okquote:Op zondag 23 september 2007 12:40 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar de wedstrijden gaan, er eentje aanklikken en vervolgens krijg je een popup scherm.
Nouja nu even niet want het werkt voor geen meter, maar normaal wel.
Ook al gedaan inderdaad... gaat voorlopig vlekkeloosquote:Op zondag 23 september 2007 13:03 schreef vingerplant het volgende:
Gelukkig had ik op tijd ingelogd dus hier loopt het prima.
Ik ga ook vast de stream van psv-feyenoord starten, misschien een goede tip
Nogal ja.quote:Op zondag 23 september 2007 13:09 schreef Enemy het volgende:
Bij mij werkt het gvd ook niet. Code ingevoerd en het was mislukt, en nu zegt ie dat de code reeds is gebruikt.
Wat een oplichters zeg.
Jij hebt in ieder geval nog een nieuwe code, die kon hij mij al niet eens meer gevenquote:Op zondag 23 september 2007 13:13 schreef Darien het volgende:
Heb na 20! min iemand van Planet aan de telefoon gekregen, die zegt dat het overbelast is en dat hij daar verder niets aan kan doen.... Heb wel een nieuwe code gekregen, maar die bewaar ik maar voor later...
Haha alleen heb ik daar weinig aanquote:Op zondag 23 september 2007 13:15 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval nog een nieuwe code, die kon hij mij al niet eens meer geven
verkeerde topicquote:Op zondag 23 september 2007 13:15 schreef patrickt37 het volgende:
Huntelaarrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad, bij mij was dat ook zo.quote:Op zondag 23 september 2007 13:09 schreef Enemy het volgende:
Bij mij werkt het gvd ook niet. Code ingevoerd en het was mislukt, en nu zegt ie dat de code reeds is gebruikt.
Wat een oplichters zeg.
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 23 september 2007 13:35 schreef Merkie het volgende:
Heb nu een nieuwe code.
Gebeld met helpdesk, hij zei dat de code het niet zou doen maar hij doet het wel. Ik kijk nu Ajax.quote:Op zondag 23 september 2007 13:35 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Dank voor de info, het is me nu inderdaad ook eindelijk gelukt. Kan ik in ieder geval nog een half uurtje Ajax kijken...quote:Op zondag 23 september 2007 13:52 schreef RubenSosa het volgende:
je kunt je weer aanmelden
helpdesk zei rond 14.00 gaat de server weer in de lucht....ik heb net een code gekocht
en voor mensen met seizoenkaart (zoals ik) kunnen de kosten voor extra kaartje terugvragen via formulier dat wordt opgestuurd.
Gaan ze dat standaard opsturen?quote:Op zondag 23 september 2007 13:52 schreef RubenSosa het volgende:
je kunt je weer aanmelden
helpdesk zei rond 14.00 gaat de server weer in de lucht....ik heb net een code gekocht
en voor mensen met seizoenkaart (zoals ik) kunnen de kosten voor extra kaartje terugvragen via formulier dat wordt opgestuurd.
had echt nergens geen last van, ging prima (de stream danquote:Op zondag 23 september 2007 16:09 schreef Enemy het volgende:
PSV - Feyenoord hapert contant - echt irritant zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |