quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:11 schreef pberends het volgende:
PSV heeft fucking alle allochtonen en asielzoekers van Nederland weer opgekocht hoor ik. Doet Feyenoord het een stuk beter.
http://nl.wikipedia.org/wiki/PSV_(voetbal)#Huidige_selectiequote:
Ik heb niets met welke club dan ook, ik ben een neutrale kijker.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:15 schreef BB-boy het volgende:
pberends is zo'n rotterdamse succesfan volgens mij
Saai.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb niets met welke club dan ook, ik ben een neutrale kijker.
Niet echt objectief? Ze waren gewoon beter manquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:16 schreef leolinedance het volgende:
Wat een Heracles kontenlikker zeg, die commentator. Niet bepaald objectief
Ik weet wel dat ik Jan van Halst een oetlul vind.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb niets met welke club dan ook, ik ben een neutrale kijker.
Juist, lekker neutraal ben jequote:Op zondag 19 augustus 2007 19:07 schreef pberends het volgende:
Feyenoord lijkt me de belangrijkste wedstrijd tegen subtopper FC Utrecht. Daarna Ajakkes en daarna PSV.
Veel beter. Daarom hadden ze ook meer balbezit en meer goals...quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:18 schreef Chivu het volgende:
[..]
Niet echt objectief? Ze waren gewoon beter man
Als psv het spel niet kan maken moet de commentator het blijkbaar recht lullen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:18 schreef Chivu het volgende:
[..]
Niet echt objectief? Ze waren gewoon beter man
Wat loop je nou uit je nek te zwammen joh? Dat wil nog niet zeggen dat ik een hekel aan Ajax heb. Het komt uit een neutraal mondje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:19 schreef Chivu het volgende:
[..]
[..]
Juist, lekker neutraal ben jeWat een kneus
Nou, we hebben al een reclameblok van 4 minuten gehad, van 19.00 tot 19.04. Daarna flikken de RTL-flikkertjes het ook nog eens om na 1 wedstrijd al na de reclame te gaan. Toppertje.quote:
Dat is bij elk programma bij commerciële zenders: na 15, 45 en 75 minuten. Doe nou niet net alsof je voor het eerst naar een commerciële zender kijkt.quote:
Het gaat van commerciele zender naar commerciele zender. Wat had je verwacht dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:20 schreef Messenga het volgende:
Nou, veel verandert is het ook niet qua reclame
Tussen Tien en RTL zat sowieso amper verschil op dat gebied, logisch ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:20 schreef Messenga het volgende:
Nou, veel verandert is het ook niet qua reclame
Dat doen we allemaal welquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:24 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ik verlang terug naar de tijden bij de NOS![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |