had echt nergens geen last van, ging prima (de stream danquote:Op zondag 23 september 2007 16:09 schreef Enemy het volgende:
PSV - Feyenoord hapert contant - echt irritant zeg.
Hier ging het ook prima. Vind het wel fijn systeem zo: Nederlands voetbal op mijn monitor en Engels/Italiaans voetbal als achtergrond op mijn tv ernaast.quote:
Misschien maar eens je computer en/of verbinding nakijken?quote:Op zondag 23 september 2007 16:09 schreef Enemy het volgende:
Ik heb een nieuwe code gekocht a 4,50 en az - ajax ging prima de 2e helft.
PSV - Feyenoord hapert contant - echt irritant zeg.
Ik wil mijn geld in elk geval terug
doe ik normaal ook eerder....maar was zaterdag avond zelf aanwezig bij een wedstrijd waardoor ik het vergeten was..quote:Op zondag 23 september 2007 18:05 schreef the_undertaker het volgende:
Heb ook geen klagen gehad, maar ik activeer me seizoenskaart code altijd al op vrijdagochtend. Want ik zag de bui al weer hangen dit weekend
Hele wedstrijden weet ik niet, maar samenvattingen kun je hier terugzien.quote:Op maandag 24 september 2007 15:25 schreef satecl het volgende:
Waar kan ik hele wedstrijden van de eredivisie terug kijken..?
Wanneer en hoe wordt dat opgestuurd?quote:Op zondag 23 september 2007 13:52 schreef RubenSosa het volgende:
en voor mensen met seizoenkaart (zoals ik) kunnen de kosten voor extra kaartje terugvragen via formulier dat wordt opgestuurd.
even bellen met klantenservice..... wordt door medewerker een restitutie formulier ingevuld en doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:18 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wanneer en hoe wordt dat opgestuurd?
Kwaliteit mag nog wel iets beter, het is zeker niet slecht maar anno 2007 kunnen streams beter dan dit.quote:
Je kunt de bitrate toch gewoon onderin Mediaplayer zien?quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:42 schreef patrickt37 het volgende:
Ik heb het gevoel dat na de problemen van vorige week de kwaliteit omlaag is gezet(weet het zeker)
Bitrate zegt niet alles, hoe het benut wordt telt ookquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:21 schreef venomsnake het volgende:
kwaliteit is prima hoor.. 1,04 Mbps
Kabeltje naar je TV is nog idealer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:16 schreef RayMania het volgende:
Ik vind de kwaliteit prima, bij fullscreen gewoon iets verder van je monitor weg gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |