snel uitdoen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:31 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft daar wel een heel fout overhemd aan.
Die bovenlip hangt ook zowat over d'r onderlip heen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat zonde, d'r ogen staan ook niet goed
Die hadden ze nog liggen voor het huwelijk van Jaap, maar helaas hadden ze die niet nodig.quote:
quote:
Mannen gaan er vaak beter uit zien zodra ze ouder worden....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:37 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Gordon is wel wat veranderd door de jaren heen..
Gek he?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:37 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Gordon is wel wat veranderd door de jaren heen..
Ik lig weer in een deuk hierquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:38 schreef blomst het volgende:
Volgens jaap klopt er iets niet, die vertrouwd het dus niet echt.
Bang dat hij een treinkaartje krijgt van BQ
die make up van amanda, met die ogen, zo ziet ze er nog verlepter uit dan andersquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:38 schreef rooie3 het volgende:
Wat ziet Lieke er mooi uit.Die twee andere dozen zie ik alleen maar ontevreden kijken.
Het is meer die ontevreden harses die mij zo tegenstaat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
die make up van amanda, met die ogen, zo ziet ze er nog verlepter uit dan anders
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:38 schreef rooie3 het volgende:
Wat ziet Lieke er mooi uit.Die twee andere dozen zie ik alleen maar ontevreden kijken.
ik vind ze alleen samen leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:40 schreef schatje het volgende:
Ik vind Gordon niets aan. Geef mij Gerard maar.
Bel 112.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:44 schreef F04 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=d_YUVCHiwxk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |