Journaal toevallig gezien? Orkaan Dean stevent met een flinke vaart op Yucatan af (Mexico) en laat Vogue daar nu net wonen....quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb het topic even teruggelezen, maar ik kan niet vinden waar je zit en waarom er een orkaan is?
Houd je ons wel op de hoogte? Klinkt best spannend! (als in: eng spannend, niet leuk spannend)
Geen journaal gezien, vandaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Journaal toevallig gezien? Orkaan Dean stevent met een flinke vaart op Yucatan af (Mexico) en laat Vogue daar nu net wonen....![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Geen journaal gezien, vandaar
Hoe mist een mens informatie
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:19 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben echt zo blij!![]()
![]()
En nu ga ik een conclusie schrijven voor mn scriptie, de hele handel straks opsturen en morgen bellen emt mijn begeleider.
Zou het echt goed gaan komen?
quote:
Ik geloof bijna dat ik vandaag meer heb verbrand dan gegetenquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:57 schreef octopussy het volgende:
Lianne, goed gedaan meidJij gaat nu als een raket!
Coldfeet en ik hebben vanavond heel erg ons best gedaan bij aquarobic (wat is dat zwaar!). En dat terwijl we vanaf de TU Delft helemaal naar het zwembad gelopen zijn daarvoor, dus extra workout
![]()
Oja en ik had natuurlijk al gefietst naar stage![]()
ik vermoed dat ik flinke spierpijn heb morgen![]()
btw. ik had mijn kluissleutelbandje om mijn badpakbandje gedaan en tijdens de les was ik hem ineens kwijt. Dus wij rondkijken en zoeken...komen er 2 buitenlandse vrouwtjes naar ons toe: "you have it in your bathing suit". Was het sleutelbandje in mijn decollete gevallen van mijn zwempak en daar blijven steken![]()
![]()
Dit vond ik op Nu.nl, dus volgens mij zit Vogue goed.quote:De honderden Nederlandse toeristen die vakantie vieren in de Mexicaanse badplaatsen Playa del Carmen en Cancún zullen waarschijnlijk weinig overlast ondervinden van het natuurgeweld. Als de orkaan de huidige koers voortzet, vallen de toeristische trekpleisters volgens reisorganisatie TUI Nederland buiten het bereik van Dean.
Milkshake? 's morgens? Doe mij dan maar zure yoghurt!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:29 schreef Isabeau het volgende:
Heb je de orkaan een beetje goed doorstaan, Vogue? En is zoiets nou eng als je binnen zit?
En ik hoop maar dat jullie je allebei weer war beter voelen, ymme en gothic blackieErg verkouden zijn is heel vervelend.
En octo, ik zie het al voor me! Genant hoor haha. Maar het zwemmen was dus lekker, mooi.
Vanmorgen ontbeten met 1 boterham met pindakaas en een milkshake (melk, banaan, blender, klaar). Dat ging al een stuk beter dan de koude, zure yoghurt van gisteren.
strenger voor jezelf dat is altijd wel goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:48 schreef locutus51 het volgende:
Goodmorning,
Mijn onbijt was een witbolletje met pure hagelslag en een kop thee.... Heb voor de lunc 2 witte bolletjes met lever en verder geen tussendoortjes vandaag.... Vanavond spitskool met krieltjes en gehakt.
Deze week maar weer een beetjes strenger voor mijzelf zijn, want afgelopen weekend te veel naar binnen gewerkt. Komend weekend weer een BBQ, dus een beetje inhouden nu....
smaakt dat lekker melk en banaan? of gooi je er nog iets bijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja 'milkshake' is een groot woord voor een prutje van melk en banaan
Ik heb ook al 20 minuten buikspieroefeningen en dergelijke gedaanEn nu wil ik terug naar bed
(doe ik maar niet
)
Wat is er niet goed aan witte bolletjes dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
strenger voor jezelf dat is altijd wel goed
maar is 3 witte bolletjes dan wel een goed idee?
volgens mij staan die toch op de lijst van de dietist als 'liever niet'quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:51 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Wat is er niet goed aan witte bolletjes dan?
Dat dacht ik ook... Als ik witte bolletjes eet, heb ik altijd veel sneller honger/trek. Een lekkere bruine boterham daarentegenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
strenger voor jezelf dat is altijd wel goed
maar is 3 witte bolletjes dan wel een goed idee?
Hmm ok, zou best kunnen, weet ik niet...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij staan die toch op de lijst van de dietist als 'liever niet'
wat is er mis met gewoon bruin brood?
Wit brood is minder gezond als bruin of volkorenbrood. Een bolletje is qua energie bijna 2 boterhammen (geloof ik) en 2 volkorenboterhammen bevat meer voedingsvezels, vitamines en mineralen. Ik zou ook iets anders hebben gekozen ipv de bolletjes. Of max. 1 wit bolletje op een dag omdat je ze lekker vindt, niet gelijk 3.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:51 schreef locutus51 het volgende:
Wat is er niet goed aan witte bolletjes dan?
Klopt, witte bolletjes vullen minder goed dan een bruine boterham...maar dan maar een hongergevoel, dat went na 8 maanden dieet ook op een gegeven moment wel....:)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... Als ik witte bolletjes eet, heb ik altijd veel sneller honger/trek. Een lekkere bruine boterham daarentegenDie ga ik dus nu ook maken voor mijn ontbijt, met een lekkere grote koffie met warme melk erbij. Ik heb vriendje een Aerocchino (melkopschuim/opwarmding van Nespresso) kado gedaan voor zijn verjaardag, dat is echt de uitvinding van de eeuw
Een hele brutale vraag en je hoeft geen antwoord te geven hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:59 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Klopt, witte bolletjes vullen minder goed dan een bruine boterham...maar dan maar een hongergevoel, dat went na 8 maanden dieet ook op een gegeven moment wel....:)
Annaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:05 schreef YPPY het volgende:
Hier is Anna [afbeelding]
En met een kerstcadeau wat ze met haar verjaardag voor het eerst mocht proberen (was ze eerst te klein voor).
[afbeelding]
Wij eten bijna altijd bruin brood. Alleen op zondagochtend hebben we afbakbroodjes, maar dat zijn vaak ook bruine. Kwestie van wennen. Als ik heb gesport mag ik hagelslag op mijn brood, motiveert goed. Nu ga ik lopen, dus als ik blijf posten moeten jullie maar kwaad worden.![]()
Van dat lekkere donkere stevige zuurdesembrood (mits vers)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... Als ik witte bolletjes eet, heb ik altijd veel sneller honger/trek. Een lekkere bruine boterham daarentegenDie ga ik dus nu ook maken voor mijn ontbijt, met een lekkere grote koffie met warme melk erbij. Ik heb vriendje een Aerocchino (melkopschuim/opwarmding van Nespresso) kado gedaan voor zijn verjaardag, dat is echt de uitvinding van de eeuw
Het principe dat wit brood minder gezond is dan bruin brood is totaal achterhaald, volgens het voedingscentrum is dit dus niet het geval. Witbrood heeft zelfs minder vetten dan volkorenbrood, het aantal cal is ongeveer gelijk..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wit brood is minder gezond als bruin of volkorenbrood. Een bolletje is qua energie bijna 2 boterhammen (geloof ik) en 2 volkorenboterhammen bevat meer voedingsvezels, vitamines en mineralen. Ik zou ook iets anders hebben gekozen ipv de bolletjes. Of max. 1 wit bolletje op een dag omdat je ze lekker vindt, niet gelijk 3.
Heb regelmatig nog een hongergevoel idd, maar dat komt omdat ik zelf mijn bloedsuikerspiegel verkloot af en toe... Ik ben dus erug gevoelig voor een wisselend bloedsuikerspiegel, waardoor ik soms een hongergevoel heb en soms een hele dag amper kan eten zonder er last van te hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Een hele brutale vraag en je hoeft geen antwoord te geven hoorMaar, heb jij na acht maanden nog steeds honger? Wat eet je nu dan zo op een dag en wat was dat voorheen?
het vult minder maar je krijgt wel meer (ongezonde) dingen binnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:59 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Klopt, witte bolletjes vullen minder goed dan een bruine boterham...maar dan maar een hongergevoel, dat went na 8 maanden dieet ook op een gegeven moment wel....:)
ongezonde dingen als?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het vult minder maar je krijgt wel meer (ongezonde) dingen binnen
dus normaal wil je dat niet als je aan het lijnen bent
Naar mijn idee schiet je suikerspiegel sneller omhoog van witbrood, maar ik weet niet of dat ook zo is?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:12 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Heb regelmatig nog een hongergevoel idd, maar dat komt omdat ik zelf mijn bloedsuikerspiegel verkloot af en toe... Ik ben dus erug gevoelig voor een wisselend bloedsuikerspiegel, waardoor ik soms een hongergevoel heb en soms een hele dag amper kan eten zonder er last van te hebben.
Voorheen at ik 4 boterhammen als lunch, ontbijt deed ik niet aan. veel tussendoortjes en 's avonds te veel eten en te vaak ongezond. Tegenwoordig ontbijt ik, lunch ik met 2 broodjes en de tussendoortjes zijn nu gezond, en 's avonds eet ik beperkt (dus geen 3 borden vol meer) en ik drink een stuk minder alcohol.....
bruin brood is gezonder dan wit, maar goed volgens jou nietquote:
Koolhydraten zorgen voor een verhoging van je suikerspiegel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Naar mijn idee schiet je suikerspiegel sneller omhoog van witbrood, maar ik weet niet of dat ook zo is?
Isa?
EnAnna!
dus mijn gevoel dat voediingscentrum er soms naast zit kan wel een beetje kloppen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:15 schreef freecell het volgende:
Blijft dat je bij witbrood minder snel vol zit en sneller weer honger hebt, zodat je dus niging hebt om meer te gaan eten. (en zodat je honger hebt, is ook niet tof toch?)
En oedingscentrum roept ook nog steeds dat je zuivel nodig hebt voor de calcium, dus echt een toffe bron is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |