quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:20 schreef mspoez het volgende:
[..]
En die shit gaat op RTL8 voortgezet worden?
Denk het niet.
Bridget gaat straks op zijn BB's het huis in "Bewonejjjjjjs" en meldt hen dat ze de koffers moeten pakken, dat niets van de afgelopen periode gekregen cadeautjes meemogen en dat de redactie strippenkaarten op de haltafel heeft gelegd...![]()
Aamnda tochquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:21 schreef petraa het volgende:
[..]
2 lange nagels en 2 korte nagels ?
de kop van jut?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:21 schreef Jeanko het volgende:
[..]
Die gaat zo de Kooi in om een spelletje met ze te doen ofzo..
wat dan wel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:21 schreef Prospera het volgende:
Beau heeft iets verkeerds gezegd tegen Nadia
[afbeelding]
[afbeelding]
Knyn, minemineminemien, had sulke grute earen en een lytse stut, ik wo dat ik rinne ko sa hurt ..quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Knyn, minemineminemien, had sulke grute earen en een lytse stut, ik wo dat ik rinne ko sa hurt ..
(Copyright www.jitiizer.nl )
Ik moet steeds wisselen tussen 5 streams. 1x de hidiho streampagina en één losse WMP met Talpa.quote:
Ja de kop van jut.Hoop met de koppen van dennis en Nadiaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:21 schreef Jeanko het volgende:
[..]
Die gaat zo de Kooi in om een spelletje met ze te doen ofzo..
http://www.peschfamily.com/content/images/gallery.asp?action=viewimage&categoryid=658&text=&imageid=25856&box=&shownew=quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Kan ik zo snel niet vinden met Google.
De überlul.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:25 schreef Mearloow het volgende:
heeey daar is jack!!!
Dank je voor de moeitequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Kan ik zo snel niet vinden met Google.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Knyn, minemineminemien, had sulke grute earen en een lytse stut, ik wo dat ik rinne ko sa hurt ..
(Copyright www.jitiizer.nl )
als dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:26 schreef Mokum020 het volgende:
Jack Spijkerman in de tuin.....met hamer...
op het hoofd van Dennis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |