denk het niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
Deeltje 4 over de betaalde livestreams van www.planet.nl/voetbal
Kosten bedragen 4.50 per speelronde of 79 euro voor een seizoensabbonement.
Laatste post:
Ik heb betaald voor weekend op deze pc maar zit morgen op andere pc.. kan ik ergens een license file van mn pc op usb stick zetten en daar laden?
Nu met planet dus ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:42 schreef APK het volgende:
TVP.
DGK en het ATP tennis hebben ook betaalstreams en die schijnen het hele jaar door te kunnen lopen na één betaling.
er zijn ook engelse streams hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:12 schreef MaxPower het volgende:
Is dit topic ook voor de sport1 stream en zo ja, heeft iemand die al geprobeerd? (morgen misschien ff dokken voor City-United, als die beter is dan een chinese stream)
Voor alle streams zoals Planet, Sport1 dit topic. Andere streams via P2P programma's hier:quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:12 schreef MaxPower het volgende:
Is dit topic ook voor de sport1 stream en zo ja, heeft iemand die al geprobeerd? (morgen misschien ff dokken voor City-United, als die beter is dan een chinese stream)
Vorig jaar CL streams waren prima te doen. NL commentaar, in de rust analyses. Geen buffer etc. Gewoon goed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:12 schreef MaxPower het volgende:
Heb ik ook. Misschien omdat de wedstrijd nog niet begonnen is?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:21 schreef RayMania het volgende:
Lekker dan. Hier doet 'ie het niet. Ik klik op 'Wedstrijden' en krijg een scherm met "Er zijn op dit moment geen Live Tele2 Eredivisie wedstrijden".
Ongelooflijk.
http://streams.planetvoetbal.nl/cgi-bin/reflector.cgi?wm9=true&title=EREDIV05+WebCast&stream=EREDIV05quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:40 schreef RubenSosa het volgende:
weet iemand hoe je de wedstrijden van planet in wmp kan kijken? er staat geen linkje achter
thnx snap alleen niet waarom het icoon mist bij Planetquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
http://streams.planetvoetbal.nl/cgi-bin/reflector.cgi?wm9=true&title=EREDIV05+WebCast&stream=EREDIV05
Openen in WMP (url invoeren).
Nu prima beeld.
Ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:00 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn er al mensen die een seizoenskaart van Planet Voetbal hebben genomen?
Zie: http://scripts.planetvoetbal.nl/voetbal/#
Jep.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:00 schreef M0NTANA het volgende:
Mén heb jij geeneens een Ajax-seizoenskaart? Nepsupporter. Teletekstgloryhunter. Enzo.quote:
Ga op zondag vaak twee keer naar de kerk. En heb tussendoor ook vaak genoeg andere bezigheden die ik belangrijker vind dan voetbal. Als ze nou, net als in Duitsland en Engeland, vooral op zaterdag zouden spelen, zou ik zeker een seizoenskaart hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mén heb jij geeneens een Ajax-seizoenskaart? Nepsupporter. Teletekstgloryhunter. Enzo.
Twee keer per dag? Dat haal ik tegenwoordig niet eens meer per jaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ga op zondag vaak twee keer naar de kerk. En heb tussendoor ook vaak genoeg andere bezigheden die ik belangrijker vind dan voetbal. Als ze nou, net als in Duitsland en Engeland, vooral op zaterdag zouden spelen, zou ik zeker een seizoenskaart hebben.
Zekers. Ik kan niet elke zondag kijken, maar ik heb er afgelopen seizoen toch redelijk vaak gebruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Twee keer per dag? Dat haal ik tegenwoordig niet eens meer per jaar.
Maar goed, voor jou dus wel ideaal dat je relatief goedkoop dus niets hoeft te missen.
"Daar hoorden zij engelen zingen..."quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:29 schreef MaxPower het volgende:
Wel vette songs in de kerk man, beter dan in de Arena.
En vallende kwartels uit de lucht in de woestijn, net als Suarez.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:52 schreef koningdavid het volgende:
Tja, in de kerk gaat het ook vaak over joden en godenzonen, dus ja... er zijn wel parallelen.![]()
Yup, ik. En ook venomsnake, Veerboot en volgens mij BliksemSchigt ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:00 schreef M0NTANA het volgende:
Bevalt het een beetje? Ook al kan je daar na één speelronde nog niet alles over zeggen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup, ik. En ook venomsnake, Veerboot en volgens mij BliksemSchigt ook.
Weinig haperingen. Eigenlijk best goed fullscreen beeld. Kunt meerdere streams tegelijk streamen als je alle streamkanalen apart op een webpagina embed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bevalt het een beetje? Ook al kan je daar na één speelronde nog niet alles over zeggen.
Het beviel prima. Goed beeld, geen buffer, geluid liep synchroom.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bevalt het een beetje? Ook al kan je daar na één speelronde nog niet alles over zeggen.
Doet het prima hier.. Ik hoefde trouwens helemaal niet die code opnieuw in te voeren.quote:
Waarschijnlijk hoeft dat niet bij een verlenging. Als je op een andere computer zou inloggen dan zou je DRM van vorige week automatisch verlopen op deze computer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doet het prima hier.. Ik hoefde trouwens helemaal niet die code opnieuw in te voeren.
Met de code's en wat andere kleine dingen maar ik ga er vanuit dat dit het laatste weekend is met problemen, misschien is het zelfs al (bijna) opgelost.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:11 schreef Wessiej het volgende:
Problemen met wat precies?
Welke browser gebruik je? Mijn ervaring is dat het uitsluitend werkt met IE met de juiste Windows Media Player geinstalleerd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:18 schreef RayMania het volgende:
Ik word er een beetje kriegel van. Elke keer als ik de Planet voetbalsite wil laden krijg ik een wit scherm. Heb alles geprobeerd, maar het blijft.
1-0 binnen een paar minuten na een gigantisch lachwekkende en blunderde situatie met Babosquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:27 schreef the_undertaker het volgende:
Ik ga denk ik maar naar Vitesse - AZ met mn seizoenskaart. PSV zal weer niet om aan te zien zijn denk ik.
In die balk waar de Play knop enz staat even op de rechtermuisknop drukken en dan staat het ergensquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:38 schreef -J-D- het volgende:
[..]
1-0 binnen een paar minuten na een gigantisch lachwekkende en blunderde situatie met Babos
-edit-
Mijn WMP versie heeft geen menu-onderdeel/knopje; URL openen of zo
Bekend probleem?
Heldquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In die balk waar de Play knop enz staat even op de rechtermuisknop drukken en dan staat het ergens
En je cluppie heeft ook nog verlorenquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:56 schreef venomsnake het volgende:
Mijn computer liep vast en nu doen de streams het niet meer. Hij start de streams niet eens, krijg gewoon zwart beeld.
Ik weet dat het probleem bij mijn computer zit, maar ik weet niet waar het aan ligt.![]()
Kreeg een foutmelding, niet gelezen, dus denk het wel. Nu geprobeerd in mediaplayer te openen. Blijft staan op 'In buffer opslaan' twee streepjes.. En verder helemaal niets.quote:
Nu ik het zie, dat kreeg ik ook. Maar ook al werkt de stream, hij staat gewoon op zwart met de melding dat er geen wedstrijden zijn. Dus ik denk niet dat dat vanavond nog goed komt. Slechte zaak.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik krijg dit:
Klik
Maar ik gebruik gewoon de http:// URL van de website
Jups, die.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:06 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je deze:
http://streams.planetvoetbal.nl/cgi-bin/reflector.cgi?wm9=true&title=EREDIV01+WebCast&stream=EREDIV01
Ja ik doe hetzelfde, ik dacht juist lekker op de PC te kunnen kijken en onderwijl beetje surfen. Niet dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:07 schreef Stereotomy het volgende:
Voordat ik al mijn netwerkconnecties sloop, ga ik maar ff TV kijken. ff in de rust verder prutsen.
Echt slecht dit.
Moet je de datum en tijd van je PC goedzetten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:04 schreef the_undertaker het volgende:
Nu werkt ie. Maar krijg je doodleuk de melding dat er geen wedstrijden zijn![]()
Idiotenquote:[21:01] <Brombeer> voor de duidelijk heren voetbalnerds en dames ------ er is een storing en de techneuten zijn hard aan het werk om dit op te lossen tot die tijd moeten jullie het met ons doen
[21:01] <Voetbalfan682> maak er maar een topic van
[21:01] <Voetbalfan928> ja als topic zetten is idd handiger dan de 0900 melding![]()
[21:01] <Voetbalfan682> nee hoor 0900-melding kunnen ze nog meer geld uit onze zakken kloppen
[21:02] *** Gandalf veranderde het onderwerp naar er is een technische storing, de technische dienst werkt er aan (0900-1905 optie 5)
Wordt op kanaal van ajax uitgezondenquote:Op zondag 2 september 2007 12:19 schreef the_undertaker het volgende:
Weet iemand het juiste kanaal voor Vitesse - NEC ?
Op planetvoetbal krijg ik als ik er op klik de stream voor Ajax - Groningen vanmiddag
Ik neem aan dat je tot Juni 2008 bedoeld. 2,5 seizoen kopen lijkt me een beetje apart. In Januari worden de rechten wel weer opnieuw verkocht.quote:Op zondag 2 september 2007 14:57 schreef foetre het volgende:
Ik wil tele2 gaan nemen in de plaats van casema voor het voetbal.
maar nu lees ik dat ze de rechten maar tot januari 2008 hebben![]()
Er zit dus een beetje risico aan vast
Ze schakelden tijdens VVV - Roda opeens over op een ander kanaal...quote:Op zondag 2 september 2007 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nul problemen dit weekend hoor.
nee januariquote:Op zondag 2 september 2007 15:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je tot Juni 2008 bedoeld. 2,5 seizoen kopen lijkt me een beetje apart. In Januari worden de rechten wel weer opnieuw verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |