super.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:59 schreef bbfakir het volgende:
[..]
http://str3.tien.tv/livestream1
Veel handiger.
vergeet nix niet..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:13 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
een Nadia buik maar dan met haar.
Okay.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Tief op met je achterlijke geblaat, smerige teringhond van een DrsH"
Mag waarschijnlijk niet.
Dus niet doen.
Ze evalueren alle shit van de voorbije tijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:15 schreef mspoez het volgende:
Het houdt op, als je ze zo hoort praten.
"Het had best een succes kunnen zijn"
en
"Ik geloofde er heilig in maar het is niet geworden wat we ervan verwachtten"
Etcetera...
Ze gaan naar huis!
Ha hé Kim is de vrouw in zit er om mooi te zujn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:18 schreef Mearloow het volgende:
mitch mag alles doen denk? die kim moeten ze ontslaan
Hij had er anders geen moeite mee om er een column voor te schrijven. Zo hypocriet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:17 schreef HenrySpencer het volgende:
Puntje voor Gordon!
De telegraaf afzeiken is altijd gepast.
Foto?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:17 schreef schatje het volgende:
Bridget heeft een waanzinnig lekkere man. Pepijn heet ie.
En die shit gaat op RTL8 voortgezet worden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:18 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ze evalueren alle shit van de voorbije tijd![]()
Wat is er mis met geld?quote:
2 lange nagels en 2 korte nagels ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
Klef en Bef is de sjaggomodus.
[afbeelding]
Dat kun je wel zeggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:20 schreef tipsch het volgende:
ingewikkeld kijken hoor dit
Die gaat zo de Kooi in om een spelletje met ze te doen ofzo..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:20 schreef bbfakir het volgende:
Waar blijft Jack Spijkerman.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:20 schreef mspoez het volgende:
[..]
En die shit gaat op RTL8 voortgezet worden?
Denk het niet.
Bridget gaat straks op zijn BB's het huis in "Bewonejjjjjjs" en meldt hen dat ze de koffers moeten pakken, dat niets van de afgelopen periode gekregen cadeautjes meemogen en dat de redactie strippenkaarten op de haltafel heeft gelegd...![]()
Aamnda tochquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:21 schreef petraa het volgende:
[..]
2 lange nagels en 2 korte nagels ?
de kop van jut?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:21 schreef Jeanko het volgende:
[..]
Die gaat zo de Kooi in om een spelletje met ze te doen ofzo..
wat dan wel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:21 schreef Prospera het volgende:
Beau heeft iets verkeerds gezegd tegen Nadia
[afbeelding]
[afbeelding]
Knyn, minemineminemien, had sulke grute earen en een lytse stut, ik wo dat ik rinne ko sa hurt ..quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Knyn, minemineminemien, had sulke grute earen en een lytse stut, ik wo dat ik rinne ko sa hurt ..
(Copyright www.jitiizer.nl )
Ik moet steeds wisselen tussen 5 streams. 1x de hidiho streampagina en één losse WMP met Talpa.quote:
Ja de kop van jut.Hoop met de koppen van dennis en Nadiaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:21 schreef Jeanko het volgende:
[..]
Die gaat zo de Kooi in om een spelletje met ze te doen ofzo..
http://www.peschfamily.com/content/images/gallery.asp?action=viewimage&categoryid=658&text=&imageid=25856&box=&shownew=quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Kan ik zo snel niet vinden met Google.
De überlul.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:25 schreef Mearloow het volgende:
heeey daar is jack!!!
Dank je voor de moeitequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Kan ik zo snel niet vinden met Google.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Knyn, minemineminemien, had sulke grute earen en een lytse stut, ik wo dat ik rinne ko sa hurt ..
(Copyright www.jitiizer.nl )
als dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:26 schreef Mokum020 het volgende:
Jack Spijkerman in de tuin.....met hamer...
op het hoofd van Dennis?
DOB?quote:
De vraag is: Wat heeft Linda met zichzelf gedaan?quote:
Idd, huis slopen denk ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:29 schreef Mearloow het volgende:
wat loopt jack sneaky te doen in de tuin? bij de slaapkamer deur?
ach wat een leuk knulletjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:26 schreef mspoez het volgende:
[..]
http://www.peschfamily.com/content/images/gallery.asp?action=viewimage&categoryid=658&text=&imageid=25856&box=&shownew=
Ik vind hem niet lekker hoor.
maar das natuurlijk hajjjtstikke pejjjsoonlijk.
quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:26 schreef mspoez het volgende:
[..]
http://www.peschfamily.com
Ik vind hem niet lekker hoor.
maar das natuurlijk hajjjtstikke pejjjsoonlijk.
Wat zonde, d'r ogen staan ook niet goedquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:20 schreef mspoez het volgende:
[..]
En die shit gaat op RTL8 voortgezet worden?
Denk het niet.
Bridget gaat straks op zijn BB's het huis in "Bewonejjjjjjs" en meldt hen dat ze de koffers moeten pakken, dat niets van de afgelopen periode gekregen cadeautjes meemogen en dat de redactie strippenkaarten op de haltafel heeft gelegd...![]()
snel uitdoen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:31 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft daar wel een heel fout overhemd aan.
Die bovenlip hangt ook zowat over d'r onderlip heen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat zonde, d'r ogen staan ook niet goed
Die hadden ze nog liggen voor het huwelijk van Jaap, maar helaas hadden ze die niet nodig.quote:
quote:
Mannen gaan er vaak beter uit zien zodra ze ouder worden....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:37 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Gordon is wel wat veranderd door de jaren heen..
Gek he?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:37 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Gordon is wel wat veranderd door de jaren heen..
Ik lig weer in een deuk hierquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:38 schreef blomst het volgende:
Volgens jaap klopt er iets niet, die vertrouwd het dus niet echt.
Bang dat hij een treinkaartje krijgt van BQ
die make up van amanda, met die ogen, zo ziet ze er nog verlepter uit dan andersquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:38 schreef rooie3 het volgende:
Wat ziet Lieke er mooi uit.Die twee andere dozen zie ik alleen maar ontevreden kijken.
Het is meer die ontevreden harses die mij zo tegenstaat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
die make up van amanda, met die ogen, zo ziet ze er nog verlepter uit dan anders
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:38 schreef rooie3 het volgende:
Wat ziet Lieke er mooi uit.Die twee andere dozen zie ik alleen maar ontevreden kijken.
ik vind ze alleen samen leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:40 schreef schatje het volgende:
Ik vind Gordon niets aan. Geef mij Gerard maar.
Bel 112.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:44 schreef F04 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=d_YUVCHiwxk
Ooohww ik heb zuuùuuulke mooie kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiindjeeeesssquote:
Je was me voorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:50 schreef TiNo_Flo het volgende:
Fons van Westerloo komt de fontijn inspecteren..
[afbeelding]
Ze zegt wel U.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:52 schreef Leandra het volgende:
Van Westerloo wordt rondgeleid door het huishoertje??
Een betere omscrijving van wat daar te zien was is er nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:52 schreef Leandra het volgende:
Weet ze wel eens wie hij is?Of denkt ze gewoon dat het een nieuwe bewoner is..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:52 schreef Mearloow het volgende:
haha amanda neemt hem gelijk mee de slaapkamer in hahaha
WB, heb je gemistquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:53 schreef Nostalgist het volgende:
"Ik en Brian"
je bent er weer, gezellig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:53 schreef Nostalgist het volgende:
"Ik en Brian"
Inclusief blik onder het jurkje servetje op de trapquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:52 schreef Leandra het volgende:
Nee dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:51 schreef Prik0 het volgende:
Iemand een cap van dat hoekje?
Nog niet eerder gezien
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:55 schreef Mokum020 het volgende:
De doos in een rood servetje:
Blijft u slapen?
Gaat u mee de jacuzzi in?
sjezusssssssssssss
zou Fons zich niet gevleid voelen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:55 schreef Mokum020 het volgende:
De doos in een rood servetje:
Blijft u slapen?
Gaat u mee de jacuzzi in?
sjezusssssssssssss
Kun je zien dat er aan zijn manieren ook iets mankeerd. Een echte heer loopt VOOR een vrouw de trap opquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:55 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Inclusief blik onder het jurkje servetje op de trap
Ja........ je kunt me opvegenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:55 schreef avonne het volgende:
is het nog een beetje leuk, de uitzending en de streams?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:55 schreef avonne het volgende:
is het nog een beetje leuk, de uitzending en de streams?
Ert zal toch iemand gekozen hebben voor Dellie, Flens misschien?quote:
morgen... 100%, zeker?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:57 schreef mootie het volgende:
Dennis: Ik moest ook bijna iets doen.
net als z n terror, ook bijnaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:57 schreef mootie het volgende:
Ja lachen! Huub: *subtiele hint van niks zeggen*quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:57 schreef mootie het volgende:
Nou, met die blonde muts zou ik ook niet blij zijn.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:57 schreef mootie het volgende:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:57 schreef mootie het volgende:
In principe niet. Een heer loopt achter de vrouw aan, om:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kun je zien dat er aan zijn manieren ook iets mankeerd. Een echte heer loopt VOOR een vrouw de trap op
de terror zal moeten blijven vind ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:58 schreef akveor het volgende:
Ik ben blij dat RTL een positiever uitstraling wil. Ik hoop ook dat ze er meer spelelementen in kunnen brengen. Leuke show vanavond.
De ouwe hap is weer terugquote:
Thanks.... "Ik ben er even om de teloorgang van de Kooi mee te maken"quote:
quote:
Ze laten het langzaam doodbloeden ben ik bang voor..Late tijdstippen etc..En dan ineens is het weg...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:58 schreef Visual het volgende:
ik ben benieuwd of dgk veel zal veranderen
Dat is niet de etiquettequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:58 schreef doka het volgende:
[..]
In principe niet. Een heer loopt achter de vrouw aan, om:
1. haar voor te laten gaan
2. haar op te vangen als ze valt
Dat werd tijdquote:
In dit geval mag het volgens mij beide omdat het ook niet gepast is naar de derriere van de vrouw te kijken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:58 schreef doka het volgende:
[..]
Zo is datquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is niet de etiquette
Een heer hoort voor een vrouw de trap op te lopen, zodat hij niet onder haar rok kan kijken.
Wie zei dat dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:00 schreef kybe het volgende:
Het leukste commentaar was van die mevrouw die zei dat ze de slechtste mensen van Nederland in de kooi hadden gezet.
sorry schatquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vroeg ik gisteren ook al....helaas niet![]()
Klopt hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:58 schreef doka het volgende:
[..]
Geld.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:03 schreef cobain94 het volgende:
Wat is er toch gebeurt dat jack niet meer leuk is...
Moet je 10 aanzetten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:03 schreef Mearloow het volgende:
ik kan niet zien wat hun op tv zien
Aha, Thanksquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:04 schreef kybe het volgende:
[..]
Op tv werd aan verschillende mensen naar hun mening over DGK gevraagd.
quote:
Was zeker weer dronkenquote:
Thanks, maar ik had deels gelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
# Als man altijd de vrouw laten voorgaan, behalve op een trap (dit laatste vanwege het feit dat de man dan onder de rok van de vrouw zou kunnen kijken)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Beleefdheid
Normaal gesproken laat de heer de dame altijd voorgaan, behalve op de trap. Om eventuele ongepaste blikken te voorkomen gaat de heer hier voor, zowel naar boven als naar beneden. Er is echter één uitzondering: wanneer de trap bijzonder steil is laat de heer de vrouw voorgaan om haar bij een onverhoopte valpartij op te vangen.
http://www.clubamsterdam.nl/lustrumgala/index.php?id=etiquette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |