Nope, onmogelijkquote:
Sinds vanmorgen:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:45 schreef Borkydude het volgende:
[..]
And I can't even grow a moustache
True, dat is een randdebielquote:
quote:
Sorry, dan welquote:
Homo?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:41 schreef oshiro het volgende:
Ik ben sarcastisch. Berg je.
Tevens hoi.
Of je worst lust.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:42 schreef oshiro het volgende:
Jordy, je icoontje staat op online. Meld je.
Donderdag?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Chill![]()
![]()
12oktober gaan we hollyweet je het alvast
Chersonissossss ssssss sss sss SOOOOSSSSSSquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
nee is op ee nvrijdagkomen goede dj`s !!!
www.hmh.nl kijk maar
En DJ SOSSSSSquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:22 schreef mash_ het volgende:
Dj's:
Gregor Salto![]()
Sidney Samson![]()
![]()
Dj Patrick
Roh
Dyna ?
MC:
Lady Bee
Ja maar gast, hollyquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:22 schreef mash_ het volgende:
Dj's:
Gregor Salto![]()
Sidney Samson![]()
![]()
Dj Patrick
Roh
Dyna ?
MC:
Lady Bee
Bartquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar gast, hollyKan je beter naar Bloomingdale ofso
Zeg het eensquote:
Ah die dj`s zijn vetquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar gast, hollyKan je beter naar Bloomingdale ofso
huh watquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:17 schreef Bravebart het volgende:
Oh, die Saar...
mmh
Hai SaarHoe was je vakantie ?
Ja, maar als je van die relaxte DJ's hebt, wil je toch ook chill geluid ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ah die dj`s zijn vetdus dan is zelfs holly leuk
Ok, vandaag hele dag in de trein gezeten zeker ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:18 schreef saaw het volgende:
[..]
huh wat
en ja het was geweldig
ben al een paar uur thuis, alle post, was, rommel enz is grotendeels opgeruimd, nu ff wat eten, fototjes op de pc zetten en dan slapen
vanochtend was ik nog in Biarritz
Mja holly is dicht bij, en heb goedkoop drankquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar als je van die relaxte DJ's hebt, wil je toch ook chill geluid ?Dat van Holly is echt ruk, vind ik
Voor het gewone uitgaan is het prima, maar het is niet te vergelijken met de Poema en de Escape bijvoorbeeld
jup van half 11 tot 11quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, vandaag hele dag in de trein gezeten zeker ?
Ja nee tuurlijk, voor jou is het ook heel relaxt, zeker omdat het zo dichtbij isquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mja holly is dicht bij, en heb goedkoop dranken stoppen 2 nachtbussen dicht bij mijn huis
en het geluid vind ik daar gewoon goed hoor. Maarja ik vermaak me sowiso overal wel als je maar met de juiste mensen bent
Holy crapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |