Daar verschillen veel mensen ook over van mening. Veel mensen vonden haar niet goed acteren. Anderen zeggen weer dat ze de rol van domme blondje echt meesterlijk neerzet. Ik behoor tot die laatste groep. Ik heb ook beelden gezien van Monroe privé en dan doet en praat ze dus héél anders. Fantastic 4 vond ik best een vermakelijke film trouwensquote:Op maandag 3 september 2007 17:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Oké Monroe is best lekker. Want je gaat me niet zeggen dat je haar goed vond kunnen acteren. Maar sinds wanneer maakt het verschijnen van een lekker wijf een film goed? Jessica Alba is ook lekker, dat maakt Fantastic Four nog geen goede film.
Het was maar een voorbeeld. Er zijn vast ook films met lekkere vrouwen, die je niets vond.quote:Op maandag 3 september 2007 17:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar verschillen veel mensen ook over van mening. Veel mensen vonden haar niet goed acteren. Anderen zeggen weer dat ze de rol van domme blondje echt meesterlijk neerzet. Ik behoor tot die laatste groep. Ik heb ook beelden gezien van Monroe privé en dan doet en praat ze dus héél anders. Fantastic 4 vond ik best een vermakelijke film trouwensDark Angel een prima serie.
Tuurlijk. Zelfs lekkere actrices kunnen een slechte film niet redden.quote:Op maandag 3 september 2007 17:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld. Er zijn vast ook films met lekkere vrouwen, die je niets vond.
Wat the hell hebben The Wizard Of Oz en Singin`In The Rain met de Marx Brothers te makenquote:Op maandag 3 september 2007 17:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Some Like It Hot past moeiteloos in het rijtje The Wizard of Oz, Singin' in the Rain en andere hopeloos gedateerde stuff van de Marx Brothers.
Die heb ik toevallig ook laatst gezien en ik deel jouw mening helemaal.quote:Op maandag 3 september 2007 18:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Holiday (2006, VS, Nancy Meyers)
quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Planet Terror (2007, VS, Robert Rodriguez)
Hij was tof, gaaf, cool, [insert andere hippe synoniemen].
[afbeelding]
Een heerlijke ongegeneerde mannen film met schieten, tieten, kontjes, zombies en gore.
cijfer: 9
quote:Op zondag 2 september 2007 16:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Ik vond 'm ook onderhoudend, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 september 2007 15:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Pom Poko hoort imo ook tot de matigere Ghibli's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
Heb onderstaande Ghibli's gezien en heb ze ook even in volgorde gezet:quote:Op maandag 3 september 2007 14:01 schreef ampburner het volgende:
[..]
Jammer. Het sprookjes element sprak mij dan weer erg aan, en ik heb me niet gestoord aan het ontbreken van een plot. Maar da's natuurlijk een kwestie van smaak. Verder wel een faire review.
Mag ik vragen wat je favoriet is? Zelf zou ik denk ik gaan voor "Only Yesterday".... een zelfde soort Ghibli - als je het even grofweg onderverdeeld in de avonturenfilms en de niet avonturenfilms- lekker dromerig en romantisch maar met iets meer verhaal en veel Japans natuurschoon.
Ik heb alle lange animatiefilms van Ghibli gezien (en een handjevol shorts). En ik vond Whisper of the Heart, I Can Hear the Sea & Only Yesterday gewoonweg saai. Tales from Earthsea vond ik ook niet goed, maar die had nog een leuk fantasy jasje dat enigszins boeide. My Neighbors the Yamadas, Spirited Away en Porco Rosso zijn toch wel mijn favorieten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:31 schreef the_hulk het volgende:
[..]
Maar de eerste slecht Ghibli moet ik nog tegenkomen (zal ook wel niet gebeuren).
Moest je een weekendje op je kleine neefjes oppassen ofzoquote:Op donderdag 6 september 2007 12:48 schreef Gorro het volgende:
Maak aub niet net als ik de fout om On Deadly Ground (*), Inspector Gadget 2 (*) of Big Momma's House (*½) te gaan kijken...
Nope, vorige keer was het ook een 8,5quote:Op donderdag 6 september 2007 18:02 schreef pascalheister het volgende:
en cijfer omhoog?
Nou dat maakt indrukquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:42 schreef Falco het volgende:
The Thin Red Line
Mweeh, nee dit doet het niet voor mij. Ergens blijft het gek genoeg fascinerend om naar een vechtend bataljon in het hoge gras te kijken. Vervelen doet dat zeker niet, het ziet er allemaal mooi uit. De quasi-filosofische stukjes ertussen, die bestaan uit korte fragmentarische zinnetjes en dan telkens onderbroken door twee seconde stilte zijn echter ergernisopwekkend. Cijfer: 6
The Philadelphia Story
James Stewart, Katherine Hepburn én Cary Grant in één film. Typisch licht verteerbaar jaren '40-spul wat de tand des tijds wel heeft doorstaan. Het einde zie je van ver aankomen, maar een ander einde zou afbreuk doen aan deze romcom. Cijfer: 7,5
Chocolat
De vrijgevochten Juliette Binoche zorgt voor nog wat opschudding als ze aankomt in een Frans dorpje en daar een chocoladewinkeltje te openen. De bekrompen jaren '50-sfeer waart aldaar nog rond en dat zorgt uiteraard voor de nodige conflicten. Het verhaal is niet heel bijzonder, vrij voorspelbaar ook, maar de typische sfeer in het dorpje zorgt er toch voor dat dit aangenaam weg te kijken is. Cijfer: 7.
The Saga of the Viking Women and Their Voyage to the Waters of the Great Sea Serpent
[afbeelding]
Je zou denken dat de lange filmtitel al het hele plot samenvat, maar dat valt dus nog vies tegen. Die Sea Serpent krijgt ook maar verdomd weinig screentime en het lijkt er op dat tijdens het uitkomen van deze film de lange titel alleen maar als lokmiddel fungeerde.
Een aantal (relatief schaars geklede) viking-vrouwen gaan op zoek naar hun mannen, die vast gehouden worden door een stel barbaren om hen vervolgens te bevrijden. Typisch hatseflats-Roger Corman-stuff is dit. De beste man heeft overigens 380 titels als filmproducer op zijn naam staan
. Cijfer: 3
Gamera tai Shinkai kaijû Jigura
Jeeee, Gaaaameeraaaa! De kindervriend / vliegende schildpad redt deze keer Japan om het op te nemen tegen een buitenaardse haai, wiens ontwerp geïnspireerd is op het Sydney Opera House. Verder heeft het alles, wat je in een Gamera-film kunt verwachten: bijdehande slimme als ook irriterende kinderen, een sadistische dame (dit keer ook gedeeltelijk in bikini), een onlogisch plot, matige special effects en een moralistische eindboodschap. Cijfer: 4,5
Trailer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |