Dat wel maar volgens mij opend isabeau wel zo'n beetje de meestequote:Op zondag 19 augustus 2007 14:56 schreef Jojogirl het volgende:
Gek hë, dieetclubtopics worden ook meestal geopend door dieetclubbers![]()
haha dat vind ik toch wel goed van jou weegschaal zeg de mijne zou dat niet doen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Faat, wat een leuke photoshop!!En het staat SQ nog gaaf ook
Ik wilde de weegschaal voor èn na het ontbijt-test doenNa een groot glas groene thee (ca. 200 gram) en een schaal yoghurt met cruesli (250-300 gram?) ben ik precies 0 gram aangekomen volgens de weegschaal
Straks weer lekker aan het werk![]()
Doe je de rest van het huis toch lekker niet, je hebt al heel veel gedaan hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:01 schreef teigan het volgende:
Ah, vandaar dat jij nog zo laat op was Isa, je bent nachtdiensten aan het draaien..
We hebben hier de gang, keuken en wc gedweilt, de ramen van de slaapkamer gelapt, de ramen in de keuken gelapt en die van de badkamer gelapt. De wc is ook nog schoongemaakt, en nu zitten we al een uur niets te doen, we hebben geloof ik niet zoveel zin om de rest van het huis nu ook nog te doen..
Lief zijn oma komt dinsdag langs, dus eigenlijk moet alles gewoon wel even aan kant zijn, maken we weer een goede indruk...quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doe je de rest van het huis toch lekker niet, je hebt al heel veel gedaan hoor
En ja, ik doe nachtdienstenmaar met werken bedoel ik dat ik straks weer met wat data van mijn onderzoek ga goochelen.
zal in de toekomst vast wel vaker voor komenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:50 schreef Riann het volgende:
heey eentje die miss_s geopend heeftvolgens mij nog niet zo vaak voorgekomen
![]()
maar weet je ook hoe het komt dat je aangekomen bentquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:24 schreef ColdFeet het volgende:
@Miss_S, ja, natuurlijk is het beter om een reeel beeld te hebben. Maar het huilen stond me nader dan het lachen toen ik van de weegschaal afstapte....![]()
Nou ja, nu weer gewoon de draad oppakken dus. Het ging nl best goed.
Waarschijnlijk minder suiker, of niet?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb net biologisch muesli gekocht
zit veel minder kcal in dan in de andere muesli die ik had
ik heb nog niet naar de rest gekeken maar ik dacht dat er in muesli sowieso al weinig suiker zatquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk minder suiker, of niet?
In dat spul van mij vanmorgen zal ook al suiker. Echt overbodig, goor én calorieën...
Maar van balans scheint echt weinig in te zitten. Dus voor een ontbijt is het perfectquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk minder suiker, of niet?
In dat spul van mij vanmorgen zal ook al suiker. Echt overbodig, goor én calorieën...
klopt die heb ik ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:30 schreef Riann het volgende:
[..]
Maar van balans scheint echt weinig in te zitten. Dus voor een ontbijt is het perfect
Balans rode vruchten:quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:30 schreef Riann het volgende:
[..]
Maar van balans scheint echt weinig in te zitten. Dus voor een ontbijt is het perfect
je heb toch ook nog balans light?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Balans rode vruchten:
Per 100 gram:
- Kcal: 345
- Eiwit: 7,5
- Koolhydraten: 67,5
- Vet: 4,5
Ingrediënten: Haver (21%), rijst, suiker, tarwe, oligofructose, tarwemeel, glucosestroop, geplette mais, plantaardige olie, tarwezemelen, gevriesdroogde aardbeien (1%), gevriesdroogde frambozen (1%), tarwegluten, honing, gerstemout, tarwekiemen, zout, kleurstof (karamel), magere melkpoeder, kersenaroma.
Als je naar de vetgedrukte dingen kijkt flink wat suiker dus, op de derde plek al het eerste suiker-ingrediënt! De rest van de suiker is vermomd onder een andere naam![]()
Het is echt te zoet en NIET lekker.
Daarbij heeft het een rare kleur (waarom zit er dan kleurstof in???) en het ingrediënt tarwegluten? Heb je die tegenwoordig ook al los te koop?
Samengevat: raar spul
Balans. Er staat op dat het voorheen light heette, maar nu als nieuwe naam "balans" heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je heb toch ook nog balans light?
tenminste volgens mij heb ik die
Is dat geen cruesli?? Die heb ik hier in de kast staan. Het zijn net brokken koekjesquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je heb toch ook nog balans light?
tenminste volgens mij heb ik die
Ja, en dat is dus vooral suiker. Koolhydraten is één ding (houd ik niet zoveel rekening mee), maar pure suiker is iets anders. Word ik ook heel hyper van.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:45 schreef Pandorah het volgende:
Kijk eens naar de hoeveelheid koolhydraten. Da's echt veel voor zo'n balans maaltijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |