spelen met cijfertjesquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
كثير عربيّة الناس حالة كره [أل-قدا]
spelen met cijfertjesquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
#1603;#1579;#1610;#1585; #1593;#1585;#1576;#1610;#1617;#1577;#1575;#1604;#1606;#1575;#1587; حالة كره [أل-قدا]
Je hebt al een apartementgeval?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:04 schreef Fugie het volgende:
ben weer de helft van mijn zooi vergeten mee te nemen naar rotjeknor
Best bedroevend eigelijk
neuh zit bij me zus.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hebt al een apartementgeval?
pics!
reden voor een nieuw tochtjequote:Op maandag 20 augustus 2007 20:04 schreef Fugie het volgende:
ben weer de helft van mijn zooi vergeten mee te nemen naar rotjeknor
Best bedroevend eigelijk
jammerquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:46 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, en met in elkaar bedoel ik natuurlijk niet dat ie kapot is eh.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:46 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, en met in elkaar bedoel ik natuurlijk niet dat ie kapot is eh.
Jeuj! Zeg maar dag Shell!quote:België krijgt auto op perslucht
Een auto die niet op benzine, maar op perslucht rijdt moet vanaf volgend jaar te koop zijn in België. Dat meldt dagblad Het Nieuwsblad. De perslucht in de tank zit onder een druk van 300 bar en werkt in principe hetzelfde als een verbrandingsmotor. Het verschil is alleen dat er geen schadelijke stoffen, maar lucht uit de uitlaat komt.
De luchtdruk in de fles is ongeveer anderhalf keer zo hoog als in een duikersfles. Hij drijft de zuigers van de motor aan. De auto is ontworpen door de Franse ingenieur Guy Negre, die uit de wereld van de Formule 1 komt. Het goedkoopste model gaat nog geen 4000 euro kosten. Dat bevestigde vrijdag Jan Peetermans, die de licentie heeft om de auto in België te gaan produceren.
Opladen
'Je kan de auto gewoon thuis, via het elektriciteitsnet opladen. Vergelijk dat systeem met dat van een boorhamer. Het systeem pompt de tanks onder druk.' Peetermans schat dat met een gevulde tank zo'n 1000 kilometer kan worden gereden, 'ook met een snelheid van 120 à 130 kilometer per uur!'. En bij pech kan een gewone garage al een heleboel mankementen repareren. Peetermans: 'Buiten de motor is de wagen vrij traditioneel, met gewone remmen en banden.'
Geschiedenis
Al sinds 1991 wordt er gewerkt aan het ontwikkelen van de auto op perslucht. In Frankrijk rollen dit jaar de eerste testwagens van de band. België is eind 2008 aan de beurt. 'We mikken eerst op de kleine stadswagen, maar zullen daarna uitbreiden tot grotere versies voor zo'n zeven personen. Maar ook een kleine bestelwagen is mogelijk', zegt Peetermans.
Hij heeft nadat we een gat dicht hadden gemaakt buiten gestaan met regen. Niks geen water. Dus ik geloof het welquote:
Als het maar werkt toch? Geen accijnzen (schrijf ik dat goed?) meer enzoquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:46 schreef 907 het volgende:
[..]
Als het maar werkt toch? Geen accijnzen (schrijf ik dat goed?) meer enzo
Als ze het ontwerp nou doorontwikkelen dan kunnen we er vast later wel harder dan 130 mee
of luchtquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En ze verzinnen vast wel iets om ook hier hun geld aan te gaan verdienen door accijns te vragen op stroom![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:51 schreef ook_gek het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)uk._bodyboarden.html![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:51 schreef ook_gek het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)uk._bodyboarden.html![]()
![]()
![]()
Das wel een geil bakkiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:41 schreef Paladijn het volgende:
Waarom verkopen ze dit soort auto's hier niet? Je zou verwachten dat er toch wel vraag naar is...
[afbeelding]
De sedanuitvoering begint alleen wel wat lexustrekjes over te nemen
Dat motiveren zal nu wel lukkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:45 schreef Xtreem het volgende:
Morgen laatste stage dag...
Probeer me al 4 uur te motiveren om m'n resultaten in een PPT'tje te zetten![]()
Als je tenminste stopt met klonen, X.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:24 schreef Jump het volgende:
Xtreem vind het leuk om anderen dood te wensen. 48u.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:48 schreef Paladijn het volgende:
Niet zo piepen kloontje
En:
[afbeelding]![]()
![]()
die dubbele rotonde bij de gasunie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:15 schreef Paladijn het volgende:
Gaat lekker vandaag, eerst sein ik een opel josti dat zijn mistachterlicht aanstaat door ff met de mijne te knipperen, rijdt er een tijdje een vulva (die toen ook achter me zat) achter me die naar mij gaat zitten knipperen(en nee, mijn mistlamp stond echt uit...)
Vervolgens zie ik een collega bijna in zijn zijkant gebutst worden op de nieuwe dubbele rotonde, daarna bij het uitrijden van die rotonde ram ik bijna achterin een audi (rechts kijjken of er snel verkeer uit groningen aankomt, terugkijken naar voren en merken dat er twee auto's plots stilstaan...)
Denk je alles gehad te hebben, remt eerdergenoemde collega plots voor de inrit van ons terrein waardoor ik bijna bij'm zijn trekhaak knuffel
![]()
Tijd voor.
Tijdens mijn rijlessen (inmiddels ook alweer 5 jaar terugquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die dubbele rotonde bij de gasunie?![]()
;r
Die is ook door een Groninger ontworpen inderdaad (voor de mensen die'm niet kennen, de rijstroken sluiten niet goed aan waardoor mensen in paniek van strook wisselen omdat ze de afslag erop pas moeten hebben), maar nee... die daarvoor bij Hoogkerk/Peize zijn begin augustus geopend en het is nu opeens chaos in de drukte. Ik had zonet ook bijna een vulva station in mijn zijkant omdat hij van mening was dat hij toch maar de afslag erop moest hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die dubbele rotonde bij de gasunie?![]()
;r
die bij de gasunie heeft geen streepjes en dat is kutquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tijdens mijn rijlessen (inmiddels ook alweer 5 jaar terug) heb ik alleen maar op die dingen moeten oefenen. Daar bestond ook een tiende van m'n examen uit ofzo
Die heeft wel strepen, maar als je 3 banen hebt gaat baan 1 (de buitenste) de eerste rechts af en baan 2/3 de volgende rechtsaf... je moet dan eigenlijk baan 4 hebben. Er staan echter geen pijlen met afslagrichting in, dat zou al een hele stap schelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die bij de gasunie heeft geen streepjes en dat is kut
De rondweg van Ostrava (driebaans) heeft btw ook geen strepen, daar vond ik het vooral erg grappig
Die in Nijmegen is ook lollig jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die heeft wel strepen, maar als je 3 banen hebt gaat baan 1 (de buitenste) de eerste rechts af en baan 2/3 de volgende rechtsaf... je moet dan eigenlijk baan 4 hebben. Er staan echter geen pijlen met afslagrichting in, dat zou al een hele stap schelenDe rotonde heeft overigens 4 afslagen waarvan slechts een met dubbele banen.
In Nijmegen heb je ook zo'n grote chaotische rotonde zonder strepen (vier stroken breed gok ik) en in Luik is er een met kinderkopjesJe vraagt je soms echt af wat er in die verkeers'deskundigen' omgaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |