Ook al gedaan inderdaad... gaat voorlopig vlekkeloosquote:Op zondag 23 september 2007 13:03 schreef vingerplant het volgende:
Gelukkig had ik op tijd ingelogd dus hier loopt het prima.
Ik ga ook vast de stream van psv-feyenoord starten, misschien een goede tip
Nogal ja.quote:Op zondag 23 september 2007 13:09 schreef Enemy het volgende:
Bij mij werkt het gvd ook niet. Code ingevoerd en het was mislukt, en nu zegt ie dat de code reeds is gebruikt.
Wat een oplichters zeg.
Jij hebt in ieder geval nog een nieuwe code, die kon hij mij al niet eens meer gevenquote:Op zondag 23 september 2007 13:13 schreef Darien het volgende:
Heb na 20! min iemand van Planet aan de telefoon gekregen, die zegt dat het overbelast is en dat hij daar verder niets aan kan doen.... Heb wel een nieuwe code gekregen, maar die bewaar ik maar voor later...
Haha alleen heb ik daar weinig aanquote:Op zondag 23 september 2007 13:15 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval nog een nieuwe code, die kon hij mij al niet eens meer geven
verkeerde topicquote:Op zondag 23 september 2007 13:15 schreef patrickt37 het volgende:
Huntelaarrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad, bij mij was dat ook zo.quote:Op zondag 23 september 2007 13:09 schreef Enemy het volgende:
Bij mij werkt het gvd ook niet. Code ingevoerd en het was mislukt, en nu zegt ie dat de code reeds is gebruikt.
Wat een oplichters zeg.
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 23 september 2007 13:35 schreef Merkie het volgende:
Heb nu een nieuwe code.
Gebeld met helpdesk, hij zei dat de code het niet zou doen maar hij doet het wel. Ik kijk nu Ajax.quote:Op zondag 23 september 2007 13:35 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Dank voor de info, het is me nu inderdaad ook eindelijk gelukt. Kan ik in ieder geval nog een half uurtje Ajax kijken...quote:Op zondag 23 september 2007 13:52 schreef RubenSosa het volgende:
je kunt je weer aanmelden
helpdesk zei rond 14.00 gaat de server weer in de lucht....ik heb net een code gekocht
en voor mensen met seizoenkaart (zoals ik) kunnen de kosten voor extra kaartje terugvragen via formulier dat wordt opgestuurd.
Gaan ze dat standaard opsturen?quote:Op zondag 23 september 2007 13:52 schreef RubenSosa het volgende:
je kunt je weer aanmelden
helpdesk zei rond 14.00 gaat de server weer in de lucht....ik heb net een code gekocht
en voor mensen met seizoenkaart (zoals ik) kunnen de kosten voor extra kaartje terugvragen via formulier dat wordt opgestuurd.
had echt nergens geen last van, ging prima (de stream danquote:Op zondag 23 september 2007 16:09 schreef Enemy het volgende:
PSV - Feyenoord hapert contant - echt irritant zeg.
Hier ging het ook prima. Vind het wel fijn systeem zo: Nederlands voetbal op mijn monitor en Engels/Italiaans voetbal als achtergrond op mijn tv ernaast.quote:
Misschien maar eens je computer en/of verbinding nakijken?quote:Op zondag 23 september 2007 16:09 schreef Enemy het volgende:
Ik heb een nieuwe code gekocht a 4,50 en az - ajax ging prima de 2e helft.
PSV - Feyenoord hapert contant - echt irritant zeg.
Ik wil mijn geld in elk geval terug
doe ik normaal ook eerder....maar was zaterdag avond zelf aanwezig bij een wedstrijd waardoor ik het vergeten was..quote:Op zondag 23 september 2007 18:05 schreef the_undertaker het volgende:
Heb ook geen klagen gehad, maar ik activeer me seizoenskaart code altijd al op vrijdagochtend. Want ik zag de bui al weer hangen dit weekend
Hele wedstrijden weet ik niet, maar samenvattingen kun je hier terugzien.quote:Op maandag 24 september 2007 15:25 schreef satecl het volgende:
Waar kan ik hele wedstrijden van de eredivisie terug kijken..?
Wanneer en hoe wordt dat opgestuurd?quote:Op zondag 23 september 2007 13:52 schreef RubenSosa het volgende:
even bellen met klantenservice..... wordt door medewerker een restitutie formulier ingevuld en doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:18 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wanneer en hoe wordt dat opgestuurd?
Kwaliteit mag nog wel iets beter, het is zeker niet slecht maar anno 2007 kunnen streams beter dan dit.quote:
Je kunt de bitrate toch gewoon onderin Mediaplayer zien?quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:42 schreef patrickt37 het volgende:
Ik heb het gevoel dat na de problemen van vorige week de kwaliteit omlaag is gezet(weet het zeker)
Bitrate zegt niet alles, hoe het benut wordt telt ookquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:21 schreef venomsnake het volgende:
kwaliteit is prima hoor.. 1,04 Mbps
Kabeltje naar je TV is nog idealer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:16 schreef RayMania het volgende:
Ik vind de kwaliteit prima, bij fullscreen gewoon iets verder van je monitor weg gaan zitten.
kan nog altijd ...... ben je nog goedkoper uit..quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Bitrate zegt niet alles, hoe het benut wordt telt ook
Merk trouwens dat ik nu te gewend ben om elke keer de bankpas te pakken en 4.50 te storten... misschien had ik toch maar seizoenskaart moeten kopen.
Mooie TV is dat. Die wou ik ookquote:Op zondag 30 september 2007 14:32 schreef Merkie het volgende:
[afbeelding]
Laptop + Planet Voetbal = [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |