Ik heb nul problemenquote:Op zondag 2 september 2007 15:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ze schakelden tijdens VVV - Roda opeens over op een ander kanaal...
Ik heb redelijk wat buffertijd deze week
Waar staat dat?quote:
Zelfde probleem dus, heb al een klacht gestuurd via http://www.sport1.nl/Premier_League_Live/online_support/quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schandalig slecht. Ik kijk nu al een halfuur naar een beeld met een CL logo en verbinding wordt hersteld, wat om de 5 minuten opnieuw buffert, maar verder geen hol doet.
Allereerst al een probleem met mijn pincode, want uiteraard kan je wel een halfuur van te voren bestellen, maar nog niet invullen - want dat gaat pas een kwartier van te voren open. Dus nog maar een keer geprobeerd. En nu dus al een halfuur hopeloos beeld. Geen beeld dus.
Dat was dus ook mijn idee, maar ik krijg 't boeltje niet voor elkaar vanwege DRM problemen in Windows Media Player 11. Maar daar zie ik weinig problemen mee in dit topic... Iemand die de oplossing weet? Ik kan wmp 11 niet updaten via microsoft vanwege m'n xp-versie...quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit weekend weer eens voor 4,50 een planetpakket genomen. Voor zo'n weekend heb ik het over!
ik ook weer eens, hopelijk weer zo weergaloos weekend als de laatste keerquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit weekend weer eens voor 4,50 een planetpakket genomen. Voor zo'n weekend heb ik het over!
same here..quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
je kunt ook zonder kopen hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:28 schreef RayMania het volgende:
Dat krijg je tegenwoordig bij een nieuwe pc hè.
Nee, werkt wel prima verderquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:26 schreef Tomaz het volgende:
en jullie hebben dus allemaal een legitieme versie van XP of Vista?
ik zie alleen dat je een seizoenskaart kan bestellenquote:Op zondag 23 september 2007 12:08 schreef RayMania het volgende:
http://scripts.planetvoetbal.nl/voetbal/
En dan op de levensgrote banner klikken.
Effe beter kijken en voor 4,50 de match zien.quote:Op zondag 23 september 2007 12:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik zie alleen dat je een seizoenskaart kan bestellen
Idem hier. En nadat niets gebeurde herstart, krijg ik later de mededeling dat code al gebruikt isquote:Op zondag 23 september 2007 12:38 schreef Merkie het volgende:
Stomme Planet Voetbal, site is supertraag en probeer al een kwartier kijkcode in te vullen.![]()
Zelfde hier, krijg dat scherm maar niet voor m'n neusquote:Op zondag 23 september 2007 12:38 schreef Merkie het volgende:
Stomme Planet Voetbal, site is supertraag en probeer al een kwartier kijkcode in te vullen.![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 12:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Effe beter kijken en voor 4,50 de match zien.
quote:SEIZOENSKAART
Voordelig, makkelijk en gegarandeerd toegang tot alle wedstrijden
De Planet Voetbal seizoenskaart is een ideale manier om elk weekend te genieten van uw favoriete voetbal club. Met uw seizoenskaart heeft u niet alleen toegang tot uw de wedstrijden van uw club maar tot alle wedstrijden, elk weekend opnieuw. Daarnaast krijgt u ook toegang tot de playoffs aan het einde van het seizoen. Of u nu elk weekend kijkt, alleen de uitwedstrijden of de toppers voor slechts 79,- euro hoeft u het niet te laten. Uw seizoenskaart geeft u elk weekend gegarandeerd toegang, geen uitverkocht stadion voor u!!!
Bestellen
Klik op de knop “Koop nu” om uw bestelling te starten. U kunt betalen met I-Deal of Creditcard. Aan het einde van de betaalprocedure krijgt u een scherm met daarin uw unieke toegangscode. Deze code is uw persoonlijke seizoenskaart en geeft elk weekend toegang tot alle wedstrijden. Noteer deze code goed en laat deze via de mailoptie naar u zelf mailen!
Hoe werkt het
Als je een wedstrijd wilt zien ga je naar www.planetvoetbal.nl , selecteer een wedstrijd uit het programma en klikt daarop. Er verschijnt nu een pop-up scherm, voer hier de ‘kijkcode’ in en klik op verder. Het virtuele toegangskaartje wordt dan op je PC geïnstalleerd.
Elk weekend dat je wilt kijken moet je de code 1 maal invoeren, hierna kan je live alle wedstrijden volgen. De code is per weekend eenmaal bruikbaar vanaf 1 PC. Je kunt dus kijken op de PC waar vandaan je de code hebt ingevoerd. Natuurlijk kan je ervoor kiezen om de code elk weekend vanaf een andere PC te gebruiken. Planet Voetbal is alleen in Nederland te bekijken.
Had ik paar weken geleden ook, kon ik opeens dubbel betalen. Werkt echt slecht.quote:Op zondag 23 september 2007 12:39 schreef Afunados het volgende:
[..]
Idem hier. En nadat niets gebeurde herstart, krijg ik later de mededeling dat code al gebruikt is![]()
Nu heb ik het wel, maar gebeurt er niks als ik op "verder" klik. Pffquote:Op zondag 23 september 2007 12:39 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Zelfde hier, krijg dat scherm maar niet voor m'n neus
Je moet gewoon naar de wedstrijden gaan, er eentje aanklikken en vervolgens krijg je een popup scherm.quote:Op zondag 23 september 2007 12:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
[afbeelding]
als ik op deze banner klik krijg ik dit:
[..]
![]()
Denk het ook, ze hebben hun capaciteit niet in orde voor deze super sunday.quote:Op zondag 23 september 2007 12:42 schreef patrickt37 het volgende:
Ook hier inlog problemen.
Ik vermoed dat het overbelast is.
Bieden geen mail support hierop.quote:Op zondag 23 september 2007 12:57 schreef Afunados het volgende:
Nounou, heb dus een seizoenskaart, maar door die slome site werd mijn code niet geaccepteerd. Nu dus nogmaal weekendkaart betaald, werkt inmiddels. Iemand het mailadres van Planet?
quote:SEIZOENSKAART
Voordelig, makkelijk en gegarandeerd toegang tot alle wedstrijden
okquote:Op zondag 23 september 2007 12:40 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar de wedstrijden gaan, er eentje aanklikken en vervolgens krijg je een popup scherm.
Nouja nu even niet want het werkt voor geen meter, maar normaal wel.
Ook al gedaan inderdaad... gaat voorlopig vlekkeloosquote:Op zondag 23 september 2007 13:03 schreef vingerplant het volgende:
Gelukkig had ik op tijd ingelogd dus hier loopt het prima.
Ik ga ook vast de stream van psv-feyenoord starten, misschien een goede tip
Nogal ja.quote:Op zondag 23 september 2007 13:09 schreef Enemy het volgende:
Bij mij werkt het gvd ook niet. Code ingevoerd en het was mislukt, en nu zegt ie dat de code reeds is gebruikt.
Wat een oplichters zeg.
Jij hebt in ieder geval nog een nieuwe code, die kon hij mij al niet eens meer gevenquote:Op zondag 23 september 2007 13:13 schreef Darien het volgende:
Heb na 20! min iemand van Planet aan de telefoon gekregen, die zegt dat het overbelast is en dat hij daar verder niets aan kan doen.... Heb wel een nieuwe code gekregen, maar die bewaar ik maar voor later...
Haha alleen heb ik daar weinig aanquote:Op zondag 23 september 2007 13:15 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval nog een nieuwe code, die kon hij mij al niet eens meer geven
verkeerde topicquote:Op zondag 23 september 2007 13:15 schreef patrickt37 het volgende:
Huntelaarrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad, bij mij was dat ook zo.quote:Op zondag 23 september 2007 13:09 schreef Enemy het volgende:
Bij mij werkt het gvd ook niet. Code ingevoerd en het was mislukt, en nu zegt ie dat de code reeds is gebruikt.
Wat een oplichters zeg.
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 23 september 2007 13:35 schreef Merkie het volgende:
Heb nu een nieuwe code.
Gebeld met helpdesk, hij zei dat de code het niet zou doen maar hij doet het wel. Ik kijk nu Ajax.quote:Op zondag 23 september 2007 13:35 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Dank voor de info, het is me nu inderdaad ook eindelijk gelukt. Kan ik in ieder geval nog een half uurtje Ajax kijken...quote:Op zondag 23 september 2007 13:52 schreef RubenSosa het volgende:
je kunt je weer aanmelden
helpdesk zei rond 14.00 gaat de server weer in de lucht....ik heb net een code gekocht
en voor mensen met seizoenkaart (zoals ik) kunnen de kosten voor extra kaartje terugvragen via formulier dat wordt opgestuurd.
Gaan ze dat standaard opsturen?quote:Op zondag 23 september 2007 13:52 schreef RubenSosa het volgende:
je kunt je weer aanmelden
helpdesk zei rond 14.00 gaat de server weer in de lucht....ik heb net een code gekocht
en voor mensen met seizoenkaart (zoals ik) kunnen de kosten voor extra kaartje terugvragen via formulier dat wordt opgestuurd.
had echt nergens geen last van, ging prima (de stream danquote:Op zondag 23 september 2007 16:09 schreef Enemy het volgende:
PSV - Feyenoord hapert contant - echt irritant zeg.
Hier ging het ook prima. Vind het wel fijn systeem zo: Nederlands voetbal op mijn monitor en Engels/Italiaans voetbal als achtergrond op mijn tv ernaast.quote:
Misschien maar eens je computer en/of verbinding nakijken?quote:Op zondag 23 september 2007 16:09 schreef Enemy het volgende:
Ik heb een nieuwe code gekocht a 4,50 en az - ajax ging prima de 2e helft.
PSV - Feyenoord hapert contant - echt irritant zeg.
Ik wil mijn geld in elk geval terug
doe ik normaal ook eerder....maar was zaterdag avond zelf aanwezig bij een wedstrijd waardoor ik het vergeten was..quote:Op zondag 23 september 2007 18:05 schreef the_undertaker het volgende:
Heb ook geen klagen gehad, maar ik activeer me seizoenskaart code altijd al op vrijdagochtend. Want ik zag de bui al weer hangen dit weekend
Hele wedstrijden weet ik niet, maar samenvattingen kun je hier terugzien.quote:Op maandag 24 september 2007 15:25 schreef satecl het volgende:
Waar kan ik hele wedstrijden van de eredivisie terug kijken..?
Wanneer en hoe wordt dat opgestuurd?quote:Op zondag 23 september 2007 13:52 schreef RubenSosa het volgende:
even bellen met klantenservice..... wordt door medewerker een restitutie formulier ingevuld en doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:18 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wanneer en hoe wordt dat opgestuurd?
Kwaliteit mag nog wel iets beter, het is zeker niet slecht maar anno 2007 kunnen streams beter dan dit.quote:
Je kunt de bitrate toch gewoon onderin Mediaplayer zien?quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:42 schreef patrickt37 het volgende:
Ik heb het gevoel dat na de problemen van vorige week de kwaliteit omlaag is gezet(weet het zeker)
Bitrate zegt niet alles, hoe het benut wordt telt ookquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:21 schreef venomsnake het volgende:
kwaliteit is prima hoor.. 1,04 Mbps
Kabeltje naar je TV is nog idealer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:16 schreef RayMania het volgende:
Ik vind de kwaliteit prima, bij fullscreen gewoon iets verder van je monitor weg gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |