Dat wel maar volgens mij opend isabeau wel zo'n beetje de meestequote:Op zondag 19 augustus 2007 14:56 schreef Jojogirl het volgende:
Gek hë, dieetclubtopics worden ook meestal geopend door dieetclubbers![]()
haha dat vind ik toch wel goed van jou weegschaal zeg de mijne zou dat niet doen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Faat, wat een leuke photoshop!!En het staat SQ nog gaaf ook
Ik wilde de weegschaal voor èn na het ontbijt-test doenNa een groot glas groene thee (ca. 200 gram) en een schaal yoghurt met cruesli (250-300 gram?) ben ik precies 0 gram aangekomen volgens de weegschaal
Straks weer lekker aan het werk![]()
Doe je de rest van het huis toch lekker niet, je hebt al heel veel gedaan hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:01 schreef teigan het volgende:
Ah, vandaar dat jij nog zo laat op was Isa, je bent nachtdiensten aan het draaien..
We hebben hier de gang, keuken en wc gedweilt, de ramen van de slaapkamer gelapt, de ramen in de keuken gelapt en die van de badkamer gelapt. De wc is ook nog schoongemaakt, en nu zitten we al een uur niets te doen, we hebben geloof ik niet zoveel zin om de rest van het huis nu ook nog te doen..
Lief zijn oma komt dinsdag langs, dus eigenlijk moet alles gewoon wel even aan kant zijn, maken we weer een goede indruk...quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doe je de rest van het huis toch lekker niet, je hebt al heel veel gedaan hoor
En ja, ik doe nachtdienstenmaar met werken bedoel ik dat ik straks weer met wat data van mijn onderzoek ga goochelen.
zal in de toekomst vast wel vaker voor komenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:50 schreef Riann het volgende:
heey eentje die miss_s geopend heeftvolgens mij nog niet zo vaak voorgekomen
![]()
maar weet je ook hoe het komt dat je aangekomen bentquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:24 schreef ColdFeet het volgende:
@Miss_S, ja, natuurlijk is het beter om een reeel beeld te hebben. Maar het huilen stond me nader dan het lachen toen ik van de weegschaal afstapte....![]()
Nou ja, nu weer gewoon de draad oppakken dus. Het ging nl best goed.
Waarschijnlijk minder suiker, of niet?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb net biologisch muesli gekocht
zit veel minder kcal in dan in de andere muesli die ik had
ik heb nog niet naar de rest gekeken maar ik dacht dat er in muesli sowieso al weinig suiker zatquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk minder suiker, of niet?
In dat spul van mij vanmorgen zal ook al suiker. Echt overbodig, goor én calorieën...
Maar van balans scheint echt weinig in te zitten. Dus voor een ontbijt is het perfectquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk minder suiker, of niet?
In dat spul van mij vanmorgen zal ook al suiker. Echt overbodig, goor én calorieën...
klopt die heb ik ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:30 schreef Riann het volgende:
[..]
Maar van balans scheint echt weinig in te zitten. Dus voor een ontbijt is het perfect
Balans rode vruchten:quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:30 schreef Riann het volgende:
[..]
Maar van balans scheint echt weinig in te zitten. Dus voor een ontbijt is het perfect
je heb toch ook nog balans light?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Balans rode vruchten:
Per 100 gram:
- Kcal: 345
- Eiwit: 7,5
- Koolhydraten: 67,5
- Vet: 4,5
Ingrediënten: Haver (21%), rijst, suiker, tarwe, oligofructose, tarwemeel, glucosestroop, geplette mais, plantaardige olie, tarwezemelen, gevriesdroogde aardbeien (1%), gevriesdroogde frambozen (1%), tarwegluten, honing, gerstemout, tarwekiemen, zout, kleurstof (karamel), magere melkpoeder, kersenaroma.
Als je naar de vetgedrukte dingen kijkt flink wat suiker dus, op de derde plek al het eerste suiker-ingrediënt! De rest van de suiker is vermomd onder een andere naam![]()
Het is echt te zoet en NIET lekker.
Daarbij heeft het een rare kleur (waarom zit er dan kleurstof in???) en het ingrediënt tarwegluten? Heb je die tegenwoordig ook al los te koop?
Samengevat: raar spul
Balans. Er staat op dat het voorheen light heette, maar nu als nieuwe naam "balans" heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je heb toch ook nog balans light?
tenminste volgens mij heb ik die
Is dat geen cruesli?? Die heb ik hier in de kast staan. Het zijn net brokken koekjesquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, en dat is dus vooral suiker. Koolhydraten is één ding (houd ik niet zoveel rekening mee), maar pure suiker is iets anders. Word ik ook heel hyper van.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:45 schreef Pandorah het volgende:
Kijk eens naar de hoeveelheid koolhydraten. Da's echt veel voor zo'n balans maaltijd.
Ja, dat spulquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Is dat geen cruesli?? Die heb ik hier in de kast staan. Het zijn net brokken koekjes. Met daartussen van die gepofte rijstkorrels die zodra ze in aanraking komen met melk veranderen in kleine vieze sponsjes. Als ontbijt geen succes. Als handje koekje bij de koffie is het wel weer te doen
![]()
je hebt gelijk dat is cruesliquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Is dat geen cruesli?? Die heb ik hier in de kast staan. Het zijn net brokken koekjes. Met daartussen van die gepofte rijstkorrels die zodra ze in aanraking komen met melk veranderen in kleine vieze sponsjes. Als ontbijt geen succes. Als handje koekje bij de koffie is het wel weer te doen
![]()
Dat bedoel ik dus. Probeer ook rekening te houden met het aantal koolhydraten. Vergelijk het met een boterham (ongeveel 16 koolhydraten). Hoe meer in zo'n pak zit, hoe meer suikers erin kunnen zitten. Daarom zitten er ook zoveel kcal's in.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:47 schreef freecell het volgende:
Ja, en dat is dus vooral suiker. Koolhydraten is één ding (houd ik niet zoveel rekening mee), maar pure suiker is iets anders. Word ik ook heel hyper van.
Uh ja, gewoon gestopt met sporten en veel gesnaaid enzo. Lijkt me niet al te ingewikkeldquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar weet je ook hoe het komt dat je aangekomen bent
ow okquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Uh ja, gewoon gestopt met sporten en veel gesnaaid enzo. Lijkt me niet al te ingewikkeldAlleen was ik blijkbaar nog meer aangekomen dan ik al dacht.
ik ook en dan die appel en er zit geloof ik per portie 150 calquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
eerst had ik ook specialK maar dan zonder chocolaquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:54 schreef conleche het volgende:
Wat ik wel lekker vind, hoewel ook niet echt gezond: SpecialK met pure chocola. Ik neem dat heel af en toe als tussendoortje, maar dan echt een minibakje. Tenminste dat is de theorie. In de praktijk staat het pak nu ook in de kast, maar dan zonder de chocolade, want die heb ik er in een zwakke bui 1 voor 1 uitgevist.![]()
Normaal boterhammetjes maar ik heb vrijdag voor het eerst die ballans geprobeert met mager yochurt dat ging goed maar heb het toen pas om 10 uur gehad en ik merkte wel dat ik om half 1 ook echt honger had. Dus als ik eerder opsta is het beter om een boterham te eten denk ik.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ow ok
dan is het toch al helemaal niet erg dan weet je waar het aan ligt en kan je er iets aan doen
waar ontbijten jullie trouwens allemaal mee als jullie dit niet eten?
ipv cruesli heb ik al muesli genomen omdat dat gezonder is en nu heb ik dus nog betere muesli gevonden![]()
bij mijn cruesli is de portie 175kcalquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:55 schreef Riann het volgende:
[..]
ik ook en dan die appel en er zit geloof ik per portie 150 cal
ik weet niet welke jij hebt maar die met apel is 150 en dan heb je ook nog met rode vruchtjes en gewone ik weet niet of dat scheeltquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bij mijn cruesli is de portie 175kcal
zit er toch niet verkeerd uit!quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey Coldfeet, het was niet verkeerd bedoeld hoor, maar ik heb het zelf ook zo meegemaakt.. toen ik ben gestart (2005) toen dacht ik dat ik iets van 112 kg zou wegen en ik stond op de weegschaal en ik woog 119,8 kg! en toen ik dat las, wist ik direct dat er nu acuut iets aan moest gebeuren....
leuk vond ik dat toen dus ook echt niet, maar het heeft mij wel extra gemotiveerd om serieus af te gaan vallen.....
ik ontbijt ook vaak met yoghurt met meusli en anders yoghurt met onbijtkoek (dippen!) en altijd een groot glas water en een glas sinaasappelsap... ontbijt bijna nooit met brood, dat krijg ik smorgens echt helemaal niet weg
ow ja ik had nog een foto beloofd van mijn trainingsbroek (van mijn volleybaloutfit)... maaruh let vooral niet op mijn hoofd *net wakker*....
[afbeelding]
zoals ik vanmorgen al zei: er moet echt nog heel wat af ......
bedankt Miss-S...quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zit er toch niet verkeerd uit!
ookal vind ik trainingsbroeken nooit echt mooi staan ik heb altijd strakke jazzpants
Zo'n opmerking voegt niet echt iets toe vind je? Weet je wel dat zo'n opmerking als afkraken kan worden gezien? Tip: probeer in de toekomst dit soort opmerkingen achterwege te laten. Iedereen is anders en zo'n opmerking kan mensen irriterenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef Miss_S het volgende:
ookal vind ik trainingsbroeken nooit echt mooi staan ik heb altijd strakke jazzpants
ja dat dacht ik alquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
bedankt Miss-S...
maaruh bij volleybal gaat de trainingsbroek uit he? er zit altijd zo'n strak broekje onder.... (gelukkig zit mijn broek al wel weer en stukje wijder)
zoveel voegt hier niet iets toequote:Op zondag 19 augustus 2007 16:05 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Zo'n opmerking voegt niet echt iets toe vind je? Weet je wel dat zo'n opmerking als afkraken kan worden gezien? Tip: probeer in de toekomst dit soort opmerkingen achterwege te laten. Iedereen is anders en zo'n opmerking kan mensen irriteren.
Ziet er best prima uit!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
nog ff vanuit twee andere kanten:
[afbeelding]
(lekker nekje haha)
[afbeelding]
Maar denk ook aan de winst die je al geboekt hebt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik weeg momenteel 93,5 kg bij een lengte van 185 cm, dus ik ben idd al heel wat kg kwijt, maar voel me nog *dik*... en wil graag een gezond gewicht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |