Is het tochquote:
Wel waar. Er is op het moment maar één ploeg die voetbalt en dat zijn wij.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Die TTDit is het Ajax-topic niet hoor.
Ok.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:56 schreef HeatWave het volgende:
TT is prima, is toch vol voor de rest begint. Gebeurt elk jaar gewoon tijdens de wedstrijden door.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:57 schreef WEST het volgende:
wat doet ado en F'noord in de OP die zijn gedegradeerd![]()
Heerlijk dat gejank van je. Ga vooral zo door.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Hoezo hypocrietHeel Ajax kotst op spelers als van Bommel en Farfan, maar Suarez is een held
Von Bommel en Valfan zijn ook rukkers.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Hoezo hypocrietHeel Ajax kotst op spelers als van Bommel en Farfan, maar Suarez is een held
Daaromquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:52 schreef Malibu-06 het volgende:
Ach ja, Feyenoord won in seizoen 2004/2005 en 2005/2006 ook met 6-0 van een degradatiekandidaat in de openingswedstrijd. Hoe het afgelopen is hoef ik niet te vertellenRustig aan dus jongens.
Ik heb nog nooit een topic gezien met 'Kuyt held' of 'Cocu held'quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:56 schreef HeatWave het volgende:
TT is prima, is toch vol voor de rest begint. Gebeurt elk jaar gewoon tijdens de wedstrijden door.
Ja hehe, die 2 zijn spelers van PSV en zijn irritant. Maar een Bommel in je eigen team is altijd handig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Dat zijn ze ook nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een topic gezien met 'Kuyt held' of 'Cocu held'
Ik zat, dus je let niet opquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Inhoudelijke reactiequote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heerlijk dat gejank van je. Ga vooral zo door.
dat zijn dan ook geen heldenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
waarom waarom waarom?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef Urquhart het volgende:
Vermaelen eruit voor Delorge
De schwalbes zijn wij ook niet van gediend hoor (tenzij het een penalty oplevert tegen jouw clubje).quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Feitquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Inhoudelijke reactieIs toch een feit?
Niet zo gek gezien het feit dat fok! vol zit met Ajacieden en gezien de houding van de gemiddelde Amsterdamse fanquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Suarez is een speler van Ajax en is ook irritantquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja hehe, die 2 zijn spelers van PSV en zijn irritant. Maar een Bommel in je eigen team is altijd handig.
Jij hebt weinig mazzel met je commentaar op de wissels, Delorge gaf de assist nuquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:59 schreef toma het volgende:
[..]
waarom waarom waarom?
ik snap echt helemaal niks van Henk
Stel je niet zo aan huilie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, z'n trekjes heb ik het ook niet zo op, maar goed, hij is er nog maar net, gewoon wat draaien om de oren en als hij iedere wedstrijd 4 assists geeft, boeit het me steeds minder.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Suarez is een speler van Ajax en is ook irritant
Maar 1 spits of staat Bakkal ook in de spits?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Opstelling PSV:
Gomez, Alcides, Addo, Salcido, Zonneveld, Aisatti, Afellay, Simons, Méndez, Bakkal, Koné.
Hiermee moeten we kunnen winnen
hoewel ik geen grote Addo fan ben
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Opstelling PSV:
Gomez, Alcides, Addo, Salcido, Zonneveld, Aisatti, Afellay, Simons, Méndez, Bakkal, Koné. [/sub]
Voortaan moet Toma maar altijd de wissels uitscheldenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt weinig mazzel met je commentaar op de wissels, Delorge gaf de assist nu.
Ik zou er dan ook niet meer komen als ik jou wasquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Wou je zeggen dat VBL niet voor 90 % uit joden bestaat dan?
Neuh, maar nu wel in dit topic. gek he?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef Malibu-06 het volgende:
Dat staat los van het feit dat je een enorme huillie bent hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef Malibu-06 het volgende:
achja, hij mag dan de assist geven en Maduro mag 2 keer scoren, maar ik snap nog niks van de tactische wijzigingen wat de veldbezetting betreft.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt weinig mazzel met je commentaar op de wissels, Delorge gaf de assist nu.
Nee. Opnieuw, stel je niet zo aan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat VBL niet voor 90 % uit joden bestaat dan?
Viel mij ook al op. Kan hij niet elke wedstrijd de wissels afzeiken dan ga ik verzoek indienen bij KNVB om elke week 11 wissels door te voeren per wedstrijd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien als soort bijschuivende middenvelder?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar 1 spits of staat Bakkal ook in de spits?
Ik normaal ook niet, maar bij 5-0 mag je echt wel eenbeetje spelers wat speeltijd gunnen natuurlijk. Dit vind ik niet zo;n ramp, 3 punten zijn binnen. Laat anderen maar wat spelen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:01 schreef toma het volgende:
[..]
achja, hij mag dan de assist geven en Maduro mag 2 keer scoren, maar ik snap nog niks van de tactische wijzigingen wat de veldbezetting betreft.
Toma: Kut Rommedahlquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:03 schreef Urquhart het volgende:
Rommedahl erin voor Emanuelson
Ik moest er ook al aan denken, en dan ook die wissels van HtCquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat ene tegendoelpunt kan ons wel eens de titel gaan kosten...
ze missen van Beukering.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
Graafschap is wel heel zwak, en ze laten de schouders een beetje hangen. Ik zie VVV hoger eindigen dan deze boeren.
Nu bij ieder tegendoelpunt heel het seizoen lang zeggen: dit is nou net dat ene tegendoelpunt...quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik moest er ook al aan denken, en dan ook die wissels van HtC.
Deze keer laat PSV 't niet zover komenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:05 schreef Malibu-06 het volgende:
Is ten Cate bang dat het kampioenschap weer op 1 doelpuntje aan gaat komen ofzo?
Dat was dus ook mijn gedachte...quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:05 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nu bij ieder tegendoelpunt heel het seizoen lang zeggen: dit is nou net dat ene tegendoelpunt...
Whehehehe...
en dan zeggen ze dat ajax arogant isquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Deze keer laat PSV 't niet zover komen![]()
Yup, kut Planet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij mij happert hetNet op het moment wanneer hij kopt.
dan moet je ze via tinypic oid uploaden dan heb je geen last van die bandbreedtequote:Op zondag 19 augustus 2007 14:07 schreef RayMania het volgende:
Nu weet ik waarom mijn bandbreedte zo snel leeg gaat.
Eén of andere n00b zit de hele tijd hier gifjes te jatten en in die Ajax Netwerk Chat van 200 man te spammen. Tegen die dude, bok op.
Oh, komop zeg, en dan ben IK negatief?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit tegendoelpunt kan wel eens fataal gaan uitpakken op de laatste speeldag.
Is er niet een of andere online site waar je ze kan dumpen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:07 schreef RayMania het volgende:
Eén of andere n00b zit de hele tijd hier gifjes te jatten en in die Ajax Netwerk Chat van 200 man te spammen. Tegen die dude, bok op.
Hotlinking uit zetten en voor Fok een uitzondering maken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:07 schreef RayMania het volgende:
Het was een grapje van hem HWquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, komop zeg, en dan ben IK negatief?.
Alsof zo'n competitieslot de laatste jaren schering en inslag is.
het is gewoon zonde, meer niet.
Ja, dat heb ik nu. Maar elke dag moet ik een ander account aanmaken. Heb er nu stuk of 15quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:08 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Is er niet een of andere online site waar je ze kan dumpen?
Echt lekker trollen kan je nog niet meisje, blijven oefenenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:08 schreef sitting_elfling het volgende:
hhaha wat een sukkels die ajaxieden, ze krijgen een goal tegen .. van .. de graafschap .. hahahaha
Idd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:07 schreef HeatWave het volgende:
paar goaltjes erbij, we hebben wel wat lol verdiend na Woensdag.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:08 schreef BonJovi het volgende:
lach maar we staat voorlopig wel eerste, want PSV heeft nog niet gespeeld.
ik zag het net ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:07 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Mmm dus Feyenoord moet zo even met minimaal 6-0 winnen.
Inderdaad. AZ kapsonelijersquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:07 schreef Malibu-06 het volgende:
Wel blij trouwens dat AZvan de 1e plek af is zo...
Ik heb een highlight op "ray". In 10 minuten slechts iets van 200 keer geknipperdquote:
Sarcasme enzoquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, komop zeg, en dan ben IK negatief?.
Alsof zo'n competitieslot de laatste jaren schering en inslag is.
het is gewoon zonde, meer niet.
met welk progamma maak je dat dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb een highlight op "ray". In 10 minuten slechts iets van 200 keer geknipperd.
Dan moet je je PI gebruik aanpassenquote:
Feyenoord doet het doorgaans nooit slecht tegen PSV en AZ.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Fik me maar af, maar ik hoop dat F'noord wel een beetje voetbal laat zien dit seizoen. En dan uiteraard ook wel tegen AZ en PSV.
Ok.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:10 schreef BonJovi het volgende:
Psv grote mond nu ik ga lachen als ze gaan gelijkspelen ofzo
Ajax is terug getrokken na de tegen goalquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:11 schreef Lyzio het volgende:
Vrij rustig nu op het moment, iemand die het live ziet en effe kan vertellen hoe het zit sinds de tegengoal ?
Was De Graafschap en het werd 2-2. Maar goed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ok.Ooit ook eens het seizoen begonnen tegen HA, 1-1, toen ook kampioen geworden
En wel tegen Ajaxquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord doet het doorgaans nooit slecht tegen PSV en AZ.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Was De Graafschap en het werd 2-2. Maar goed.
Ik ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Fik me maar af, maar ik hoop dat F'noord wel een beetje voetbal laat zien dit seizoen. En dan uiteraard ook wel tegen AZ en PSV.
Met welk progamma doe je dat?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:12 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk doet Planet aan herhalingen na de wedstrijd. Kan ik nog die twee kwaliteit goals cappen.
Leg ik wel uit na de wedstrijd.quote:
2005/06.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Was De Graafschap en het werd 2-2. Maar goed.
En zo hoort het ook natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |