Nou bij een ander aanzienlijk deel van het electoraat leven ook bepaalde vragen, maar dergelijke topics verdwijnen ook naar onz. Dus gelijke monniken, gelijke kappen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:38 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Dit moet je niet afdoen als onzin.![]()
Bij een aanzienlijk deel van het electoraat leven deze vragen en nu zit de PVV in de kamer om deze zaken aan te kaarten.
Poging tot censuur en een cordon sanitaire van Wilders. Hoe typisch links weer.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:34 schreef LENUS het volgende:
Pol-->Onz
Als ik diverse discussies op WFL goed begrijp, is het verbond inderdaad vernieuwd en zijn de joden dus door god verlaten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een nieuwere versie van het testament, het verbond dus. Joden zijn dus primitief.
Dat een aanzienlijk deel van het electoraat deze vragen heeft, maakt ze niet minder onzin.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:38 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Dit moet je niet afdoen als onzin.![]()
Bij een aanzienlijk deel van het electoraat leven deze vragen en nu zit de PVV in de kamer om deze zaken aan te kaarten.
De discussie heeft volgensmij niet eens met een of andere god te maken, meer met een populistische freak die quotes uit zn verband trekt uit het ene boek, terwijl hij de rest van (interpetaties van) boeken met rust laat(als je dan mee rekent dat hij in en buiten de kamer geen debat wil aangaan, die hij ws wil en wetend zou verliezen tegen de gemmiddelde amateur theoloog).quote:Op woensdag 19 september 2007 00:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als ik diverse discussies op WFL goed begrijp, is het verbond inderdaad vernieuwd en zijn de joden dus door god verlaten.
Maar daar weet ik verder niet veel van. Wel dat de god van het OT een wraakzuchtige is en die van het NT een liefdevolle god.
Hoe verkoopt hij dit aan zijn joodse vrouw?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:04 schreef Plato1980 het volgende:
Wilders doet net alfos het Nieuwe Testament een liberale versie van het Oude Testament is.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:01 schreef 18konijn het volgende:
Hoe kan Wilders zoiets idioots zeggen? Hij pretendeert nota bene Israël- en Midden-Oostenkenner te zijn?
Hoe kun je Israëlkenner zijn als je geen benul van de relatie tussen OT en NT hebt?
Probleem van Wilder is, dat hij zichzelf steeds moet overtreffen qua extreme uitspraken wil hij in de publiciteit blijven. Maar op een gegeven moment word je ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:27 schreef nonzz het volgende:
Wilders wordt een beetje saai zo langzaam aan. Ik verwacht weer een beetje een schokkende uitspraak van hem.
Ik denk dat hij ook nog wel gaat pleiten voor de doodstraf.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Probleem van Wilder is, dat hij zichzelf steeds moet overtreffen qua extreme uitspraken wil hij in de publiciteit blijven. Maar op een gegeven moment word je ongeloofwaardig.
Hij is allang ongeloofwaardig. Maar op een gegeven moment wordt hij ook voor z'n achterban ongeloofwaardig inderdaad.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Probleem van Wilder is, dat hij zichzelf steeds moet overtreffen qua extreme uitspraken wil hij in de publiciteit blijven. Maar op een gegeven moment word je ongeloofwaardig.
Hij is al begonnen, of vind jij "knettergek" geen scheldwoord? Nog niet heel erg, maar het begin is er.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:36 schreef nonzz het volgende:
[..]
Hij is allang ongeloofwaardig. Maar op een gegeven moment wordt hij ook voor z'n achterban ongeloofwaardig inderdaad.
Ik wacht op het moment dat hij echt moet gaan schelden in het parlement om nog aandacht te krijgen. Alles onder het mom van vrijheid van meningsuiting uiteraard.
Inderdaad. Maar je merkt het ook aan andere zaken. Toen hij net uit de VVD stapte heeft hij iets gezegd in de zin van: "Ik heb niets tegen de islam, ik heb alleen iets tegen de extremen uitwassen van de islam". Als je dat nu tegen Wilders zelf zou zeggen zou hij je uitlachen. Nu zit hij meer op de lijn: "Alles aan de islam is kut, we moeten het uitroeien". Geef hem nog een jaar het het gaat van:"Alle moslims moeten een gele halve maan op hun kleding dragen".quote:Op donderdag 20 september 2007 23:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hij is al begonnen, of vind jij "knettergek" geen scheldwoord? Nog niet heel erg, maar het begin is er.
Zou hij een reďncarnatie van Hitler zijn? Hij heeft ook wel iets met haar. En dan is Drion Gaus zeker de reďncarnatie van Goebbels? (of was het nou Grauss en Göbels?)quote:Op donderdag 20 september 2007 23:29 schreef nonzz het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar je merkt het ook aan andere zaken. Toen hij net uit de VVD stapte heeft hij iets gezegd in de zin van: "Ik heb niets tegen de islam, ik heb alleen iets tegen de extremen uitwassen van de islam". Als je dat nu tegen Wilders zelf zou zeggen zou hij je uitlachen. Nu zit hij meer op de lijn: "Alles aan de islam is kut, we moeten het uitroeien". Geef hem nog een jaar het het gaat van:"Alle moslims moeten een gele halve maan op hun kleding dragen".
Hij heeft al wel twee jodinnetjes getrouwd. Twee mislukte huwelijken.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:01 schreef 18konijn het volgende:
Hoe kan Wilders zoiets idioots zeggen? Hij pretendeert nota bene Israël- en Midden-Oostenkenner te zijn?
Hoe kun je Israëlkenner zijn als je geen benul van de relatie tussen OT en NT hebt?
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:52 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Zou hij een reďncarnatie van Hitler zijn? Hij heeft ook wel iets met haar. En dan is Drion Gaus zeker de reďncarnatie van Goebbels? (of was het nou Grauss en Göbels?)
Wordt nog wat, want er zijn iets van een miljard moslims op de wereld.
vraag 4: Hoeveel comma's kan je in een zin plaatsen?quote:37 katten en 5 honden in beslag genomen - Kamervragen
woensdag 19 september 2007
Vragen van de Leden Graus en de Roon (beiden PVV) aan de ministers van Justitie en LNV over het bericht (*) dat de politie dinsdagmiddag 18 september 2007 in een woning te Simpelveld 37 katten en 5 honden, allen ziek en verwaarloosd, in beslag heeft genomen.
1.)
Is de minister bekend met het bericht (*) dat de politie dinsdagmiddag 18 september 2007 in een woning te Simpelveld 37 katten en 5 honden, allen ziek en verwaarloosd, in beslag heeft genomen?
2.)
Is het de minister bekend dat de daders, na een proces verbaal, bij familie zijn ondergebracht?
3.)
Zo ja, is het de minister bekend of het hier om recidivisten gaat?
4.)
Zou het u niet netjes staan om als hoeders van respect en fatsoen, in de strijd tegen respectloze, onfatsoenlijke handelingen tegen weerloze dieren, zwaardere minimum (gevangenis)straffen en een levenslang verbod op het houden van dieren voor de daders, mogelijk te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |