Wordt op kanaal van ajax uitgezondenquote:Op zondag 2 september 2007 12:19 schreef the_undertaker het volgende:
Weet iemand het juiste kanaal voor Vitesse - NEC ?
Op planetvoetbal krijg ik als ik er op klik de stream voor Ajax - Groningen vanmiddag
Ik neem aan dat je tot Juni 2008 bedoeld. 2,5 seizoen kopen lijkt me een beetje apart. In Januari worden de rechten wel weer opnieuw verkocht.quote:Op zondag 2 september 2007 14:57 schreef foetre het volgende:
Ik wil tele2 gaan nemen in de plaats van casema voor het voetbal.
maar nu lees ik dat ze de rechten maar tot januari 2008 hebben![]()
Er zit dus een beetje risico aan vast
Ze schakelden tijdens VVV - Roda opeens over op een ander kanaal...quote:Op zondag 2 september 2007 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nul problemen dit weekend hoor.
nee januariquote:Op zondag 2 september 2007 15:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je tot Juni 2008 bedoeld. 2,5 seizoen kopen lijkt me een beetje apart. In Januari worden de rechten wel weer opnieuw verkocht.
Ik heb nul problemenquote:Op zondag 2 september 2007 15:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ze schakelden tijdens VVV - Roda opeens over op een ander kanaal...
Ik heb redelijk wat buffertijd deze week
Waar staat dat?quote:
Zelfde probleem dus, heb al een klacht gestuurd via http://www.sport1.nl/Premier_League_Live/online_support/quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schandalig slecht. Ik kijk nu al een halfuur naar een beeld met een CL logo en verbinding wordt hersteld, wat om de 5 minuten opnieuw buffert, maar verder geen hol doet.
Allereerst al een probleem met mijn pincode, want uiteraard kan je wel een halfuur van te voren bestellen, maar nog niet invullen - want dat gaat pas een kwartier van te voren open. Dus nog maar een keer geprobeerd. En nu dus al een halfuur hopeloos beeld. Geen beeld dus.
Dat was dus ook mijn idee, maar ik krijg 't boeltje niet voor elkaar vanwege DRM problemen in Windows Media Player 11. Maar daar zie ik weinig problemen mee in dit topic... Iemand die de oplossing weet? Ik kan wmp 11 niet updaten via microsoft vanwege m'n xp-versie...quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit weekend weer eens voor 4,50 een planetpakket genomen. Voor zo'n weekend heb ik het over!
ik ook weer eens, hopelijk weer zo weergaloos weekend als de laatste keerquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit weekend weer eens voor 4,50 een planetpakket genomen. Voor zo'n weekend heb ik het over!
same here..quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
je kunt ook zonder kopen hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:28 schreef RayMania het volgende:
Dat krijg je tegenwoordig bij een nieuwe pc hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |