abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:53:38 #51
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_52473412
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:51 schreef Masterix het volgende:

[..]

Joh. Echt waar? Waar?
"Gij zult geen andere Goden aanbidden dan Mij"
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:54:47 #52
66444 Lord_Vetinari
pi_52473425
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan ga jij het maar eens proberen te kopen, es kijken hoeveel succes je daarmee hebt.
Het mag niet verkocht worden. Het is echter NIET verboden het boek in je bezit te hebben. Nederland kent geen verboden boeken.
pi_52473463
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het mag niet verkocht worden. Het is echter NIET verboden het boek in je bezit te hebben. Nederland kent geen verboden boeken.
Beetje dubbelzinnig vind je ook niet? Je mag het wel hebben, maar er is geen winkel in Nederland waar je het kan kopen. De bieb heeft hem blijkbaar wel, maar lenen mag niet, alleen ter plekke lezen. Ja, zo lust ik er nog wel eentje. Het is dan zogenaamd niet verboden, maar ze wringen zich in allerlei bochten om ervoor te zorgen dat niemand het leest.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:58:51 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52473483
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Beetje dubbelzinnig vind je ook niet? Je mag het wel hebben, maar er is geen winkel in Nederland waar je het kan kopen. De bieb heeft hem blijkbaar wel, maar lenen mag niet, alleen ter plekke lezen. Ja, zo lust ik er nog wel eentje. Het is dan zogenaamd niet verboden, maar ze wringen zich in allerlei bochten om ervoor te zorgen dat niemand het leest.
ik heb het gewoon gepdf't. kan jij ook doen, iedereen met een comp eik. en ach verbaast ben ik niet over dit dualisme, zie ook bijvoorbeeld de wiet-wet.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:59:55 #55
66444 Lord_Vetinari
pi_52473500
quote:

[..]

Ik vind het ook onzin, maar het blote feit blijft, dat het niet verboden is. Dus de vergelijking met de Koran en de wens van Wilders gaat niet op. Wilders wil verder gaan door de Koran wel te verbieden.
pi_52473506
quote:

[..]

Wil je het zo graag lezen zit niet zo te janken zeg
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_52473516
quote:

[..]

De Nederlandse staat heeft het auteursrecht, en de Nederlandse staat wil niet dat het verkocht wordt. Daarom kan je het nergens kopen. Maar goed, ik snap sowieso niet waarom ineens overal gepleit wordt voor het vrij verhandelen van Mein Kampf. Als je voor een verbod op de Koran bent ben je ook voor een verbod op Mein Kampf.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:01:06 #58
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52473517
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik vind het ook onzin, maar het blote feit blijft, dat het niet verboden is. Dus de vergelijking met de Koran en de wens van Wilders gaat niet op. Wilders wil verder gaan door de Koran wel te verbieden.
de hele vergelijking van mein kanpf en de koran slaat al nergens op.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:03:11 #59
66444 Lord_Vetinari
pi_52473548
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:00 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen. Niet door te komen, van de hak op de tak, slecht geschreven... Het verbod opheffen zou de waarde ervan alleen maar doen dalen. Nu ziet extreem rechts het als de ultieme waarheid, want 'anders mocht het wel verkocht worden'. Maar als het verkocht mag worden prijst het zichzelf wel uit de markt. Puur op basis van kwaliteit.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:04:10 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52473557
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen. Niet door te komen, van de hak op de tak, slecht geschreven... Het verbod opheffen zou de waarde ervan alleen maar doen dalen. Nu ziet extreem rechts het als de ultieme waarheid, want 'anders mocht het wel verkocht worden'. Maar als het verkocht mag worden prijst het zichzelf wel uit de markt. Puur op basis van kwaliteit.
in turkije liep het anders vrij aardig.
pi_52473560
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:00 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Ik zit niet te janken kutstumpertje. Het is gewoon een historisch document dat me best interessant lijkt, heb je daar een probleem mee?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:06:09 #62
66444 Lord_Vetinari
pi_52473582
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

in turkije liep het anders vrij aardig.
In japan ook. So what? Mensen vinden het interessant staan om het in de boekenkast te hebben. Als het te koop was, zou ik het ook kopen, puur uit belangstelling en vanuit mijn beroepsmatige achtergrond.
pi_52473627
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik zit niet te janken kutstumpertje. Het is gewoon een historisch document dat me best interessant lijkt, heb je daar een probleem mee?
Je kan het in principe overal krijgen. Daarom is een verbod op de koran ook totaal gespeend van enig realiteitsbesef en heeft het pleidooi voor een verbod een andere achtergrond.

Als Mein Kampf hier in Nederland weer vrij te koop zou zijn zou het ook een bestseller worden. Is dat dan omdat de Nederlands bevolking sympathie heeft voor Hitler's gedachtengang ?
pi_52473710
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:01 schreef gelly het volgende:

[..]

De Nederlandse staat heeft het auteursrecht, en de Nederlandse staat wil niet dat het verkocht wordt.
Hmm, wie heeft het auteursrecht op de Koran eigenlijk?

Trouwens wel een hele doorzichtige truc om te kunnen claimen dat Nederland niet aan het verbieden van boeken doet en defacto het boek gewoon te verbieden.
pi_52473789
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:13 schreef Jalu het volgende:

[..]

Hmm, wie heeft het auteursrecht op de Koran eigenlijk?
Niemand.
quote:
Trouwens wel een hele doorzichtige truc om te kunnen claimen dat Nederland niet aan het verbieden van boeken doet en defacto het boek gewoon te verbieden.
Het-is-niet-verboden.
pi_52473863

Kan er geen algemeen Wilders ditjes-en datjes topic komen?
pi_52473897
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:17 schreef gelly het volgende:

[..]

Het-is-niet-verboden.
Ken je de betekenis van de door mij onjuist gespelde term"de facto"?
pi_52473967
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In de Bijbel staat ook dat Christenen de wereld moeten domineren.
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:51 schreef Masterix het volgende:Joh. Echt waar? Waar?
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
"Gij zult geen andere Goden aanbidden dan Mij"
Doodmoe word ik van sommige wijsneusjes.

Vooral van wijsneusjes die koran-bashen zoooo dom vinden maar bijbel-bashen erg slim.
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
pi_52473997
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:24 schreef Jalu het volgende:

[..]

Ken je de betekenis van de door mij onjuist gespelde term"de facto"?
Ja, en je stelling klopt niet. Je mag het boek gewoon in je bezit hebben. Via E-bay kan je het heel simpel kopen.
pi_52474068
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:28 schreef Masterix het volgende:

Vooral van wijsneusjes die koran-bashen zoooo dom vinden maar bijbel-bashen erg slim.
Je vergeet even dat de bijbel wordt aangehaald om aan te tonen dat enkel een verbod op de koran dan raar zou zijn. Er zijn tig boeken met minder frisse inhoud, moeten die ook allemaal verboden worden ? Dat zeg ik ook, het ontbreekt de aanhangers van Wilders geheel aan realiteitsbesef. Of enige intelligentie wat dat betreft.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:35:26 #71
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_52474130
Wilders
852002IWASTHERE
pi_52474160
Q.E.D..

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2007 11:37:52 ]
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:38:03 #73
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_52474179
"Meteen stond PvdA-minister Ella Vogelaar voor Wonen, Wijken en Integratie klaar om een oordeel te vellen, maar toen haar partijgenoot Ehsan Jami het afgelopen weekend door twee Marokkanen en een Somaliër in elkaar werd geslagen omdat hij kritiek heeft op de profeet Mohammed en de Koran, hield de minister haar mond"
852002IWASTHERE
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:38:35 #74
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_52474194
Vooral je kop in t zand steken
852002IWASTHERE
pi_52474369
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:22 schreef nummer_zoveel het volgende:

Kan er geen algemeen Wilders ditjes-en datjes topic komen?
Je kan ook gewoon niet reageren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')