dat zijn dan ook geen heldenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een topic gezien met 'Kuyt held' of 'Cocu held'
waarom waarom waarom?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef Urquhart het volgende:
Vermaelen eruit voor Delorge
De schwalbes zijn wij ook niet van gediend hoor (tenzij het een penalty oplevert tegen jouw clubje).quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Hoezo hypocrietHeel Ajax kotst op spelers als van Bommel en Farfan, maar Suarez is een held
Feitquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Inhoudelijke reactieIs toch een feit?
Niet zo gek gezien het feit dat fok! vol zit met Ajacieden en gezien de houding van de gemiddelde Amsterdamse fanquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Suarez is een speler van Ajax en is ook irritantquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja hehe, die 2 zijn spelers van PSV en zijn irritant. Maar een Bommel in je eigen team is altijd handig.
Jij hebt weinig mazzel met je commentaar op de wissels, Delorge gaf de assist nuquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:59 schreef toma het volgende:
[..]
waarom waarom waarom?
ik snap echt helemaal niks van Henk
Stel je niet zo aan huilie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, z'n trekjes heb ik het ook niet zo op, maar goed, hij is er nog maar net, gewoon wat draaien om de oren en als hij iedere wedstrijd 4 assists geeft, boeit het me steeds minder.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Suarez is een speler van Ajax en is ook irritant
Maar 1 spits of staat Bakkal ook in de spits?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Opstelling PSV:
Gomez, Alcides, Addo, Salcido, Zonneveld, Aisatti, Afellay, Simons, Méndez, Bakkal, Koné.
Hiermee moeten we kunnen winnen
hoewel ik geen grote Addo fan ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |