Goh, denk je, als ze vanochtend nog in Biarritz was ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:29 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
12 uur lang, waar ben je geweest?
Gokje, Frankrijk?
Ik heb ook hongerquote:
wil je het echt allemaal weten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:29 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
12 uur lang, waar ben je geweest?
Gokje, Frankrijk?
Ik stokbroodje Satequote:Op zondag 19 augustus 2007 02:32 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Ik heb ook hongerAlle shoarmatenten zitten al dicht
Heb me maar te goed gedaan aan lekker boerenmetworst
veel van de steden in italie was ik ook al geweest met mn ouders maar dit is toch wel andersquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:36 schreef Elwood1802 het volgende:
Hele reis
Tof dat je gewoon ergens heengaat en vanuit daar weer verder gaat
Wil het ook nog eens doen, alleen dan met 2 á 3 personen
Veel van de steden die je opnoemt ben ik al eens geweest en de meesten zijn de moeite waard zoals Verona, Salzburg, Milaan en Turijn
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:26 schreef Bravebart het volgende:
Godver, zit ik papier op mn bed te knippen, knip ik mn collegekaart doormidden die nog op bed lag![]()
Pauperquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:26 schreef Bravebart het volgende:
Godver, zit ik papier op mn bed te knippen, knip ik mn collegekaart doormidden die nog op bed lag![]()
Das wel 'pwnd' op zichquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:26 schreef Bravebart het volgende:
Dat klopt, 3 man heb je al snel dat er iemand buiten valtquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:37 schreef saaw het volgende:
[..]
veel van de steden in italie was ik ook al geweest met mn ouders maar dit is toch wel anders
met 3 zou ik niet doen, doe dan 4
en je moet elkaar flink aardig vinden anders overleef je het niet
vorig jaar heb ik een veel grotere reis gemaakt, een maand, ook samen met mn vriend, dat was echt geweldig
volgend jaar weer
Wat is het probleem danquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:49 schreef Bravebart het volgende:
Had ik al gezegd dat het mn collegekaart van vorig jaar was ?
Du bist allen pwnd
Slaap lekkerquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:47 schreef saaw het volgende:
ik ga de was ophangen en dan een dutje doen van een paar dagen
tot later![]()
quote:
Leuke fotoquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:19 schreef saaw het volgende:
hm lekker tosti
alvast even een vakantiefototje
[afbeelding]
Crashen bij Erikquote:
quote:
Alleen voor de echte elitequote: