Is het tochquote:
Wel waar. Er is op het moment maar één ploeg die voetbalt en dat zijn wij.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Die TTDit is het Ajax-topic niet hoor.
Ok.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:56 schreef HeatWave het volgende:
TT is prima, is toch vol voor de rest begint. Gebeurt elk jaar gewoon tijdens de wedstrijden door.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:57 schreef WEST het volgende:
wat doet ado en F'noord in de OP die zijn gedegradeerd![]()
Heerlijk dat gejank van je. Ga vooral zo door.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Hoezo hypocrietHeel Ajax kotst op spelers als van Bommel en Farfan, maar Suarez is een held
Von Bommel en Valfan zijn ook rukkers.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Hoezo hypocrietHeel Ajax kotst op spelers als van Bommel en Farfan, maar Suarez is een held
Daaromquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:52 schreef Malibu-06 het volgende:
Ach ja, Feyenoord won in seizoen 2004/2005 en 2005/2006 ook met 6-0 van een degradatiekandidaat in de openingswedstrijd. Hoe het afgelopen is hoef ik niet te vertellenRustig aan dus jongens.
Ik heb nog nooit een topic gezien met 'Kuyt held' of 'Cocu held'quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:56 schreef HeatWave het volgende:
TT is prima, is toch vol voor de rest begint. Gebeurt elk jaar gewoon tijdens de wedstrijden door.
Ja hehe, die 2 zijn spelers van PSV en zijn irritant. Maar een Bommel in je eigen team is altijd handig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Dat zijn ze ook nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een topic gezien met 'Kuyt held' of 'Cocu held'
Ik zat, dus je let niet opquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Inhoudelijke reactiequote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heerlijk dat gejank van je. Ga vooral zo door.
dat zijn dan ook geen heldenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
waarom waarom waarom?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef Urquhart het volgende:
Vermaelen eruit voor Delorge
De schwalbes zijn wij ook niet van gediend hoor (tenzij het een penalty oplevert tegen jouw clubje).quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Feitquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Inhoudelijke reactieIs toch een feit?
Niet zo gek gezien het feit dat fok! vol zit met Ajacieden en gezien de houding van de gemiddelde Amsterdamse fanquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Suarez is een speler van Ajax en is ook irritantquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja hehe, die 2 zijn spelers van PSV en zijn irritant. Maar een Bommel in je eigen team is altijd handig.
Jij hebt weinig mazzel met je commentaar op de wissels, Delorge gaf de assist nuquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:59 schreef toma het volgende:
[..]
waarom waarom waarom?
ik snap echt helemaal niks van Henk
Stel je niet zo aan huilie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, z'n trekjes heb ik het ook niet zo op, maar goed, hij is er nog maar net, gewoon wat draaien om de oren en als hij iedere wedstrijd 4 assists geeft, boeit het me steeds minder.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Suarez is een speler van Ajax en is ook irritant
Maar 1 spits of staat Bakkal ook in de spits?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Opstelling PSV:
Gomez, Alcides, Addo, Salcido, Zonneveld, Aisatti, Afellay, Simons, Méndez, Bakkal, Koné.
Hiermee moeten we kunnen winnen
hoewel ik geen grote Addo fan ben
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Opstelling PSV:
Gomez, Alcides, Addo, Salcido, Zonneveld, Aisatti, Afellay, Simons, Méndez, Bakkal, Koné. [/sub]
Voortaan moet Toma maar altijd de wissels uitscheldenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt weinig mazzel met je commentaar op de wissels, Delorge gaf de assist nu.
Ik zou er dan ook niet meer komen als ik jou wasquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Wou je zeggen dat VBL niet voor 90 % uit joden bestaat dan?
Neuh, maar nu wel in dit topic. gek he?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef Malibu-06 het volgende:
Dat staat los van het feit dat je een enorme huillie bent hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef Malibu-06 het volgende:
achja, hij mag dan de assist geven en Maduro mag 2 keer scoren, maar ik snap nog niks van de tactische wijzigingen wat de veldbezetting betreft.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt weinig mazzel met je commentaar op de wissels, Delorge gaf de assist nu.
Nee. Opnieuw, stel je niet zo aan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat VBL niet voor 90 % uit joden bestaat dan?
Viel mij ook al op. Kan hij niet elke wedstrijd de wissels afzeiken dan ga ik verzoek indienen bij KNVB om elke week 11 wissels door te voeren per wedstrijd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |