0w dan heb ik niets gezegdquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:34 schreef Re het volgende:
[..]
ja maar dat was gericht tegen de Katholieken, dat doen de moslims nu ook dus is het rechtvaardig...
Omdat je stelt dat de bijbel vervalst is. dat is een islamitisch dogma, gebaseerd op de islamitische visie op andere religies.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:29 schreef moussie het volgende:
[..]
zelfs al was ik dat wel .. wat dan nog, in hoeverre is dat relevant ?
ik geef mijn mening, krijgt die een bepaalde meerwaarde/aftrek al naar gelang de culturele achtergrond ?
De vraag blijft: is politiek een integraal onderdeel van de islam?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De term is hier net zo op zijn plaats als Islamobroeikaseffect zou zijn.
Maar dat is niet van belang, het gaat om de boodschap toch? Als men met Islamonazisme weg was gekomen had men dat gedaan, fascisme is the next best thing.
Het is absurd. Maar dat is Godwin's Law vaak ook.
Dus..?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:21 schreef Re het volgende:
[..]
Dus jij pleit ook voor een verbod op partijen als CDA, CU, SGP, RPF etc. En de eerste Islam partij moet nog worden opgericht natuurlijk, waar is die politieke macht van hun?
Nofi, maar dan heb je imo geen flauw benul van wat fascisme beoogt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:40 schreef Masterix het volgende:
[..]
Het politieke aspect van de islam doet mij ook erg sterk denken aan het fascisme
Nofi, maar dat heb ik natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nofi, maar dan heb je imo geen flauw benul van wat fascisme beoogt.
Bashen van christendom en bijbel gebeurt denk ik in Nederland 1000x zoveel, maar daar hoor je veekl minder vaak achtelijke reacties op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:52 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dat denk ik dus ook, maar Islambashing is zo in de mode dat alles onder noemer geschaard kan worden.
Wat natuurlijk weer een rechtstreeks gevolg is van de mate van tolerantie van de islam jegens andersdenkenden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:55 schreef Masterix het volgende:
[..]
De mode is te doen alsof je elke religie mag afkraken, zolang je maar van de islam afblijft.
Het kan met elkaar te maken hebben, maar ik zie het verband niet zo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:59 schreef Jalu het volgende:
[..]
Wat natuurlijk weer een rechtstreeks gevolg is van de mate van tolerantie van de islam jegens andersdenkenden.
Kom nou, het is toch al meermalen duidelijk gebleken dat wie openlijk kritiek heeft op de islam al gauw vogelvrij is? Ben je de cartoonrellen alweer vergeten? De moord op Theo van Gogh? Maar ach, dan zijn natuurlijk allemaal excessen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:01 schreef Re het volgende:
dus we zijn bang om kritiek te geven tegen de islam?
je hebt kritiek en je hebt kritiek, en je hebt gekken en gehersenspoeldenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:05 schreef Jalu het volgende:
[..]
Kom nou, het is toch al meermalen duidelijk gebleken dat wie openlijk kritiek heeft op de islam al gauw vogelvrij is? Ben je de cartoonrellen alweer vergeten? De moord op Theo van Gogh? Maar ach, dan zijn natuurlijk allemaal excessen.
En daar geloof ik dus niet meer in...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:21 schreef Heerlijkheid het volgende:
Als je gewoon je kritiek uit en er geen nummertje van maakt, dan wordt je waarschijnlijk niet van de fiets afgeschoten.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:40 schreef Masterix het volgende:
Het politieke aspect van de islam doet mij ook erg sterk denken aan het fascisme,
En slim zijn dit soort lui ook al niet; zouden ze nou zich echt niet realiseren dat Hitler net zoveel ophad met moslims als met joden?quote:
ging over fascismequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Extremisten heb je in elke religie.
Ja Geert, wel als je halsstarrig blijft weigeren om het debat aan te gaan.quote:De politicus voelt niets voor een gesprek met de Nederlandse Moslimraad over zijn oproep. De raad had Wilders uitgenodigd, maar die vindt een ontmoeting zinloos, omdat een debat volgens hem onmogelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |