straat, in het spaans. Er Er dansen jongens van ongeveer 10 jaar met pistolen in hun handen. De pistolen zijn gescrambled. Geweldige videoclip als je het mij vraagt.
Voor zover ik weet is het een grote zanger aldaar in zuid-amerika.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:55 schreef Maartel het volgende:
Eind jaren 90 (ik schat 1998) was er een clip op tv met een donkere zangeres die rondloopt om een man in een stoel en hem al zingend aan een kruisverhoor onderwerpt (weet niet of dit uit de beelden bleek of door de tekst kwam) de clip was vrij donker, veelal zwart/wit/blauw-tinten..
In mijn herinnering heette het nummer 'the letter' oid maar die kan ik niet vinden dus het zal wel heel iets anders wezen.. 't was een beetje Angie-Stonerige muziek.
edit: ik heb hem zelf gevondenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef katerwater het volgende:
Ha! Boeiend! tvp!
Ik zoek:
Het is een latino-liedje met een snelle piano in (de pianotune klinkt braziliaas)
Ik herriner me vooral de videoclip: de zanger zingt in een sloppenwijk, op straat, in het spaans. Er Er dansen jongens van ongeveer 10 jaar met pistolen in hun handen. De pistolen zijn gescrambled. Geweldige videoclip als je het mij vraagt.
Voor zover ik weet is het een grote zanger aldaar in zuid-amerika.
Samim - Heaterquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed, misschien al wel 20.000x gevraagd, maarrrr
Dancenummer met een harmonica tussendoor, lekker deuntjeHoorde 'm net in de auto alleen kondigde de presentator hem niet af
Geen Chicane ft. Tom Jones - Stoned in Love he...quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:17 schreef jovink het volgende:
gooeedenavond,
ik zoek een nr die veel in vakantie disc's werd gedraad met een soort van stem van tom jones er tussendoor, tenminste zo klonk het. ik weet het lekker vaag.
Leuke cover. Tnxquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:48 schreef donroyco het volgende:
Wat is hier het origineel van?
Mark Ronson ft. Lily Allen - Oh My God
Bomfunk MC - Freestyler, link komt er aanquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:00 schreef hayder het volgende:
Hallo
Ik zoek dit nummer wat op de achtergrond afspeelt.
http://www.youtube.com/watch?v=bL6KLcQFLSM&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Efreewebs%2Ecom%2Fjohninho%2Dzwolle%2Fvideos%2Ehtm
jullie zouden hem vast weten want volgens mis dat nummer wel oud.
Alvast bedankt
Gr Hayder
D-Rashid - Latin Brutalityquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:16 schreef Rabrynil het volgende:
Heb het even gefloten want wist geen tekst meer. Komt uit één of andere clubmix.
http://rabrynil.novixa.nl/Liedje.wma
Alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |