abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52537274
Tangarine: feli
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52537427
Sterkte Vogue

Liejannuh, gefeliciteerd
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:48:33 #253
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52537453
Veel succes Vogue, het klinkt behoorlijk heftig.

Feli Liejannuh

Fijn dat het er weer af is Fannetje en met bonus nog wel

YPPY, nog gefeliciteerd met je kleine dametje 1 alweer, wat gaat het snel.
pi_52537499
Wat goed Liejannuh.

Dank je Jojogirl, het gaat veel te snel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52537584
Liejannuh! Wat gaaf! Gefeliciteerd!

En YPPY, alsnog gefeli met Anna!
pi_52538740
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb het topic even teruggelezen, maar ik kan niet vinden waar je zit en waarom er een orkaan is?
Houd je ons wel op de hoogte? Klinkt best spannend! (als in: eng spannend, niet leuk spannend)
Journaal toevallig gezien? Orkaan Dean stevent met een flinke vaart op Yucatan af (Mexico) en laat Vogue daar nu net wonen....
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52539193
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:24 schreef Levitation het volgende:

[..]

Journaal toevallig gezien? Orkaan Dean stevent met een flinke vaart op Yucatan af (Mexico) en laat Vogue daar nu net wonen....
Geen journaal gezien, vandaar
Hoe mist een mens informatie
pi_52539289
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:36 schreef freecell het volgende:

[..]

Geen journaal gezien, vandaar
Hoe mist een mens informatie
uitzendinggemist.nl?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52540541
Ik ben echt zo blij!
En nu ga ik een conclusie schrijven voor mn scriptie, de hele handel straks opsturen en morgen bellen emt mijn begeleider.
Zou het echt goed gaan komen?
pi_52540612
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:19 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben echt zo blij!
En nu ga ik een conclusie schrijven voor mn scriptie, de hele handel straks opsturen en morgen bellen emt mijn begeleider.
Zou het echt goed gaan komen?
Uiteraard

Erg gaaf voor je!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 augustus 2007 @ 21:22:26 #261
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52540659
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:19 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben echt zo blij!
Ik jompel met je mee Gefeliciteerd!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52541481
Liejannuh!!!!!!! Wat heerlijk!!! Je bent een kei
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52541622
Lekker gevoel hè Liejannuh!!!

Ik hoop ook binnenkort zover te zijn..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52541880
Lianne, goed gedaan meid Jij gaat nu als een raket!

Coldfeet en ik hebben vanavond heel erg ons best gedaan bij aquarobic (wat is dat zwaar! ). En dat terwijl we vanaf de TU Delft helemaal naar het zwembad gelopen zijn daarvoor, dus extra workout
Oja en ik had natuurlijk al gefietst naar stage

ik vermoed dat ik flinke spierpijn heb morgen

btw. ik had mijn kluissleutelbandje om mijn badpakbandje gedaan en tijdens de les was ik hem ineens kwijt. Dus wij rondkijken en zoeken...komen er 2 buitenlandse vrouwtjes naar ons toe: "you have it in your bathing suit". Was het sleutelbandje in mijn decollete gevallen van mijn zwempak en daar blijven steken
pi_52542597
Aquarobic is inderdaad wel pittig, maar ik vind het wel lekker om te doen.. Jammergenoeg kom ik er vaak niet aan toe op de momenten dat het gegeven wordt...
pi_52542618
avond dames, ben terug van werken (toch wel een rottijd hoor, van 5 tot 9) was ook pas om 10 uur thuis, dus heb heel slecht de mac gepakt om in ieder geval iets aan warm eten binnen te krijgen.

verder word de verkoudheid nu weer ietsje meer (tijdens het werk viel het wel mee) dus duik zo lekker me bedje in.

feli lianne

sterte vogue, zal aan je denken.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52543754
Vogue: sterkte met die orkaan!

Beterschap GB en ymme!

Liejannuh, wat goed dat je je tentamen gehaald hebt ! Nu moet die scriptie ook wel lukken

octo: da's dan best genant lijkt mij maar ook wel weer grappig dat je daarop gewezen wordt door vreemde vrouwen
pi_52543852
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:57 schreef octopussy het volgende:
Lianne, goed gedaan meid Jij gaat nu als een raket!

Coldfeet en ik hebben vanavond heel erg ons best gedaan bij aquarobic (wat is dat zwaar! ). En dat terwijl we vanaf de TU Delft helemaal naar het zwembad gelopen zijn daarvoor, dus extra workout
Oja en ik had natuurlijk al gefietst naar stage

ik vermoed dat ik flinke spierpijn heb morgen

btw. ik had mijn kluissleutelbandje om mijn badpakbandje gedaan en tijdens de les was ik hem ineens kwijt. Dus wij rondkijken en zoeken...komen er 2 buitenlandse vrouwtjes naar ons toe: "you have it in your bathing suit". Was het sleutelbandje in mijn decollete gevallen van mijn zwempak en daar blijven steken
Ik geloof bijna dat ik vandaag meer heb verbrand dan gegeten
Heb jij ook zo'n fijn, moe gevoel? Hartstikke lekker, ware het niet dat ik nog wel een paar uurtjes moet werken
Afijn, ik vond het voor herhaling vatbaar (en ik krijg nog pieken van je )

Verder: Lianne, gefeli met je tentamen, en YPPY met je dochter (doe eens een foto, dan weet ik over wie we 't hebben )

Fannetje, dat gaat best goed! Hoe lang ben jij al bezig met dieten?

Enne, Vogue: succes & sterkte met de orkaan, en niet teveel snoepen hoor
pi_52550586
Heb je de orkaan een beetje goed doorstaan, Vogue? En is zoiets nou eng als je binnen zit?

En ik hoop maar dat jullie je allebei weer war beter voelen, ymme en gothic blackie Erg verkouden zijn is heel vervelend.

En octo, ik zie het al voor me! Genant hoor haha. Maar het zwemmen was dus lekker, mooi.

Vanmorgen ontbeten met 1 boterham met pindakaas en een milkshake (melk, banaan, blender, klaar). Dat ging al een stuk beter dan de koude, zure yoghurt van gisteren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52550675
quote:
De honderden Nederlandse toeristen die vakantie vieren in de Mexicaanse badplaatsen Playa del Carmen en Cancún zullen waarschijnlijk weinig overlast ondervinden van het natuurgeweld. Als de orkaan de huidige koers voortzet, vallen de toeristische trekpleisters volgens reisorganisatie TUI Nederland buiten het bereik van Dean.
Dit vond ik op Nu.nl, dus volgens mij zit Vogue goed.

Ontbijten, goed idee! Beweging heb ik al gehad voor vandaag.
pi_52550728
Dat is maar te hopen dan. Ze waren wel flink aan het voorbereiden geloof ik.

Echt goed Liejannuh. nu gaat het vast en zeker lukken.

Ik moet nog gaan sporten. Net Anna weggebracht, dan ga ik me zo verkleden en een rondje lopen.

Komt er aan ColdFeet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_52550743
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:29 schreef Isabeau het volgende:
Heb je de orkaan een beetje goed doorstaan, Vogue? En is zoiets nou eng als je binnen zit?

En ik hoop maar dat jullie je allebei weer war beter voelen, ymme en gothic blackie Erg verkouden zijn is heel vervelend.

En octo, ik zie het al voor me! Genant hoor haha. Maar het zwemmen was dus lekker, mooi.

Vanmorgen ontbeten met 1 boterham met pindakaas en een milkshake (melk, banaan, blender, klaar). Dat ging al een stuk beter dan de koude, zure yoghurt van gisteren.
Milkshake? 's morgens? Doe mij dan maar zure yoghurt!
Wel makkelijk hè? Die blenders! Kan je echt superlekkere dingen mee maken.

En Voque, hoe was je storm?

Hier ontbijt met knackerbröt met 20+ kaas, verse jus en
pi_52550745
goedemorgen

ik ga zo ook maar eens ontbijten met kiwi, ontbijtkoek ( ) en een glas melk
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:48:59 #274
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52550783
Goodmorning,

Mijn onbijt was een witbolletje met pure hagelslag en een kop thee.... Heb voor de lunc 2 witte bolletjes met lever en verder geen tussendoortjes vandaag.... Vanavond spitskool met krieltjes en gehakt.

Deze week maar weer een beetjes strenger voor mijzelf zijn, want afgelopen weekend te veel naar binnen gewerkt. Komend weekend weer een BBQ, dus een beetje inhouden nu....
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_52550787
Nou ja 'milkshake' is een groot woord voor een prutje van melk en banaan

Ik heb ook al 20 minuten buikspieroefeningen en dergelijke gedaan En nu wil ik terug naar bed (doe ik maar niet )
pi_52550793
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:48 schreef locutus51 het volgende:
Goodmorning,

Mijn onbijt was een witbolletje met pure hagelslag en een kop thee.... Heb voor de lunc 2 witte bolletjes met lever en verder geen tussendoortjes vandaag.... Vanavond spitskool met krieltjes en gehakt.

Deze week maar weer een beetjes strenger voor mijzelf zijn, want afgelopen weekend te veel naar binnen gewerkt. Komend weekend weer een BBQ, dus een beetje inhouden nu....
strenger voor jezelf dat is altijd wel goed
maar is 3 witte bolletjes dan wel een goed idee?
pi_52550809
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja 'milkshake' is een groot woord voor een prutje van melk en banaan

Ik heb ook al 20 minuten buikspieroefeningen en dergelijke gedaan En nu wil ik terug naar bed (doe ik maar niet )
smaakt dat lekker melk en banaan? of gooi je er nog iets bij
want heb ooit eens alleen melk en aardbeien gedaan en verder niets maar dat was toch echt niet lekker
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:51:48 #278
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52550823
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wat is er niet goed aan witte bolletjes dan?
pi_52550850
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:51 schreef locutus51 het volgende:

[..]

volgens mij staan die toch op de lijst van de dietist als 'liever niet'
wat is er mis met gewoon bruin brood?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:55:46 #280
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52550876
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook... Als ik witte bolletjes eet, heb ik altijd veel sneller honger/trek. Een lekkere bruine boterham daarentegen Die ga ik dus nu ook maken voor mijn ontbijt, met een lekkere grote koffie met warme melk erbij. Ik heb vriendje een Aerocchino (melkopschuim/opwarmding van Nespresso) kado gedaan voor zijn verjaardag, dat is echt de uitvinding van de eeuw
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:57:00 #281
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52550889
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

volgens mij staan die toch op de lijst van de dietist als 'liever niet'
wat is er mis met gewoon bruin brood?
Hmm ok, zou best kunnen, weet ik niet...

helemaal niets mis met bruin brood, maar wanneer er brood uit de vriezer gehaald is moet dat eerst op... en dat waren witte bolletjes.... zonde om weg te gooien....
pi_52550894
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:51 schreef locutus51 het volgende:
Wit brood is minder gezond als bruin of volkorenbrood. Een bolletje is qua energie bijna 2 boterhammen (geloof ik) en 2 volkorenboterhammen bevat meer voedingsvezels, vitamines en mineralen. Ik zou ook iets anders hebben gekozen ipv de bolletjes. Of max. 1 wit bolletje op een dag omdat je ze lekker vindt, niet gelijk 3.
pi_52550909
Ik heb net twee volkoren boterhammen op, een met jonge kaas, en een met aardbeien...
Zo nog even een glas karnemelk met een scheutje ranja pakken, en dan ga ik nog even aan de slag met mijn PGOO...
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:59:25 #284
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52550915
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:55 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook... Als ik witte bolletjes eet, heb ik altijd veel sneller honger/trek. Een lekkere bruine boterham daarentegen Die ga ik dus nu ook maken voor mijn ontbijt, met een lekkere grote koffie met warme melk erbij. Ik heb vriendje een Aerocchino (melkopschuim/opwarmding van Nespresso) kado gedaan voor zijn verjaardag, dat is echt de uitvinding van de eeuw
Klopt, witte bolletjes vullen minder goed dan een bruine boterham...maar dan maar een hongergevoel, dat went na 8 maanden dieet ook op een gegeven moment wel....:)
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:00:34 #285
79550 Ymke
your ghost
pi_52550933
Goedemorgen dames:)

Gisteren gesport en nu spierpijn, poeh valt me vies tegen zeg

Ik ga zo samen met mn broer straatfotografie doen in A'dam . lekker veel lopen . Duimenn jullie voor droog weer?

Isa , hoe is het nu? Denk veel aan je
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_52550998
Hier is Anna

En met een kerstcadeau wat ze met haar verjaardag voor het eerst mocht proberen (was ze eerst te klein voor).

Wij eten bijna altijd bruin brood. Alleen op zondagochtend hebben we afbakbroodjes, maar dat zijn vaak ook bruine. Kwestie van wennen. Als ik heb gesport mag ik hagelslag op mijn brood, motiveert goed. Nu ga ik lopen, dus als ik blijf posten moeten jullie maar kwaad worden.
*OUD heilige*
  Licht Ontvlambaar dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:05:56 #287
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52551003
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:59 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Klopt, witte bolletjes vullen minder goed dan een bruine boterham...maar dan maar een hongergevoel, dat went na 8 maanden dieet ook op een gegeven moment wel....:)
Een hele brutale vraag en je hoeft geen antwoord te geven hoor Maar, heb jij na acht maanden nog steeds honger? Wat eet je nu dan zo op een dag en wat was dat voorheen?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:07:34 #288
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52551023
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:05 schreef YPPY het volgende:
Hier is Anna [afbeelding]

En met een kerstcadeau wat ze met haar verjaardag voor het eerst mocht proberen (was ze eerst te klein voor).
[afbeelding]

Wij eten bijna altijd bruin brood. Alleen op zondagochtend hebben we afbakbroodjes, maar dat zijn vaak ook bruine. Kwestie van wennen. Als ik heb gesport mag ik hagelslag op mijn brood, motiveert goed. Nu ga ik lopen, dus als ik blijf posten moeten jullie maar kwaad worden.
Anna Mooi meisje!!!

Yppy, als je dit leest, dan ben je dus niet aan het lopen... Hup hup
pi_52551027
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:55 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Van dat lekkere donkere stevige zuurdesembrood (mits vers)
2 van die boterhammen, flinke laag hummus en wat rauwkost erop = zalige lunch en tot een uur of 4 geen trek

Ik heb vandaag zo'n zoet kwark-dingetje, foutje, vergeten boodschappen te doen. Morgen beter!
pi_52551042
YPPY, die eerste, wat een lekker grietje!! Grappig haar heeft ze!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:09:09 #291
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52551047
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wit brood is minder gezond als bruin of volkorenbrood. Een bolletje is qua energie bijna 2 boterhammen (geloof ik) en 2 volkorenboterhammen bevat meer voedingsvezels, vitamines en mineralen. Ik zou ook iets anders hebben gekozen ipv de bolletjes. Of max. 1 wit bolletje op een dag omdat je ze lekker vindt, niet gelijk 3.
Het principe dat wit brood minder gezond is dan bruin brood is totaal achterhaald, volgens het voedingscentrum is dit dus niet het geval. Witbrood heeft zelfs minder vetten dan volkorenbrood, het aantal cal is ongeveer gelijk..

Qua voedingsvezels heb je gelijk, maar dat staat los van het feit of het gezond is of niet lijkt me. En de vitamines die in bruinbrood meer zitten is alleen de B-vitaminen B1 en B6 en die zijn voor de stofwisseling, en die is bij mij helemaal toppie, en ik krijg mijn B-vitaminen hoe dan ook al genoeg binnen.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:12:53 #292
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52551107
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:05 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Een hele brutale vraag en je hoeft geen antwoord te geven hoor Maar, heb jij na acht maanden nog steeds honger? Wat eet je nu dan zo op een dag en wat was dat voorheen?
Heb regelmatig nog een hongergevoel idd, maar dat komt omdat ik zelf mijn bloedsuikerspiegel verkloot af en toe... Ik ben dus erug gevoelig voor een wisselend bloedsuikerspiegel, waardoor ik soms een hongergevoel heb en soms een hele dag amper kan eten zonder er last van te hebben.

Voorheen at ik 4 boterhammen als lunch, ontbijt deed ik niet aan. veel tussendoortjes en 's avonds te veel eten en te vaak ongezond. Tegenwoordig ontbijt ik, lunch ik met 2 broodjes en de tussendoortjes zijn nu gezond, en 's avonds eet ik beperkt (dus geen 3 borden vol meer) en ik drink een stuk minder alcohol.....
pi_52551152
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:59 schreef locutus51 het volgende:

[..]

het vult minder maar je krijgt wel meer (ongezonde) dingen binnen
dus normaal wil je dat niet als je aan het lijnen bent
pi_52551153
Anna

Go Yppy!!!!
pi_52551161
Blijft dat je bij witbrood minder snel vol zit en sneller weer honger hebt, zodat je dus niging hebt om meer te gaan eten. (en zodat je honger hebt, is ook niet tof toch? )

En oedingscentrum roept ook nog steeds dat je zuivel nodig hebt voor de calcium, dus echt een toffe bron is het niet.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:16:56 #296
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52551181
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

het vult minder maar je krijgt wel meer (ongezonde) dingen binnen
dus normaal wil je dat niet als je aan het lijnen bent
ongezonde dingen als?
pi_52551182
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:12 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Heb regelmatig nog een hongergevoel idd, maar dat komt omdat ik zelf mijn bloedsuikerspiegel verkloot af en toe... Ik ben dus erug gevoelig voor een wisselend bloedsuikerspiegel, waardoor ik soms een hongergevoel heb en soms een hele dag amper kan eten zonder er last van te hebben.

Voorheen at ik 4 boterhammen als lunch, ontbijt deed ik niet aan. veel tussendoortjes en 's avonds te veel eten en te vaak ongezond. Tegenwoordig ontbijt ik, lunch ik met 2 broodjes en de tussendoortjes zijn nu gezond, en 's avonds eet ik beperkt (dus geen 3 borden vol meer) en ik drink een stuk minder alcohol.....
Naar mijn idee schiet je suikerspiegel sneller omhoog van witbrood, maar ik weet niet of dat ook zo is?
Isa?

En Anna!
pi_52551232
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:16 schreef locutus51 het volgende:

[..]

ongezonde dingen als?
bruin brood is gezonder dan wit, maar goed volgens jou niet
als jij wilt afvallen en daarbij 3 witte bolletjes met hagelslag vind passen moet je dat ook zelf weten
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:19:32 #299
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52551241
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:16 schreef freecell het volgende:

[..]

Naar mijn idee schiet je suikerspiegel sneller omhoog van witbrood, maar ik weet niet of dat ook zo is?
Isa?

En Anna!
Koolhydraten zorgen voor een verhoging van je suikerspiegel.
pi_52551250
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:15 schreef freecell het volgende:
Blijft dat je bij witbrood minder snel vol zit en sneller weer honger hebt, zodat je dus niging hebt om meer te gaan eten. (en zodat je honger hebt, is ook niet tof toch? )

En oedingscentrum roept ook nog steeds dat je zuivel nodig hebt voor de calcium, dus echt een toffe bron is het niet.
dus mijn gevoel dat voediingscentrum er soms naast zit kan wel een beetje kloppen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')