abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:43:37 #181
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53271006
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:38 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Dit moet je niet afdoen als onzin.
Bij een aanzienlijk deel van het electoraat leven deze vragen en nu zit de PVV in de kamer om deze zaken aan te kaarten.
Nou bij een ander aanzienlijk deel van het electoraat leven ook bepaalde vragen, maar dergelijke topics verdwijnen ook naar onz. Dus gelijke monniken, gelijke kappen.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:48:18 #182
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53271126
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:34 schreef LENUS het volgende:
Pol-->Onz
Poging tot censuur en een cordon sanitaire van Wilders. Hoe typisch links weer.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:04:22 #183
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_53279617
Wilders doet net alfos het Nieuwe Testament een liberale versie van het Oude Testament is.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_53290025
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:20 schreef Monidique het volgende:

[..]

Een nieuwere versie van het testament, het verbond dus. Joden zijn dus primitief.
Als ik diverse discussies op WFL goed begrijp, is het verbond inderdaad vernieuwd en zijn de joden dus door god verlaten.
Maar daar weet ik verder niet veel van. Wel dat de god van het OT een wraakzuchtige is en die van het NT een liefdevolle god.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_53290069
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:38 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Dit moet je niet afdoen als onzin.
Bij een aanzienlijk deel van het electoraat leven deze vragen en nu zit de PVV in de kamer om deze zaken aan te kaarten.
Dat een aanzienlijk deel van het electoraat deze vragen heeft, maakt ze niet minder onzin.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_53290714
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:57 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Als ik diverse discussies op WFL goed begrijp, is het verbond inderdaad vernieuwd en zijn de joden dus door god verlaten.
Maar daar weet ik verder niet veel van. Wel dat de god van het OT een wraakzuchtige is en die van het NT een liefdevolle god.
De discussie heeft volgensmij niet eens met een of andere god te maken, meer met een populistische freak die quotes uit zn verband trekt uit het ene boek, terwijl hij de rest van (interpetaties van) boeken met rust laat(als je dan mee rekent dat hij in en buiten de kamer geen debat wil aangaan, die hij ws wil en wetend zou verliezen tegen de gemmiddelde amateur theoloog).
  woensdag 19 september 2007 @ 10:50:08 #187
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53294422
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:04 schreef Plato1980 het volgende:
Wilders doet net alfos het Nieuwe Testament een liberale versie van het Oude Testament is.
Hoe verkoopt hij dit aan zijn joodse vrouw?

"Sorry, schat, jullie hebben God 1.0 Bčta. Heeft nog niet eens een o: G-d. Wij zijn helemaal vernieuwd, met superdeluve God van de Liefde."
  woensdag 19 september 2007 @ 14:01:55 #188
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_53299478
Hoe kan Wilders zoiets idioots zeggen? Hij pretendeert nota bene Israël- en Midden-Oostenkenner te zijn?
Hoe kun je Israëlkenner zijn als je geen benul van de relatie tussen OT en NT hebt?
It's not a lie, if you believe
pi_53317503
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:01 schreef 18konijn het volgende:
Hoe kan Wilders zoiets idioots zeggen? Hij pretendeert nota bene Israël- en Midden-Oostenkenner te zijn?
Hoe kun je Israëlkenner zijn als je geen benul van de relatie tussen OT en NT hebt?

De joden geloven toch alleen in het OT en niet in het NT. Dus wat heeft de relatie tussen die twee bundels dan te maken met israël (mhizgw)?
  donderdag 20 september 2007 @ 18:27:52 #190
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_53334004
Wilders wordt een beetje saai zo langzaam aan. Ik verwacht weer een beetje een schokkende uitspraak van hem.
lege ton
pi_53335757
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:27 schreef nonzz het volgende:
Wilders wordt een beetje saai zo langzaam aan. Ik verwacht weer een beetje een schokkende uitspraak van hem.
Probleem van Wilder is, dat hij zichzelf steeds moet overtreffen qua extreme uitspraken wil hij in de publiciteit blijven. Maar op een gegeven moment word je ongeloofwaardig.
pi_53335805
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:28 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Probleem van Wilder is, dat hij zichzelf steeds moet overtreffen qua extreme uitspraken wil hij in de publiciteit blijven. Maar op een gegeven moment word je ongeloofwaardig.
Ik denk dat hij ook nog wel gaat pleiten voor de doodstraf.
  donderdag 20 september 2007 @ 21:36:29 #193
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_53339892
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:28 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hij is allang ongeloofwaardig. Maar op een gegeven moment wordt hij ook voor z'n achterban ongeloofwaardig inderdaad.

Ik wacht op het moment dat hij echt moet gaan schelden in het parlement om nog aandacht te krijgen. Alles onder het mom van vrijheid van meningsuiting uiteraard.
lege ton
pi_53342764
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:36 schreef nonzz het volgende:

[..]

Hij is allang ongeloofwaardig. Maar op een gegeven moment wordt hij ook voor z'n achterban ongeloofwaardig inderdaad.

Ik wacht op het moment dat hij echt moet gaan schelden in het parlement om nog aandacht te krijgen. Alles onder het mom van vrijheid van meningsuiting uiteraard.
Hij is al begonnen, of vind jij "knettergek" geen scheldwoord? Nog niet heel erg, maar het begin is er.
  donderdag 20 september 2007 @ 23:29:00 #195
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_53343744
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:00 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hij is al begonnen, of vind jij "knettergek" geen scheldwoord? Nog niet heel erg, maar het begin is er.
Inderdaad. Maar je merkt het ook aan andere zaken. Toen hij net uit de VVD stapte heeft hij iets gezegd in de zin van: "Ik heb niets tegen de islam, ik heb alleen iets tegen de extremen uitwassen van de islam". Als je dat nu tegen Wilders zelf zou zeggen zou hij je uitlachen. Nu zit hij meer op de lijn: "Alles aan de islam is kut, we moeten het uitroeien". Geef hem nog een jaar het het gaat van:"Alle moslims moeten een gele halve maan op hun kleding dragen".
lege ton
pi_53344472
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:29 schreef nonzz het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar je merkt het ook aan andere zaken. Toen hij net uit de VVD stapte heeft hij iets gezegd in de zin van: "Ik heb niets tegen de islam, ik heb alleen iets tegen de extremen uitwassen van de islam". Als je dat nu tegen Wilders zelf zou zeggen zou hij je uitlachen. Nu zit hij meer op de lijn: "Alles aan de islam is kut, we moeten het uitroeien". Geef hem nog een jaar het het gaat van:"Alle moslims moeten een gele halve maan op hun kleding dragen".
Zou hij een reďncarnatie van Hitler zijn? Hij heeft ook wel iets met haar. En dan is Drion Gaus zeker de reďncarnatie van Goebbels? (of was het nou Grauss en Göbels?)
Wordt nog wat, want er zijn iets van een miljard moslims op de wereld.
pi_53350906
tvp
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:04:41 #198
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53350957
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:01 schreef 18konijn het volgende:
Hij heeft al wel twee jodinnetjes getrouwd. Twee mislukte huwelijken.
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:05:59 #199
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53350995
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:52 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Zou hij een reďncarnatie van Hitler zijn? Hij heeft ook wel iets met haar. En dan is Drion Gaus zeker de reďncarnatie van Goebbels? (of was het nou Grauss en Göbels?)
Wordt nog wat, want er zijn iets van een miljard moslims op de wereld.
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:33:19 #200
191256 Nakur_de_Islani
De wereld is gek en ik ook
pi_53351693
quote:
37 katten en 5 honden in beslag genomen - Kamervragen
woensdag 19 september 2007
Vragen van de Leden Graus en de Roon (beiden PVV) aan de ministers van Justitie en LNV over het bericht (*) dat de politie dinsdagmiddag 18 september 2007 in een woning te Simpelveld 37 katten en 5 honden, allen ziek en verwaarloosd, in beslag heeft genomen.
1.)
Is de minister bekend met het bericht (*) dat de politie dinsdagmiddag 18 september 2007 in een woning te Simpelveld 37 katten en 5 honden, allen ziek en verwaarloosd, in beslag heeft genomen?
2.)
Is het de minister bekend dat de daders, na een proces verbaal, bij familie zijn ondergebracht?
3.)
Zo ja, is het de minister bekend of het hier om recidivisten gaat?
4.)
Zou het u niet netjes staan om als hoeders van respect en fatsoen, in de strijd tegen respectloze, onfatsoenlijke handelingen tegen weerloze dieren, zwaardere minimum (gevangenis)straffen en een levenslang verbod op het houden van dieren voor de daders, mogelijk te maken?
vraag 4: Hoeveel comma's kan je in een zin plaatsen?
"Magië bestaat niet, er is alleen maar spul"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')