Ik wou er ook 1 openenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:59 schreef -Menn0- het volgende:
Anders bagger je de vorige ff vol![]()
Wat schiet je dr nou mee op? Je hebt een topic ge-opend. Boehoe-fucking-hoe!
De cross was supervet, helaas wel nog iemand dus danig letsel dat ie afgevoerd moest worden per trauma helicopter maar die maakte het goed en was na 3 uur weer van de partij. veel gesjees, veel muziek (Normaal!quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:44 schreef Witchfynder het volgende:
En, hoe was het?.
vind je mijn band ook gekrijs?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ga jij nou maar mijn Telecaster kopen!![]()
Ik wil geen Tele, en al helemaal geen Squierquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ga jij nou maar mijn Telecaster kopen!![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:22 schreef TeleluvR het volgende:
-_Guitarist_- heeft 9 pagina's van ons vorige topic volgebaggerd!
9, 6, what's the difference, het blijft bagger..quote:
't spijt mequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
9, 6, what's the difference, het blijft bagger..![]()
![]()
als dat waar was................quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef Jorikjet het volgende:
If a 1959 les paul sounds that good, can you imagine how much better a new one would sound.
Als ze net zo hun best erop zouden doen als toen, nu, dan zou dat kunnen ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef Jorikjet het volgende:
If a 1959 les paul sounds that good, can you imagine how much better a new one would sound.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef Jorikjet het volgende:
If a 1959 les paul sounds that good, can you imagine how much better a new one would 1981 LP sounds.
ah, pfunk alla gang of 4 dus.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga trouwens binnenkort met een paar maten eens kijken in hoeverre onze muzieksmaken gemixt kunnen worden om zelf een band te beginnen
Ikzelf hou van melodische metal als Iron Maiden,
m'n ene maat houd van ska/punk en dat soort dingen
en weer een andere maat zit helemaal into punk
ben benieuwd
Ik hoop op wat metalachtigs met drum- en basssolo's... natuurlijk ook gitaarsolo's en veel invloedenquote:
hoop doet levenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoop op wat metalachtigs met drum- en basssolo's... natuurlijk ook gitaarsolo's en veel invloeden
* nipeng noteertquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't spijt me
Ik zal het nooooooooooooit meer doen
www.thomann.de ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:57 schreef punkjunk het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik van die brasse (die donkere) zadelbruggetjes voor me tele kan kopen? Want die dingen zijn toch wel heul erg geil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |