Ja dat is zowat m'n startpaginaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, bij www.autoweek.nl daar de carbase van.
Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:25 schreef LucasBergman het volgende:
Beter jij aan de chips, dan de chips aan jou he
Net zo'n onnodige opmerkingquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:29 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen!
Kom je vanavond nog online?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:36 schreef Borkydude het volgende:
Ik ben ff de schijf formatteren, Do.
Als het 't gat van een vrouw isquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:44 schreef LucasBergman het volgende:
was net nog wat onzin aan het bedenken, en toen kwam ik op:
"beter een gat in je lul, dan een lul in je gat."
Maar nou ik er nog eens over denk, verwacht ik dat allebei niet erg prettig zullen zijn
De gedachte is mooi, alleen jammer dat je dan je wedstrijd moet missen en het daar vol staat met paupers...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:47 schreef mstr het volgende:
Jordy, het is jammer dat we niet gaan: Bavaria City Race
Mohquote:
Ja inderdaad, en jij niet kan werken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
De gedachte is mooi, alleen jammer dat je dan je wedstrijd moet missen en het daar vol staat met paupers...
Muziek!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moh
Ik verveel me
Ow en heb een kuthumeur, maar gelukkig is daar wat aan te doen
Klopt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en jij niet kan werken.
Laat ik nou net gaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
De gedachte is mooi, alleen jammer dat je dan je wedstrijd moet missen en het daar vol staat met paupers...
Juist, muziek, bier en ff tegen mensen aanzeiken, daar wordt ik vrolijk vanquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:58 schreef LucasBergman het volgende:
kom
Haquote:
Afgelopen week, weekje gezeild, super mooi weer gehadquote:
Care.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:15 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Afgelopen week, weekje gezeild, super mooi weer gehad, en super mooie dingen gedaan met een zeilboot, zo vn, ik wist niet dat je dat met een zeilboot kon doen
. o.a achteruitzeilen, super sjiecke opschieters maken, reven tijdens het zeilen en ga zo maar door.
Wat heb jij deze week gedaan?
Chill, moet je nu niet lekkah swinguh in de stad danquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:17 schreef Bravebart het volgende:
Oh hihi
Ik heb afgelopen beetje niks gedaan, beetje gebiost, beetje terras gehangen, beetje rondgehangen, beetje bier gedronken
Jahoor, in Hengeloquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:21 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Chill, moet je nu niet lekkah swinguh in de stad dan
Ja, en Ravebartquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:24 schreef Borkydude het volgende:
Raven tijdens het zeilen?
Neem je dan een cd van Angerfist en een ghettoblaster mee op de boot ofzo?
Nee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:24 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Niet huilen, gewoon doen.
Trouwens ik ben ff RCT3 aan het spelen!
Ltz en tot morgen ofzo
Jeweet zellufquote:
Jij doet sesamzaadjes in je jamquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:31 schreef LucasBergman het volgende:
weet je nog, die lekkere boterham met jam,
nou zit der gvd een sesamzaadje tussen me tanden, en geen stokers bij de hand![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |