Thanks.... "Ik ben er even om de teloorgang van de Kooi mee te maken"quote:
quote:
Ze laten het langzaam doodbloeden ben ik bang voor..Late tijdstippen etc..En dan ineens is het weg...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:58 schreef Visual het volgende:
ik ben benieuwd of dgk veel zal veranderen
Dat is niet de etiquettequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:58 schreef doka het volgende:
[..]
In principe niet. Een heer loopt achter de vrouw aan, om:
1. haar voor te laten gaan
2. haar op te vangen als ze valt
Dat werd tijdquote:
In dit geval mag het volgens mij beide omdat het ook niet gepast is naar de derriere van de vrouw te kijken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:58 schreef doka het volgende:
[..]
Zo is datquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is niet de etiquette
Een heer hoort voor een vrouw de trap op te lopen, zodat hij niet onder haar rok kan kijken.
Wie zei dat dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:00 schreef kybe het volgende:
Het leukste commentaar was van die mevrouw die zei dat ze de slechtste mensen van Nederland in de kooi hadden gezet.
sorry schatquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vroeg ik gisteren ook al....helaas niet![]()
Klopt hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:58 schreef doka het volgende:
[..]
Geld.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:03 schreef cobain94 het volgende:
Wat is er toch gebeurt dat jack niet meer leuk is...
Moet je 10 aanzetten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:03 schreef Mearloow het volgende:
ik kan niet zien wat hun op tv zien
Aha, Thanksquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:04 schreef kybe het volgende:
[..]
Op tv werd aan verschillende mensen naar hun mening over DGK gevraagd.
quote:
Was zeker weer dronkenquote:
Thanks, maar ik had deels gelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
# Als man altijd de vrouw laten voorgaan, behalve op een trap (dit laatste vanwege het feit dat de man dan onder de rok van de vrouw zou kunnen kijken)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Beleefdheid
Normaal gesproken laat de heer de dame altijd voorgaan, behalve op de trap. Om eventuele ongepaste blikken te voorkomen gaat de heer hier voor, zowel naar boven als naar beneden. Er is echter één uitzondering: wanneer de trap bijzonder steil is laat de heer de vrouw voorgaan om haar bij een onverhoopte valpartij op te vangen.
http://www.clubamsterdam.nl/lustrumgala/index.php?id=etiquette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |