Yup, kut Planet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij mij happert hetNet op het moment wanneer hij kopt.
dan moet je ze via tinypic oid uploaden dan heb je geen last van die bandbreedtequote:Op zondag 19 augustus 2007 14:07 schreef RayMania het volgende:
Nu weet ik waarom mijn bandbreedte zo snel leeg gaat.
Eén of andere n00b zit de hele tijd hier gifjes te jatten en in die Ajax Netwerk Chat van 200 man te spammen. Tegen die dude, bok op.
Oh, komop zeg, en dan ben IK negatief?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit tegendoelpunt kan wel eens fataal gaan uitpakken op de laatste speeldag.
Is er niet een of andere online site waar je ze kan dumpen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:07 schreef RayMania het volgende:
Eén of andere n00b zit de hele tijd hier gifjes te jatten en in die Ajax Netwerk Chat van 200 man te spammen. Tegen die dude, bok op.
Hotlinking uit zetten en voor Fok een uitzondering maken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:07 schreef RayMania het volgende:
Het was een grapje van hem HWquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, komop zeg, en dan ben IK negatief?.
Alsof zo'n competitieslot de laatste jaren schering en inslag is.
het is gewoon zonde, meer niet.
Ja, dat heb ik nu. Maar elke dag moet ik een ander account aanmaken. Heb er nu stuk of 15quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:08 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Is er niet een of andere online site waar je ze kan dumpen?
Echt lekker trollen kan je nog niet meisje, blijven oefenenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:08 schreef sitting_elfling het volgende:
hhaha wat een sukkels die ajaxieden, ze krijgen een goal tegen .. van .. de graafschap .. hahahaha
Idd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:07 schreef HeatWave het volgende:
paar goaltjes erbij, we hebben wel wat lol verdiend na Woensdag.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:08 schreef BonJovi het volgende:
lach maar we staat voorlopig wel eerste, want PSV heeft nog niet gespeeld.
ik zag het net ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:07 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Mmm dus Feyenoord moet zo even met minimaal 6-0 winnen.
Inderdaad. AZ kapsonelijersquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:07 schreef Malibu-06 het volgende:
Wel blij trouwens dat AZvan de 1e plek af is zo...
Ik heb een highlight op "ray". In 10 minuten slechts iets van 200 keer geknipperdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |