abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52551148
Gaat lekker vandaag, eerst sein ik een opel josti dat zijn mistachterlicht aanstaat door ff met de mijne te knipperen, rijdt er een tijdje een vulva (die toen ook achter me zat) achter me die naar mij gaat zitten knipperen (en nee, mijn mistlamp stond echt uit...)

Vervolgens zie ik een collega bijna in zijn zijkant gebutst worden op de nieuwe dubbele rotonde, daarna bij het uitrijden van die rotonde ram ik bijna achterin een audi (rechts kijjken of er snel verkeer uit groningen aankomt, terugkijken naar voren en merken dat er twee auto's plots stilstaan...)
Denk je alles gehad te hebben, remt eerdergenoemde collega plots voor de inrit van ons terrein waardoor ik bijna bij'm zijn trekhaak knuffel

Tijd voor .
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_52551656
Waarom verkopen ze dit soort auto's hier niet? Je zou verwachten dat er toch wel vraag naar is...

De sedanuitvoering begint alleen wel wat lexustrekjes over te nemen
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:51:25 #278
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_52551889
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:03:53 #279
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_52552184
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:07:47 #280
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_52552275
zo met z'n bek vol dat zand in. Net een tekenfilm HEEERLIJK
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_52556371
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:52 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:45:35 #283
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_52556654
Morgen laatste stage dag...
Probeer me al 4 uur te motiveren om m'n resultaten in een PPT'tje te zetten
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_52557241
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:41 schreef Paladijn het volgende:
Waarom verkopen ze dit soort auto's hier niet? Je zou verwachten dat er toch wel vraag naar is...
[afbeelding]

De sedanuitvoering begint alleen wel wat lexustrekjes over te nemen
Das wel een geil bakkie
Beneath the gold, the bitter steel
pi_52558362
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:05 schreef Kirov het volgende:

[..]

Das wel een geil bakkie
Maar het blijft een Honda.
Werken is voor arbeiders
pi_52558549
Niet zo piepen kloontje

En:

pi_52558620
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:48 schreef Paladijn het volgende:
Niet zo piepen kloontje
quote:
Werken is voor arbeiders
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:20:39 #288
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_52559560
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:23:45 #289
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_52559648
pi_52559740
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:45 schreef Xtreem het volgende:
Morgen laatste stage dag...
Probeer me al 4 uur te motiveren om m'n resultaten in een PPT'tje te zetten
Dat motiveren zal nu wel lukken
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:24 schreef Jump het volgende:
Xtreem vind het leuk om anderen dood te wensen. 48u.
Als je tenminste stopt met klonen, X.
pi_52559772
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:48 schreef Paladijn het volgende:
Niet zo piepen kloontje

En:
[afbeelding]
pi_52565309
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:15 schreef Paladijn het volgende:
Gaat lekker vandaag, eerst sein ik een opel josti dat zijn mistachterlicht aanstaat door ff met de mijne te knipperen, rijdt er een tijdje een vulva (die toen ook achter me zat) achter me die naar mij gaat zitten knipperen (en nee, mijn mistlamp stond echt uit...)

Vervolgens zie ik een collega bijna in zijn zijkant gebutst worden op de nieuwe dubbele rotonde, daarna bij het uitrijden van die rotonde ram ik bijna achterin een audi (rechts kijjken of er snel verkeer uit groningen aankomt, terugkijken naar voren en merken dat er twee auto's plots stilstaan...)
Denk je alles gehad te hebben, remt eerdergenoemde collega plots voor de inrit van ons terrein waardoor ik bijna bij'm zijn trekhaak knuffel

Tijd voor .
die dubbele rotonde bij de gasunie? ;r
pi_52566228
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Tijdens mijn rijlessen (inmiddels ook alweer 5 jaar terug ) heb ik alleen maar op die dingen moeten oefenen. Daar bestond ook een tiende van m'n examen uit ofzo
pi_52566239
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Die is ook door een Groninger ontworpen inderdaad (voor de mensen die'm niet kennen, de rijstroken sluiten niet goed aan waardoor mensen in paniek van strook wisselen omdat ze de afslag erop pas moeten hebben), maar nee... die daarvoor bij Hoogkerk/Peize zijn begin augustus geopend en het is nu opeens chaos in de drukte. Ik had zonet ook bijna een vulva station in mijn zijkant omdat hij van mening was dat hij toch maar de afslag erop moest hebben.

En ik heb vanmorgen toch met mistlamp rondgereden, mijn dashboardlampje daarvan is kapot... mistlamp gaat in de Accord pas uit als je alle lampen uitdoet
pi_52566304
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:06 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Tijdens mijn rijlessen (inmiddels ook alweer 5 jaar terug ) heb ik alleen maar op die dingen moeten oefenen. Daar bestond ook een tiende van m'n examen uit ofzo
die bij de gasunie heeft geen streepjes en dat is kut

De rondweg van Ostrava (driebaans) heeft btw ook geen strepen, daar vond ik het vooral erg grappig
pi_52566457
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

die bij de gasunie heeft geen streepjes en dat is kut

De rondweg van Ostrava (driebaans) heeft btw ook geen strepen, daar vond ik het vooral erg grappig
Die heeft wel strepen, maar als je 3 banen hebt gaat baan 1 (de buitenste) de eerste rechts af en baan 2/3 de volgende rechtsaf... je moet dan eigenlijk baan 4 hebben. Er staan echter geen pijlen met afslagrichting in, dat zou al een hele stap schelen De rotonde heeft overigens 4 afslagen waarvan slechts een met dubbele banen.

In Nijmegen heb je ook zo'n grote chaotische rotonde zonder strepen (vier stroken breed gok ik) en in Luik is er een met kinderkopjes Je vraagt je soms echt af wat er in die verkeers'deskundigen' omgaat...
pi_52566569
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:15 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Die heeft wel strepen, maar als je 3 banen hebt gaat baan 1 (de buitenste) de eerste rechts af en baan 2/3 de volgende rechtsaf... je moet dan eigenlijk baan 4 hebben. Er staan echter geen pijlen met afslagrichting in, dat zou al een hele stap schelen De rotonde heeft overigens 4 afslagen waarvan slechts een met dubbele banen.

In Nijmegen heb je ook zo'n grote chaotische rotonde zonder strepen (vier stroken breed gok ik) en in Luik is er een met kinderkopjes Je vraagt je soms echt af wat er in die verkeers'deskundigen' omgaat...
Die in Nijmegen is ook lollig ja

En het is in ieder geval vrijlastig om op die rotonde vanaf ChipsZak. naar Drachten te komen...
pi_52566743

Wat is Tsjechië toch een mooi land
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:31:28 #299
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52566868
mark ik ben 8 sept in den haag voor mtv's the city is ours
pi_52566888
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: