RTL-pipo had minder reclame beloofd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het gaat van commerciele zender naar commerciele zender. Wat had je verwacht dan?
Volgend jaar gaan ze de rechten weer opnieuw verdelen. Doe een flinke donatie t.a.v. NOS en je bent er.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:24 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ik verlang terug naar de tijden bij de NOS![]()
Ik heb niet om de minuut "Unit 4" bij de klok rechtsboven gezien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:25 schreef pberends het volgende:
[..]
RTL-pipo had minder reclame beloofd.
Ze zeiden het ander te gaan doen. Geen reclameblokken tussen de wedstrijden door en de topclubs eerst. Wat zien we al meer reclame dan wedstrijdbeelden en de subtopper Feijenoord als tweedequote:Op zondag 19 augustus 2007 19:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het gaat van commerciele zender naar commerciele zender. Wat had je verwacht dan?
ik denk niet dat de NOS de rechten kan betalen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:25 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan ze de rechten weer opnieuw verdelen. Doe een flinke donatie t.a.v. NOS en je bent er.
Dat moet ik ze nageven zelfs Talpa begon de uitzending niet met reclamequote:Op zondag 19 augustus 2007 19:28 schreef vw_caddy het volgende:
Ze zouden het afwisselen tong, maar in ieder geval altijd een topclub die start.
Het verschil in bod was 4 miljoen. op een bedrag van 200 miljoen. Maar Michael vanj Praag vond dat Hugo Borst te begatief was, en als voorzitter cvan de commisie wilde ie het allemaal positiever.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:28 schreef Beathoven het volgende:
ik ben weer afgehaakt bij de reclame, het is net Talpa... alleen de volgorde van de wedstrijden is anders en het decor heeft een ander kleurtje.
[..]
ik denk niet dat de NOS de rechten kan betalen.
Vandaar ook mijn opmerking over die donatie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:28 schreef Beathoven het volgende:
ik denk niet dat de NOS de rechten kan betalen.
je eigen topics promoten....quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:24 schreef tong80 het volgende:
Dit programma wordt mede mogelijkgemaakt door Plus Supermark
Genieten dat Makaay terug isquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:28 schreef BigFire het volgende:
ik zie het alweer.. lucky feyenoord en lucky psv vandaag![]()
idd netjes afgemaakt die buitenspel goalquote:
Omdat je dan bij de start het einde al verraad?quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:34 schreef Madine het volgende:
Waarom niet de koploper als eerste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |