abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:53:38 #51
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_52473412
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:51 schreef Masterix het volgende:

[..]

Joh. Echt waar? Waar?
"Gij zult geen andere Goden aanbidden dan Mij"
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:54:47 #52
66444 Lord_Vetinari
pi_52473425
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan ga jij het maar eens proberen te kopen, es kijken hoeveel succes je daarmee hebt.
Het mag niet verkocht worden. Het is echter NIET verboden het boek in je bezit te hebben. Nederland kent geen verboden boeken.
pi_52473463
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het mag niet verkocht worden. Het is echter NIET verboden het boek in je bezit te hebben. Nederland kent geen verboden boeken.
Beetje dubbelzinnig vind je ook niet? Je mag het wel hebben, maar er is geen winkel in Nederland waar je het kan kopen. De bieb heeft hem blijkbaar wel, maar lenen mag niet, alleen ter plekke lezen. Ja, zo lust ik er nog wel eentje. Het is dan zogenaamd niet verboden, maar ze wringen zich in allerlei bochten om ervoor te zorgen dat niemand het leest.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:58:51 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52473483
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Beetje dubbelzinnig vind je ook niet? Je mag het wel hebben, maar er is geen winkel in Nederland waar je het kan kopen. De bieb heeft hem blijkbaar wel, maar lenen mag niet, alleen ter plekke lezen. Ja, zo lust ik er nog wel eentje. Het is dan zogenaamd niet verboden, maar ze wringen zich in allerlei bochten om ervoor te zorgen dat niemand het leest.
ik heb het gewoon gepdf't. kan jij ook doen, iedereen met een comp eik. en ach verbaast ben ik niet over dit dualisme, zie ook bijvoorbeeld de wiet-wet.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:59:55 #55
66444 Lord_Vetinari
pi_52473500
quote:

[..]

Ik vind het ook onzin, maar het blote feit blijft, dat het niet verboden is. Dus de vergelijking met de Koran en de wens van Wilders gaat niet op. Wilders wil verder gaan door de Koran wel te verbieden.
pi_52473506
quote:

[..]

Wil je het zo graag lezen zit niet zo te janken zeg
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_52473516
quote:

[..]

De Nederlandse staat heeft het auteursrecht, en de Nederlandse staat wil niet dat het verkocht wordt. Daarom kan je het nergens kopen. Maar goed, ik snap sowieso niet waarom ineens overal gepleit wordt voor het vrij verhandelen van Mein Kampf. Als je voor een verbod op de Koran bent ben je ook voor een verbod op Mein Kampf.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:01:06 #58
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52473517
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik vind het ook onzin, maar het blote feit blijft, dat het niet verboden is. Dus de vergelijking met de Koran en de wens van Wilders gaat niet op. Wilders wil verder gaan door de Koran wel te verbieden.
de hele vergelijking van mein kanpf en de koran slaat al nergens op.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:03:11 #59
66444 Lord_Vetinari
pi_52473548
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:00 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen. Niet door te komen, van de hak op de tak, slecht geschreven... Het verbod opheffen zou de waarde ervan alleen maar doen dalen. Nu ziet extreem rechts het als de ultieme waarheid, want 'anders mocht het wel verkocht worden'. Maar als het verkocht mag worden prijst het zichzelf wel uit de markt. Puur op basis van kwaliteit.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:04:10 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52473557
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen. Niet door te komen, van de hak op de tak, slecht geschreven... Het verbod opheffen zou de waarde ervan alleen maar doen dalen. Nu ziet extreem rechts het als de ultieme waarheid, want 'anders mocht het wel verkocht worden'. Maar als het verkocht mag worden prijst het zichzelf wel uit de markt. Puur op basis van kwaliteit.
in turkije liep het anders vrij aardig.
pi_52473560
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:00 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Ik zit niet te janken kutstumpertje. Het is gewoon een historisch document dat me best interessant lijkt, heb je daar een probleem mee?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:06:09 #62
66444 Lord_Vetinari
pi_52473582
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

in turkije liep het anders vrij aardig.
In japan ook. So what? Mensen vinden het interessant staan om het in de boekenkast te hebben. Als het te koop was, zou ik het ook kopen, puur uit belangstelling en vanuit mijn beroepsmatige achtergrond.
pi_52473627
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik zit niet te janken kutstumpertje. Het is gewoon een historisch document dat me best interessant lijkt, heb je daar een probleem mee?
Je kan het in principe overal krijgen. Daarom is een verbod op de koran ook totaal gespeend van enig realiteitsbesef en heeft het pleidooi voor een verbod een andere achtergrond.

Als Mein Kampf hier in Nederland weer vrij te koop zou zijn zou het ook een bestseller worden. Is dat dan omdat de Nederlands bevolking sympathie heeft voor Hitler's gedachtengang ?
pi_52473710
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:01 schreef gelly het volgende:

[..]

De Nederlandse staat heeft het auteursrecht, en de Nederlandse staat wil niet dat het verkocht wordt.
Hmm, wie heeft het auteursrecht op de Koran eigenlijk?

Trouwens wel een hele doorzichtige truc om te kunnen claimen dat Nederland niet aan het verbieden van boeken doet en defacto het boek gewoon te verbieden.
pi_52473789
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:13 schreef Jalu het volgende:

[..]

Hmm, wie heeft het auteursrecht op de Koran eigenlijk?
Niemand.
quote:
Trouwens wel een hele doorzichtige truc om te kunnen claimen dat Nederland niet aan het verbieden van boeken doet en defacto het boek gewoon te verbieden.
Het-is-niet-verboden.
pi_52473863

Kan er geen algemeen Wilders ditjes-en datjes topic komen?
pi_52473897
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:17 schreef gelly het volgende:

[..]

Het-is-niet-verboden.
Ken je de betekenis van de door mij onjuist gespelde term"de facto"?
pi_52473967
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In de Bijbel staat ook dat Christenen de wereld moeten domineren.
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:51 schreef Masterix het volgende:Joh. Echt waar? Waar?
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
"Gij zult geen andere Goden aanbidden dan Mij"
Doodmoe word ik van sommige wijsneusjes.

Vooral van wijsneusjes die koran-bashen zoooo dom vinden maar bijbel-bashen erg slim.
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
pi_52473997
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:24 schreef Jalu het volgende:

[..]

Ken je de betekenis van de door mij onjuist gespelde term"de facto"?
Ja, en je stelling klopt niet. Je mag het boek gewoon in je bezit hebben. Via E-bay kan je het heel simpel kopen.
pi_52474068
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:28 schreef Masterix het volgende:

Vooral van wijsneusjes die koran-bashen zoooo dom vinden maar bijbel-bashen erg slim.
Je vergeet even dat de bijbel wordt aangehaald om aan te tonen dat enkel een verbod op de koran dan raar zou zijn. Er zijn tig boeken met minder frisse inhoud, moeten die ook allemaal verboden worden ? Dat zeg ik ook, het ontbreekt de aanhangers van Wilders geheel aan realiteitsbesef. Of enige intelligentie wat dat betreft.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:35:26 #71
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_52474130
Wilders
852002IWASTHERE
pi_52474160
Q.E.D..

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2007 11:37:52 ]
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:38:03 #73
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_52474179
"Meteen stond PvdA-minister Ella Vogelaar voor Wonen, Wijken en Integratie klaar om een oordeel te vellen, maar toen haar partijgenoot Ehsan Jami het afgelopen weekend door twee Marokkanen en een Somaliër in elkaar werd geslagen omdat hij kritiek heeft op de profeet Mohammed en de Koran, hield de minister haar mond"
852002IWASTHERE
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:38:35 #74
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_52474194
Vooral je kop in t zand steken
852002IWASTHERE
pi_52474369
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:22 schreef nummer_zoveel het volgende:

Kan er geen algemeen Wilders ditjes-en datjes topic komen?
Je kan ook gewoon niet reageren
pi_52474386
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:45 schreef Masterix het volgende:

[..]

Dan die koran drie maanden onvoorwaardelijke celstraf geven, met daarna begeleiding door een reclasseringsambtenaar.

Wie weet helpt dat?
Levenslang bannen uit Nederland werkt beter.
pi_52474419
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:32 schreef gelly het volgende:

[..]

Je vergeet even dat de bijbel wordt aangehaald om aan te tonen dat enkel een verbod op de koran dan raar zou zijn. Er zijn tig boeken met minder frisse inhoud, moeten die ook allemaal verboden worden ? Dat zeg ik ook, het ontbreekt de aanhangers van Wilders geheel aan realiteitsbesef. Of enige intelligentie wat dat betreft.
Wat uit mijn vorige post duidelijk moge zijn, is dat intense domheid niet een exclusieve eigenschap is van mensen die problemen hebben met de islam.

Ik heb misschien de eigenschap dat ik domheid van een zelfvoldane "intellectueel" veel storender vind, dat zou kunnen.
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
pi_52474448
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:32 schreef gelly het volgende:

[..]

Bijbel : Wereldvrede = Jezus keert terug op aarde.
Koran : Meer moslims dan Christenen/Joden op aarde, Mohammed keert terug op aarde.

Wat zaait meer haat?
pi_52474623
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

Alleen is alles sinds die tijd wel heel erg veranderd. In die tijd was met de beschuldigende vinger naar buitenlanders wijzen nog behoorlijk taboe, tegenwoordig is het eerder regel dan uitzondering.
tegenwoordig lijkt het meer op de beste carrière-move die je kan maken als je in de politiek zit .. allochtonen/islam bashen staat garant voor naamsbekendheid tegenwoordig, en als je bedreigd word heb je het helemaal gemaakt, vanaf dat moment kan je zo'n beetje alles zeggen, maakt niet uit hoe onredelijk, omdat zo'n bedreiging ten allen tijde onredelijker is
pleased to meet you
pi_52474662
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:51 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Bijbel : Wereldvrede = Jezus keert terug op aarde.
Koran : Meer moslims dan Christenen/Joden op aarde, Mohammed keert terug op aarde.

Wat zaait meer haat?
denk dat de eerste prijs in haatzaaien gaat naar dat selectieve gequote uit de diverse boeken
pleased to meet you
pi_52474676
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:05 schreef Chandler het volgende:
En gelijk heeft hij.

Als er in de Koran vermeld wordt dat mensen die niet in Alla (koran) geloven vermoord moeten worden als ze zich negatief uitlaten over de Koran of Alla lijkt het er wel op hé
Inderdaad, Wilders heeft ook hartstikke gelijk.
pi_52474726
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:47 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon niet reageren
Nee, ik vind een algemeen Wilders-topic helemaal zo'n slecht idee nog niet.
pi_52474739
Als je werkelijk pal wil staan voor de verdediging van Westerse waarden, dan zou het verbieden van een geloofsboek wel het laatste moeten zijn waar je over begint. Nog afgezien van het feit dat het een utopie is.
pi_52474755
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:53 schreef gelly het volgende:

[..]

Je hoeft er ook geen respect voor te hebben, je hoeft zelfs geen respect te hebben voor degenen die erin geloven. Maar het is wel een mening die iemand mag hebben. En dat was geloof ik nogal belangrijk in dit land, vrijheid van meningsuiting. Van mening zijn dat iemand dood moet is wat anders dan oproepen tot of het daadwerkelijk uitvoeren van.
Volksstammen Moslims laten zich wel leiden door datgene wat er in de Koran is opgenoteerd. Een verbod kan er mi voor zorgen dat er een signaal wordt uitgegeven en de geweldsleer niet verder wordt verspreid.
pi_52474786
Dat vind ik nou vreemd van die Wilders, dat hij de rechterlijke macht niet accepteerd. Voor iemand die een paar certificaten heeft in de rechtsgeleerdheid, constant zegt 'desnoods door de wet te wijzigen' zelf de rechter niet erkent... I think we found ourself a terorrist...
pi_52474802
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:02 schreef moussie het volgende:

[..]

denk dat de eerste prijs in haatzaaien gaat naar dat selectieve gequote uit de diverse boeken
En de hoofdprijs naar hen die over diverse boeken slechte dingen verzinnen om een punt te maken.

Logischerwijs doen thora en bijbel geen uitspraken over de koran, andersom echter wel. Nu mag je dat niet zeggen (omdat de koran is of door God geschreven, of omdat islam bashen racisme is tegenwoordig), maar wat er in de koran over andere religies, de bijbel en de thora staat is regelrechte onzin.
En zeer beledigend bovendien.
pi_52474814
@konniekipke... als zelfs De Winter uit Belgie je een racist begint te vinden en openlijk op tv de uitspraak doet dat je te ver gaat dan moet je het toch wel erg bont hebben gemaakt hoor.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:11:03 #88
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_52474817
Misschien maar de mensen die zo'n boek niet op waarde weten te schatten maar verbieden...
pi_52474848
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:07 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Volksstammen Moslims laten zich wel leiden door datgene wat er in de Koran is opgenoteerd. Een verbod kan er mi voor zorgen dat er een signaal wordt uitgegeven en de geweldsleer niet verder wordt verspreid.
Ja, dat is ook enorm realistisch. Buiten dat zo'n verbod enkel geweld zou oproepen, ook van gematigde moslims, zijn er meer dan een miljard moslims op deze aardkloot buiten de 1 miljoen in dit land. Het is zo'n beetje hetzelfde als voetbal verbieden omdat er hooligans zijn. Welk signaal geef je af aan het merendeel van de moslims die helemaal niks van haatpraktijken en extremisme moeten hebben ? Gaan we het katholieke geloof verbieden omdat priesters kinderen misbruiken en de paus tig duizend doden op z'n geweten heeft doordat condooms niet gebruikt mogen worden ?

Of zullen we maar uit gaan van de grote meerderheid die wel gewoon deugt, zoals we dat bij alle andere zaken ook doen ?
pi_52474872
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:05 schreef Chandler het volgende:
En gelijk heeft hij.

Als er in de Koran vermeld wordt dat mensen die niet in Alla (koran) geloven vermoord moeten worden als ze zich negatief uitlaten over de Koran of Alla lijkt het er wel op hé
De Bijbel wel eens gelezen?
-
pi_52474901
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:10 schreef Masterix het volgende:

[..]

Nu mag je dat niet zeggen (omdat de koran is of door God geschreven, of omdat islam bashen racisme is tegenwoordig)
Precies, als je geen gelijk kan halen op basis van argumenten en feiten dan kan je altijd nog in je slachtofferrol kruipen. Beweren dat je iets "niet mag zeggen" is zooo 2001 en vooral erg zwakzinnig.
pi_52474948
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:10 schreef santax het volgende:
@konniekipke... als zelfs De Winter uit Belgie je een racist begint te vinden en openlijk op tv de uitspraak doet dat je te ver gaat dan moet je het toch wel erg bont hebben gemaakt hoor.
Ohw, ik vind WIlders' standpunt wel extreem, en denk dat het niet snel haalbaar is, maar hij heeft een punt van waarheid en geeft hiermee een duidelijk signaal. De Koran zit vol met geweldsinstructies, en dan kun je aankomen met dat de Bijbel deze ook heeft.. Tja, dan zeg ik.. We leven nu inmiddels in een Westerse christelijke samenleving met het Moslim geloof als relatief nieuw geloof.
pi_52474991
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:15 schreef gelly het volgende:
Beweren dat je iets "niet mag zeggen" is zooo 2001 en vooral erg zwakzinnig.
Het allermooiste eraan is altijd dat dit soort mensen het eerst zeggen en daarna beweren dat ze het niet mogen zeggen in dit land

Whino's.
pi_52474999
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:17 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Ohw, ik vind WIlders' standpunt wel extreem, en denk dat het niet snel haalbaar is, maar hij heeft een punt van waarheid en geeft hiermee een duidelijk signaal. De Koran zit vol met geweldsinstructies, en dan kun je aankomen met dat de Bijbel deze ook heeft.. Tja, dan zeg ik.. We leven nu inmiddels in een Westerse christelijke samenleving met het Moslim geloof als relatief nieuw geloof.
Ergo: je hebt dus geen fatsoenlijk weerwoord.
pi_52475008
Christelijke samenleving?
Nederland is voor het grootste deel helemaal niet gelovig meer. We geloven al eeuwen lang nog maar in 1 ding. Handel. Daar zijn we nog verdomd groot mee geworden ook. Maar zeggen dat Nederland een Christelijke samenleving is, dat is echt niet meer zo, in mijn ogen. Bible belt daar gelaten. Maar hier in het limburgse bijvoorbeeld zijn de banken van de kerken leeg.
pi_52475012
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:13 schreef gelly het volgende:

[..]

Of zullen we maar uit gaan van de grote meerderheid die wel gewoon deugt, zoals we dat bij alle andere zaken ook doen ?
Ik wil mensen hun geloof niet afpakken. En wellicht heb je gelijk dat de meerderheid wel de mogelijkheid heeft om deze uitspraken te relativeren. Het is wel zo dat in de oude Moslim landen de letter van de Koran veel meer wordt nageleefd dan Westerse Moslims doen. Een verbod geeft een signaal uit dat hier geen plaats is voor geweld en onderdrukking van vrouwen. Maar wat ik denk.. Ik denk dat Wilders door deze uitspraken dit signaal al heeft afgegeven.
pi_52475061
Het is maar een boek, dat bepaalde mensen er niet rationeel mee om kunnen gaan is hun probleem. Pak hen aan, en keihard, maar ga niet de schuld geven aan een stuk papier.... Zo is Wilders zelf ook het probleem niet, het zijn de mensen die niet kunnen accepteren dat hij een bepaalde mening heeft.
pi_52475124
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:10 schreef Masterix het volgende:

[..]

En de hoofdprijs naar hen die over diverse boeken slechte dingen verzinnen om een punt te maken.

Logischerwijs doen thora en bijbel geen uitspraken over de koran, andersom echter wel. Nu mag je dat niet zeggen (omdat de koran is of door God geschreven, of omdat islam bashen racisme is tegenwoordig), maar wat er in de koran over andere religies, de bijbel en de thora staat is regelrechte onzin.
En zeer beledigend bovendien.
hoe kom je daar nou weer bij .. volgens de koran zijn christenen en joden mensen van het boek, ze genoten godsdienstvrijheid en speciale bescherming en moesten in geval van twijfel, als zijnde de "volgelingen van een eerdere openbaring", om advies worden gevraagd .. mi is dat een stuk toleranter dan de gedwongen evangelisering waar de christenen zo berucht om zijn
pleased to meet you
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:29:03 #99
262 Re
Kiss & Swallow
pi_52475167
quote:
Wilders laat zich niet de mond snoeren. ... En ook niet door een kogel.’’
Onze onsterfelijke Messiah
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_52475217
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:21 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Ik wil mensen hun geloof niet afpakken. En wellicht heb je gelijk dat de meerderheid wel de mogelijkheid heeft om deze uitspraken te relativeren. Het is wel zo dat in de oude Moslim landen de letter van de Koran veel meer wordt nageleefd dan Westerse Moslims doen. Een verbod geeft een signaal uit dat hier geen plaats is voor geweld en onderdrukking van vrouwen. Maar wat ik denk.. Ik denk dat Wilders door deze uitspraken dit signaal al heeft afgegeven.
Je geeft al zelf aan dat Moslims de Koran op verschillende manier interpreteren.
Een verbod zou niet eerlijk zijn naar de mensen die de Koran op een manier interpreteren waarmee ze niemand lastigvallen. Je noemt als voorbeeld de Koran te verbieden om een signaal af te geven dat onderdrukking van vrouwen niet wordt getolereerd. Heb je de Koran daar voor nodig dat duidelijk te maken? Kan toch ook op een andere manier? En net of die onderdrukte vrouwen worden geholpen met een Koran-verbod.
En alle onderdrukte vrouwen dan die niet om Islamitische reden worden onderdrukt. Nu niet net doen alsof zoiets alleen bij Moslims voorkomt en niet in andere culturen.
Zelfs Jopie de Vries kan z'n vrouw elke dag alle hoeken van de kamer laten zien. Pak dan vrouwenonderdrukking in z'n algemeen aan, de Koran erbij halen zaait alleen maar nog meer haat en verdeeldheid tussen mensen.

Maar goed, dat is precies wat Wilders wil. En er weer op hameren hoe geweldig het niet is wat ie zegt en doet want ook voor hem kan de kogel komen zegt ie. Man, die beveiligd zich zo goed dat er niet veel met hem zal gebeuren.

Maar daarom ben ik voor het doodnegeren van Wilders. Zolang we allemaal (ja, ik doe ook mee) aandacht schenken aan hem zal hij doorgaan met z'n belachelijke uitspraken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')